Ingen undskyldning for drab på udlændinge
Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 19:55

http://politiken.dk/indland/article623497.ece

Fra byrettens første række følger det dræbte etniske avisbuds mor sagen mod
de den danske drabstiltalte & brødre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-09 20:13

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> http://politiken.dk/indland/article623497.ece
>
> Fra byrettens første række følger det dræbte etniske avisbuds mor sagen
> mod

Gad vide om retten har specialbyggede stole til tyrkere, som onde danskere
har gjort til ofre for fedmeepidemi?

Mvh
Martin

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 20:29

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Gad vide om retten har specialbyggede stole til tyrkere, som onde danskere
> [...]

Det er da altid noget at du erkender at indvandrerne er blevet ofre for
danskernes kulturimperialisme. Men hun er også et offer for den racisme som
du og dine ligesindede spyer ud med en ekstrem ondskab.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-09 20:45

> [...]
>>

> Det er da altid noget at du erkender at indvandrerne er blevet ofre for
> danskernes kulturimperialisme. Men hun er også et offer for den racisme

Det er DIG og Kimse der er racistiske svin, fordi I lukker muhammedanske
racister ind i DK der snart dagligt dræber en gammeldansker.
Og hvorfor lukker I dem ind? - Fordi I er kommunistsvin, der skal bruge
stemmekvæg til jeres planer.

Mvh
Martin

Fra : Sten Schou

Dato : 05-01-09 20:57

> [...]

> danskernes kulturimperialisme. Men hun er også et offer for den racisme
> som du og dine ligesindede spyer ud med en ekstrem ondskab.

Følg dette link: http://politiken.dk/indland/article623279.ece så skal du
se racisme, kammerat.

Hilsen Sten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 21:21

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Følg dette link: http://politiken.dk/indland/article623279.ece så skal
> du se racisme, kammerat.
>
> Hilsen Sten

Jamen hvorfor skulle jøder der typisk altid er skolesøgende i langt oppe i
whiskybæltet vælge en skole på nørrebronx?? og med den uhyggelige brutalitet
som jødedommen udfører mod de mennesker der engang var jordejere i det der i
dag er kendt som Israel kan der vel ikke være tvivl om hvad deres følelser
for jøderne er. Gaza er vor tids Warzawa-ghetto, de tidligere jordejere har
ikke fået vand eller mad i så lang tid at hvis jøderne lod være med at skyde
dem så ville de dø af sult og tørst.
Måtte Gud forbande kræftsvulsten Israel.

Fra : hanzen

Dato : 05-01-09 21:34

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jøderne lod være med at skyde dem så ville de dø af sult og tørst.
> Måtte Gud forbande kræftsvulsten Israel.

Måtte Gud forbande den plejer der har glemt at låse din dør.
--
hilzen
hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-01-09 06:51

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen
> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

Muslimske skødehaverre på palæstinaland varf senest osmannerrigets adel i
Istanbul og de ejede fæstebæønder i området men besøgte det ikke selv

Ved ww1 tabtes al muslimsk ejendomsret til landet

Gazafolk har altså levet uden både vand og mad i uger? - i måneder ?

> Måtte Gud forbande den plejer der har glemt at låse din dør.

At pille historiefactgs ud der passer egen ideologi er ikke specielt for
plejede patienter, senile, psykoseramte osv
Sådan er næsten alle

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-09 21:38

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen hvorfor skulle jøder der typisk altid er skolesøgende i langt oppe i
> whiskybæltet vælge en skole på nørrebronx??

Du går altså ind for apartheid - eller du er psykopat.

Mvh
Martin

Fra : hanzen

Dato : 05-01-09 21:41

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Du går altså ind for apartheid - eller du er psykopat.
>
> Mvh
> Martin

Jeg tror du er inde på noget af det rigtige.
Begge dele passer vist meget godt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 05-01-09 21:50

http://www.youtube.com/watch?v=83aJj72UjlM

--
/Mikael
Java - Hit Mohammed in the head, before he burns the flag:

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 22:03

"Mikael Mortensen" <email@xiaodidi.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

Se denne her film er hvis den da overhovedet er ægte optaget d 3/8 folk i
Gaza sulter, de har ikke adgang til vand hvor meget mere ondt kan det blive.
Jeg ville ønske at de danske jøder kunne opleve at deres vand blev lukket og
at de ligesom folk nede i Gaza ikke kunne købe mad i butikkerne. Se så kunne
vi tale om diskrimination af jøder i danmark.

Fra : Sten Schou

Dato : 05-01-09 22:49

> [...]

> jøderne lod være med at skyde dem så ville de dø af sult og tørst.
> Måtte Gud forbande kræftsvulsten Israel.

Vi taler IKKE Israel og Gaza, vi taler København og jøder....ser du
racismen, kammerat?...racismen udført af dine venner, muslimerne.....

Hilsen Sten

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 22:54

> [...]
>
> Vi taler IKKE Israel og Gaza, vi taler København og jøder....ser du
> racismen, kammerat?...racismen udført af dine venner, muslimerne.....

Racisme overhovedet ikke, hvis en Muslimsk elev dukkede op på den jødiske
Caroline skole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Fra : Barney Gumble

Dato : 06-01-09 10:10

Poul Nielsen skrev:

> Racisme overhovedet ikke, hvis en Muslimsk elev dukkede op på den jødiske
> Caroline skole så ville han uden tvivl få et par øretæver, hvorfor skulle
> det være anderledes for jøder i ren muslimsk skole.

Jeg kan ikke finde ud af om det er bevidst eller ej fra din side, men
dine skriverier kan næppe få andet formål end at skade den yderste
venstrefløj. Egentlig burde man ikke bevidst kunne skrive så ubegavede
ting som du gør, men fx KL og AHW skriver jo også tit noget lignende
gylle i gruppen, så muligheden for, at du ikke blot skriver med en
skjult dagsorden om at skade den yderste venstrefløj, er da til stede.

Carolineskolen og (fx) Rådmandsgades Skole (én af de skoler, der er
udsat for muslimernes klamme racisme): Èn af de 2 skoler er privatskole
mens den anden er en folkeskole.

Gæt selv hvad der er hvad...

BG

Fra : Petse

Dato : 05-01-09 21:49

Den Mon, 05 Jan 2009 21:20:52 +0100 skrev Poul Nielsen:

> [...]
> lang tid at hvis jøderne lod være med at skyde dem så ville de dø af
> sult og tørst. Måtte Gud forbande kræftsvulsten Israel.

Er du Nazist?

Fra : Ole Mogensen

Dato : 07-01-09 19:34

Poul Nielsen wrote:
> http://politiken.dk/indland/article623497.ece
>
> Fra byrettens første række følger det dræbte etniske avisbuds mor sagen mod
> de den danske drabstiltalte & brødre.

Lad os håbe at de får en straf der modsvare familiens tab af deres søn.

Ole Mogensen