5 kolonne i Dk.
Fra : JBH

Dato : 04-01-09 20:18

Ganske som jeg frygtede.

http://ekstrabladet.dk/112/article1105075.ece

/JBH

Fra : Rea721

Dato : 04-01-09 20:39

>JBH <Skodkontoen@hotmail.com> wrote:
> Ganske som jeg frygtede.

Det er misvisende at du bruger betegnelsen "5 kolonne" om den slags.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om

Fra : JBH

Dato : 04-01-09 20:52

"Rea721" <skod2@721.dk> skrev i en meddelelse

> Det er misvisende at du bruger betegnelsen "5 kolonne" om den slags.

Hvorfor mener du det er misvisende. ?

/JBH

Fra : Rea721

Dato : 04-01-09 21:10

> JBH <Skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor mener du det er misvisende. ?

Det burde være indlysende, slå begrebet "5 kolonne" virksomhed op, så vil
du se at der ikke er tale om nogen der vil "destabilisere" eller undergrave
den danske stat til fordel for en fremmed stat.

Hvis du er enig, så kom med dine argumenter :)

Fra : Rea721

Dato : 04-01-09 22:06

Fra : JBH

Dato : 04-01-09 22:18

> [...]

Demonstranterne må demonstrere alt det de vil, men når demonstrationen går
over i stenkast, hærværk og væltede biler, anser jeg det som et angreb mod
demokratiet og dermed det samfund vi har valgt at indrette os efter i Dk.

/JBH

Fra : Rea721

Dato : 04-01-09 23:07

> [...]

> demonstrationen går over i stenkast, hærværk og væltede biler, anser
> jeg det som et angreb mod demokratiet og dermed det samfund vi har

1) Det du anser er helt ude i hampen. Du kan ikke "bare" opfinde dig egen
personlige definition af ord og begreber.

2) Uanset..... har det intet med 5 kolonne virksom hed at gøre.

3) Din definition passer på stortset alle demonstrationer foretaget af
voldspsykopaterne fra ungdomshuset...men det gør dem ikke til 5 kolonnefolk.

Fra : JBH

Dato : 04-01-09 23:55

> [...]
>
> 3) Din definition passer på stortset alle demonstrationer foretaget af
> voldspsykopaterne fra ungdomshuset...men det gør dem ikke til 5

Har du overhovedet nogen ide om hvad det er for nogle mennesker som render
rundt og laver det lort ??
Det er ikke forkælede lorteunger som vi så det ifbm. rydningen af
ungdomshuset. Dem kunne man naturligvis ikke kalde 5 kolonne.
Det er palæstinensere og deres sympatisører (andre muslimer) som lever her i
landet og benytter enhver lejlighed til at angribe vores demokrati og
ytringsfrihed til fordel for udbredelse af deres rædselsfulde nazireligion.

/JBH

Fra : Rea721

Dato : 05-01-09 00:11

> JBH <skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Har du overhovedet nogen ide om hvad det er for nogle mennesker som
> render rundt og laver det lort ??

Ved det samme som dig...altså fra diverse medier.

> Det er ikke forkælede lorteunger som vi så det ifbm. rydningen af
> ungdomshuset. Dem kunne man naturligvis ikke kalde 5 kolonne.

Det er _handlingen_ og formålet med handlingen der afgøre om der er tale om
5 kolonne virksomhed.

> [...]
> lever her i landet og benytter enhver lejlighed til at angribe vores
> demokrati og ytringsfrihed til fordel for udbredelse af deres

Jeg tror ikke at den "hændelse" som du linkede til har noget med ovenstående
at gøre.

Ta ikke fejl, jeg mener at Islam er den største trussel mod vores samfund
som vi kender det, jeg anfægter kun at du bruger begrebet 5 kolonne
virksomhed om noget der ikke har med 5 kolonne at gøre.

Fra : JBH

Dato : 05-01-09 01:33

> Ved det samme som dig...altså fra diverse medier.

> Det er _handlingen_ og formålet med handlingen der afgøre om der er tale
> om 5 kolonne virksomhed.

Ja, Og derfor var optøjerne ifbm. ungdomshuset ikke 5 kolonnevirksomhed

> Jeg tror ikke at den "hændelse" som du linkede til har noget med
> ovenstående at gøre.

Demonstrationen var lovligt anmeldt, men løb løbsk da "militante muslimer"
gik amok. Hvis man ser på øverste billede, kan man se at det ikke er
lyshårede danskere som er anholdt.

> [...]

> som vi kender det, jeg anfægter kun at du bruger begrebet 5 kolonne
> virksomhed om noget der ikke har med 5 kolonne at gøre.

Det er så din holdning.
Indenfor Islam hænger religion og stat ubrydeligt sammen, så når muslimerne
jubler i Rosengårdscenteret over at et par israelere bliver skudt, eller når
herboende muslimer begår forbrydelser i Dk. under dække af at deres
religion, anser JEG det som et angreb fra "en fremmed magt" på [vores]
samfund og dermed som 5 kolonne virksomhed.

/JBH

Fra : Rea721

Dato : 05-01-09 01:44

> [...]

> under dække af at deres religion, anser JEG det som et angreb fra "en
> fremmed magt" på [vores] samfund og dermed som 5 kolonne virksomhed.

Okay, vi taler forskellige sprog.
Slut her fra.

Fra : Petse

Dato : 04-01-09 21:11

Den Sun, 04 Jan 2009 20:18:15 +0100 skrev JBH:

> Ganske som jeg frygtede.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1105075.ece
>
> /JBH

Gud ved hvad der ville ske, hvis Danmark sendte soldater derned, for at
hjælpe Israel ?

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 04-01-09 21:56

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> wrote in message