Alternativ Gaza-taktik - kom med dit bud~
Fra : Poul E Hansen

Dato : 04-01-09 12:12

Kunne Israel have gjort andet og bedre, hvis de skulle tilføre
alvorlige nederlag til Islamistaraberne i Gaza?

Fra : Lyrik

Dato : 04-01-09 20:55

Den 04.01.2009 kl. 20:12 skrev Poul E Hansen <ook@ofir.dk>:

> Kunne Israel have gjort andet og bedre, hvis de skulle tilføre
> alvorlige nederlag til Islamistaraberne i Gaza?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det vil jeg mene. Når de blev angrebet skulle de lukke for al
Israelfinansieret støtte. Vand, el o.s.v. De skulle i forvejen have lavet
en kontrolleret passage fra Gaza til vestbredden.
Al EU-indblanding og anden assistance der kunne sinke projektet, skulle
afvises ved effektiv blokade af området.
Når vandet og forsyningerne slap op ville folk begynde at udvandre i
retning af vestbredden. Gaza ville tømmes for alle undtagen en hård
Hamaskærne der ville være let at bekæmpe.
Tilsidst ville deres rester være flygtet til Vestbredden. Så skulle
passagen lukkes og Gaza koloniseres af israelere.

Når befolkningen på vestbredden svulmede op og flere Hamastilhængere
indvandrede ville kampen blusse op mellem Fatah og Hamas. Så snart der var
kamp skulle Israel lukke for alle forsyninger.
Dernæst skulle Israel lave en korridor til Golanhøjderne og det sydlige
Libanon.
Efterhånden ville folkemasserne tømme sig igennem denne korridor. Sult og
tørst skulle nok bane vejen. Nødhjælp dirigeres til det sydlige Libanon,
for at sætte fart på processen.

Så sad Libanon med problemet. Det drejer sig om shiamuslimer og Libanon
har i forvejen disse i området. Ja selve lederen af dem på de
kanter-Hassan Nasrallah kan være sammen med sine kumpaner.
Han vil sørge for at påvirke Libanon til at tage kærligt imod dem.
Så bliver der borgerkrig i Libanon og sunnimuslimerne og falangisterne vil
snart drive Hamas og deres slæng op i Syrien der har konspireret sammen
med Hamas. Da Syrerne imidlertid er sunnimuslimer vil de snart være træt
af dette slæng som de ikke kan bruge til konspiration mere. de vil lige så
stille blive udvandret til Iraq hvor de vil slutte sig til shiamuslimerne
i det sydlige Iraq, eller lige så stille sive til Iran.

Mission accomplished!

--
Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 21:32

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.um8z9cqvcof222@jens-erik-bechs-imac.local...
> [...]
> stille blive udvandret til Iraq hvor de vil slutte sig til shiamuslimerne
> i det sydlige Iraq, eller lige så stille sive til Iran.

Det må jeg sgu sige, det er måske ikke så tosset endda. Vi mangler så lige
at gøre noget ved Irans udvikling af atomvåben, men det er selvfølgelig en
anden diskussion.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 20:57

Poul E Hansen wrote:
> Kunne Israel have gjort andet og bedre, hvis de skulle tilføre
> alvorlige nederlag til Islamistaraberne i Gaza?

* ikke støtte Hamas?

* ikke bygge barrieren?

* ikke bygge flere bosættelser?

* ikke indespærre palæstinenserne i fængsel?

* ikke indeholde skat og lønninger?

* ikke forhindre import og eksport

* ikke forhindre ud og indrejse?

Blot et par forslag

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 21:06

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> * ikke bygge barrieren?
> * ikke bygge flere bosættelser?
> * ikke indespærre palæstinenserne i fængsel?

* Massive bombardementer af al infrastruktur i PA
* Aflivning af alle Hamas- og Fatah-ledere
* Tvangssterilisering af befolkningen i PA
* "Eksport" af samtlige "palæstinensere" til et arabisk land, f.eks. til
Syrien
* Taktisk, termonukleart våben

Blot et par forslag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 21:18

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> * Massive bombardementer af al infrastruktur i PA
> * Aflivning af alle Hamas- og Fatah-ledere
> * Tvangssterilisering af befolkningen i PA

Mener du virkelig dette?

> * "Eksport" af samtlige "palæstinensere" til et arabisk land, f.eks.
> til Syrien
> * Taktisk, termonukleart våben

Mener du virkelig begge dele?

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 21:26

> Mener du virkelig dette?

Det kan du bide skeer på, jeg mener. Vi får ikke fred i mellemøsten, før de
muslimske skadedyr er udtryddet.

> Mener du virkelig begge dele?

Det kan du bide skeer på, jeg mener. Vi får ikke fred i mellemøsten, før de
muslimske skadedyr er udtryddet.

Indtil videre gør Israel arbejdet for os, selvom det er op ad bakke for det
arme land, og selvom de holder alt for meget igen. Når det hele eksploderer
i resten af verden pga. de muslimske barbarers ønske om at undertvinge os
alle sammen, bliver de endeligt udryddet - én gang for alle. Desværre kommer
det nok til at koste rigtigt mange menneskeliv til den tid, og jeg frygter
for mine børn, børnebørn og deres efterkommere.

Og nej, jeg er ikke pacifist og ja, jeg er kyniker.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 21:53

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du bide skeer på, jeg mener. Vi får ikke fred i mellemøsten,
> før de muslimske skadedyr er udtryddet.

Hvad er forskellen, sådan effektivt og moralsk, på dette, ift f.eks at ønske
staten Israel afskaffet? Du vil afskaffe palæstinenserne - er det ikke
præcis det samme?

> [...]
> deres efterkommere.
> Og nej, jeg er ikke pacifist og ja, jeg er kyniker.

Jeg er pacifist, og jeg er ikke kyniker. Jeg mener alle menneskeliv er lige
meget værd, og at det ikke er menneskenes etnicitet som er hovedårsagen til
problemerne, men de omstændigheder de er havnet i.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-01-09 21:36

> Hvad er forskellen, sådan effektivt og moralsk, på dette, ift f.eks
> at ønske staten Israel afskaffet? Du vil afskaffe palæstinenserne -
> er det ikke præcis det samme?

Jeg er ikke belastet af moral.

> Jeg er pacifist, og jeg er ikke kyniker. Jeg mener alle menneskeliv
> er lige meget værd, og at det ikke er menneskenes etnicitet som er
> hovedårsagen til problemerne, men de omstændigheder de er havnet i.

Hvem taler om etnicitet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 10-01-09 19:59

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke belastet af moral.

Du er belastet af selvindroktrinerede fordomme, så.

Bla dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-01-09 21:30

> Bla dig.

Og det gør jeg hvor?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 12-01-09 23:46

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og det gør jeg hvor?

900 palæstinensere dræbt. Israel har brugt fosforbomber, klyngebomber og
dime-bomber. Israel har brugt våben med uran-forstærkede nedslagshoveder -
både dime og uran-våbnene giver kræft, 100% for alle der rammes og
overlever. Israel har ramt skadestuder, skoler, mobile hospitaler,
hospitaler, pigeskoler, børnehospital, radiostation, TV-stationer,
FN-skoler, FN-nødhjælpskonvojer, universiteter, boligkarréer, boligblokke,
lejlighedskomplekser osv osv - altsammen ved en fejl.

Hvad tror du mest på? Din sunde fornuft eller IDF?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-09 00:05

> [...]
> osv - altsammen ved en fejl.
> Hvad tror du mest på? Din sunde fornuft eller IDF?

Vil du svare mig nu, eller kører du bare dit helt eget løb uden for
pædagogisk rækkevidde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 14-01-09 22:57

Jens Bruun wrote:

> Vil du svare mig nu, eller kører du bare dit helt eget løb uden for
> pædagogisk rækkevidde?

Jeg vil køre mit helt eget løb udenfor pædagogisk rækkevidde.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 23:15

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du virkelig dette?

> Mener du virkelig begge dele?

Manden er gal!

Fra : @

Dato : 05-01-09 02:06

On Sun, 4 Jan 2009 23:15:08 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Manden er gal!

påstår du i ramme alvor at alle muhamedanere er gale?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-09 03:31

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> påstår du i ramme alvor at alle muhamedanere er gale?

De er UINTEGRABLE

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 12:38

> påstår du i ramme alvor at alle muhamedanere er gale?

"Massive bombardementer af al infrastruktur i PA"
"Tvangssterilisering af befolkningen i PA"

Er psykopatens svar ikke nok i sig selv, iøvrigt er Jens Bruun kendt for at
hjemsøge de som erklærer sig uenige med ham for derefter at true dem på
livet.

Fra : @

Dato : 05-01-09 13:55

On Mon, 5 Jan 2009 12:38:25 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>"Massive

den kunne du ikke lige (be)gribe ?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-01-09 15:09

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at hjemsøge de som erklærer sig uenige med ham for derefter at true dem på

Du kom alt for sent her i GruBBen dk.snak.mudderkastning havde du været her
før havde du fået årets pris-- Det er vi mange der mener-- hvor mange det er
ved jeg ikke men det er mange (rigtigt mange)

Fra : @

Dato : 05-01-09 01:50

On Sun, 4 Jan 2009 11:12:13 -0800 (PST), Poul E Hansen <ook@ofir.dk>
wrote:

>Kunne Israel have gjort andet og bedre, hvis de skulle tilføre
>alvorlige nederlag til Islamistaraberne i Gaza?

jævne hele lortet og annektere Gaza-striben og returnere araberne til
Arabien

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 05-01-09 12:34

> jævne hele lortet og annektere Gaza-striben og returnere araberne til
> Arabien

Der findes ikke noget land der hedder arabien, desuden vil de til Danmark og
vi vil meget gerne ha dem hertil, ikke mindst fordi at vi ved hvordan de vil
påvirke humøret hos de danske racister .

Fra : @

Dato : 05-01-09 13:54

On Mon, 5 Jan 2009 12:33:41 +0100, "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Der findes ikke noget land der hedder arabien,

og hvad så?

derfor kan man da sagtens returnere arabere til Arabien

http://da.wikipedia.org/wiki/Arabien

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-09 14:07

> [...]
> og vi vil meget gerne ha dem hertil, ikke mindst fordi at vi ved hvordan
> de vil påvirke humøret hos de danske racister .

Hvis ikke vi vidste at du var formørket galning, er det et interessant
synspunkt, som sikkert er motiv hos velmenere og andet råddent kimse-slæng:
"Lad os få flere arabere ind for at drille racisterne."

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 06-01-09 08:43

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> wrote in message

> Der findes ikke noget land der hedder arabien, desuden vil de til
> Danmark og vi vil meget gerne ha dem hertil, ikke mindst fordi at vi
> ved hvordan de vil påvirke humøret hos de danske racister .

Du er jo en syg troll.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.