Don Quixote er på!
Fra : Lyrik

Dato : 04-01-09 19:48

Det lykkedes TV- journalisten at fange Per Stig Møller i haven mens denne
"uroligt skrabede i jorden og ventede på næste fredsudspil fra gangsterne i
EU."

Som jeg husker essensen af dialogen var det noget i retning af:)):

Journal.:"Hvad ville du ønske at Israel skulle gøre?"
DonQ:"De skal øjeblikkeligt standse angrebet! Flere og flere civile dør jo!
Så skal de forhandle med Machmoud Abbas(?) lederen af palæstinenserne på
Vestbredden.
Journal.: Jamen hvad hjælper det med Gaza?
DonQ.:Jaaa--de kan ikke forhandle med Hamas i Gaza, for de vil udslette
Israel! Men så må de forhandle med sig selv og beslutte at lukke øjnene for
raketangrebene!
Noget må Israel gøre, for Hamas vil ikke gøre noget. Så bolden ligger helt
og holdent hos Israel.

Ja vi kunne beslutte os for at inføre UMMA og blive lydige dimmier!
Hellere det end at Hamastilhængere lider og dør!
Hvis et barn er i fare for at dø, skal vi alle kapitulere! Og da det er
tilfældet i øjeblikket så overgiver vi os!
Børn dør i Afghanistan! Her overgi'r vi os også!
Jeg har fået fat i Glistrups gamle telefonsvarer og har tænkt at sætte den
op på min telefon i udenrigsministeriet. Den har den tydelige besked:"Vi har
overgivet os!"

Her forlader vi den meget belæste og akademisk ensrettede Don Quixote og
hans store viisdom som han har indsuget ved samværet med gangsterne i EU.
ironi off

MvH
Jens

Fra : Morten Stæhr

Dato : 04-01-09 20:01

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hans store viisdom som han har indsuget ved samværet med gangsterne i EU.

Ja Per Stig Møller lyder jo efterhånden som en dårlig kopi af Niels Helveg.
Mon ikke det var på tide at få ham skiftet ud, kan desværre ikke se hvem der
skulle erstatte ham. Savner godt nok mod og mandshjerte fra de Borgerlige
partier , de minder mere og mere om en flok social-liberale halal hippier :(