SadoMasokist: Jød-arab voldsleg på Gaza
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 15:48

SadoMasokist: Jød-arab voldsleg på Gaza
Da Bismark havde tævet 3 nabolande og derved samlet Tyskland og årtiers
kedsomhed lå forude, så var han heldig at en anarkist forsøgte attentat mod
kejseren og det mislykkedes
Bismark var ellers begyndt at besvime og få 10 andre
psykosomatiskhysteriske sygdomme og alle hans enorme sygdomsproblemer
forsvandt, da han med atttetatmanden som fjendebillede opløste rigsdagen og
udstedte sær-ordrer og havde travlt med at fabrikere løgne på den måde han
var ekspert i.

Tilsvarende er HAMAS og ISRAEL begge slaver af volds-narko og har et game
kørende og vi er meget overfladiske, hvis vi bidrager til iscenesættelsen af
deres voldspjat ved at gøre ligegyldighederne til vores problem

Fra : mr

Dato : 05-01-09 11:53

> [...]
> og udstedte sær-ordrer og havde travlt med at fabrikere løgne på den måde

psykisk syge har det som regel bedst hvis en eller anden, ofte ligegyldig,
besættelse, holder dem i gang. Nogen skriver en masse vrøvl og løgn, og
holder på den måde sygdommen i ave. Det er jo udmærket.
Det fænomen kender vi her.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-09 12:54

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> besættelse, holder dem i gang. Nogen skriver en masse vrøvl og løgn, og
> holder på den måde sygdommen i ave. Det er jo udmærket.

Ja, man holder sig sund ved at være aktiv

Alle er vi sindsyge og hvis du svarer udførligt med lige så mange facts og
detaljer som mine indlæg du svarer på, så måske du en dag bliver så sund som
jeg er.....

Fra : mr

Dato : 05-01-09 21:04

> [...]
> detaljer som mine indlæg du svarer på, så måske du en dag bliver så sund

jeg håber aldrig det sker!

Fra : mr

Dato : 07-01-09 11:00

> [...]
> detaljer som mine indlæg du svarer på, så måske du en dag bliver så sund

dig som for længe siden ville ha begåewt selvmord hvis du kunne få garanti
for liv herefter?
jeg bliver aldrig som dig. Jeg har et liv, tjener penge, ligger ikke
samfundet til last som du har gjort hele dit liv.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 15:47

> dig som for længe siden ville ha begåewt selvmord hvis du kunne få garanti
> for liv herefter?

Jeg nævnte at jeg dengang havde en krise der heldigvis vistte sig
overfladisk.
Liv efter døden har jeg aldrig bekymret mig om
At lægelilg smertefri aktiv dødshjælp bør være en menneskeret var
hovedpointten i mine indlæg dengang

> jeg bliver aldrig som dig. Jeg har et liv, tjener penge, ligger ikke
> samfundet til last som du har gjort hele dit liv.

Hvis ikke du stemmer DF er du enormt dyr for samfundet

Fra : mr

Dato : 08-01-09 20:58

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

det bliver svært for dig at bevise at din sindsyge var forbigående.

> [...]
> Liv efter døden har jeg aldrig bekymret mig om
> At lægelilg smertefri aktiv dødshjælp bør være en menneskeret var

men ikke nu?

> Hvis ikke du stemmer DF er du enormt dyr for samfundet
sludder. DF er et af de dyreste partier. Igen kræver mere velværd.
Du mener ikke du er dyr?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-09 21:23

> [...]
>>
> men ikke nu?

> sludder. DF er et af de dyreste partier. Igen kræver mere velværd.

Hvis jeg flytter et par stemmer i den rigtige retning, er det væsentligere
end den smule pension jeg sujpplerer min bolighajindtægt med

Skandaløst er at Israel ikke har hindret al elektricitet i Gaza - at de ikke
er begtrænset til generatorer

Skandaløst at folk går op i Mou lilgegyldighed der ikke kan give eksplosivt
om sig i samfundet, som muslmondskab kan.

Fra : mr

Dato : 09-01-09 10:48

> Hvis jeg flytter et par stemmer i den rigtige retning, er det væsentligere
> end den smule pension jeg sujpplerer min bolighajindtægt med

tror du at du gør det?
> Skandaløst er at Israel ikke har hindret al elektricitet i Gaza - at de
> ikke er begtrænset til generatorer

det er uden betysdning. Gaza er ikke DK. Du kan godt se forskellen ikke?
> Skandaløst at folk går op i Mou lilgegyldighed der ikke kan give
> eksplosivt om sig i samfundet, som muslmondskab kan.
igen her i gruppen har skrevet mere om Mousagen end dig. Er det skandaløst?

bolighaj - er det 1 væreslse du lejer ud?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 13:11

> [...]
Min far var hele sit liv politisk aktiv i "Mit livstestamente"foreningen som
smadredes af en VS-psykiater-overlæge der blev formand

Jeg er som han glad for personlig frihed og derfor aktiv dødshjælp

men regner med at finde llivet spændende og sundt et år ti endnu , helst
mer - men i sommers var jeg langt nede og gad ikke skjule det og fik så for
alvor gennemtænkt min fars selvmords-kæphest

Hvordan har du et ligv mere end fx Bo Warming

> tror du at du gør det?

Man har da lov at håbe. Mon ikke det er almindeligt håb for alle på
internettett. George Bernard Shaw skrev aat ingen skriver en bog hvis ikke
de ser håb om at det kan blive en bestseller og reformerre verden

> det er uden betysdning. Gaza er ikke DK. Du kan godt se forskellen ikke?

UNDSKYLD der skulle have stået "gribe"

> igen her i gruppen har skrevet mere om Mousagen end dig. Er det
> skandaløst?
Nej
> bolighaj - er det 1 væreslse du lejer ud?

Private ligegyldigheder gider jeg godt oplyse dig om hvis du ringer 35861000

Husets 2 ejerligheder har givet bolig til op til 13 ad gangen, men p.t. det
halve

Hvad laver du som job? - vil det kede alle spå ring kort om sådant