Odense-skud=hanekamp-surrogat="bumfight"
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 05:31

Odense-skud=hanekamp-surrogat="bumfight"
Det er ulovligt at fremvise dyrekampe, hvilket ville nedsætte behovet for de
gladiatorkampe eller tortur-shows som muslimer klapper af i Odense, hvor de
skød to israelere i arm og ben
Vores politi er ondere-end-nazi når de undlader med hærhjælp at ransage alle
Vollsmosehjem for våben.
Liberaliser "bum-fights" hvor hjemløse lader deres tænder hive ud mod
betaling, men tidobl straf for at besidde pistol uden tilladelse
Snart bruges dhimmien DIG til show for muslimer der keder sig, og kan de
andet end kede sig, når der ikke er job til dem her? Projektil gennem din
krop er legal tortur i DK - godhedsindustrien har importeret bødler til
underholdning-for-vore-gæsterr

http://jp.dk/indland/krimi/article1558206.ece

Jyllands-Posten

Skudofre: De jublede, da vi blev båret ud

Offentliggjort 03.01.09 kl. 07:40

Ifølge de sårede selv, udtrykte tilskuere deres jubel, da to skudofre blev
kørt væk fra skudepisode i Rosengårdcentret i Odense.
Med mørke skygger under øjnene og et langt, sort hår samlet i en hestehale
ligger 26-årige Itai i sygesengen på Odense Universitetshospital. Blikket er
flakkende, men ordene strømmer ud.
- Da vi blev båret ind i ambulancen, hørte jeg flere, der jublede over det,
der var sket, fortæller han til Fyens Stiftstidende.

Sammen med kammeraten i sengen ved siden af, landsmanden og den jævnaldrende
Meny, blev han skudt ned i Rosengårdcentret i Odense onsdag kort før klokken
15.30.

Efter at have råbt på arabisk skød gerningsmanden Itai i benet med en
pistol. Sekundet efter affyrede han endnu et skud, der ramte Meny i armen.

De to israelske skudofre, der ikke vil have deres fulde navn i avisen,
vurderer, at manden nåede at affyre fem-seks skud, inden han løb ud af
centret og stak af i en sort Audi.

Tiltagende chikane
Politiet sigtede nytårsdag en 27-årig mand for drabsforsøg og betegner
episoden som politisk motiveret. Den sigtede er varetægtsfængslet for
foreløbig fire uger. Itai, der blev ramt i sin venstre læg, er ikke i tvivl.
Han ser en klar sammenhæng mellem krigen i Mellemøsten og overfaldet i
centret, hvor de to israelere siden oktober 2008 har arbejdet med at
promovere og sælge cremer og helseprodukter. Da avisen ankommer til Odense
Universitetshospital, er de to israeleres stue da også bevogtet af
uniformerede betjente.

- Vi er blevet chikaneret flere gange af arabere, der har opsøgt os i
grupper på 8-10 stykker ad gangen. De har aldrig slået os, men de har truet
os, spyttet efter mig og råbt "dræb alle jøder" og "fuck Israel" og sådan
nogle ting, siger Itai.

Da konflikten for alvor blussede op i Gaza, tog chikanerierne til. - Før var
det måske et par gange om måneden, men i de sidste dage op til og mellem jul
og nytår, var det flere gange om ugen, fortæller Itai.

Kilde: Fyens Stiftstidende

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-09 10:10

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Da avisen ankommer til Odense Universitetshospital, er de to israeleres
> stue da også bevogtet af uniformerede betjente.

Det er *HORRIBELT*

Velfærdsstaten ER kollapset - et hospital er et sted hvor man bliver myrdet
af islamister!!!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 12:45

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Det er *HORRIBELT*
>
> Velfærdsstaten ER kollapset - et hospital er et sted hvor man bliver
> myrdet af islamister!!!

At man jubler over lemlestende skud er OGSÅ tankevækkende: