Uffe Ellemann om Invasionen i Gaza
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 22:33

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-09 22:42

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:495fd997$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad hjælper det at have retten på sin side, hvis man er dømt til at tabe?
>

> http://uffeellemann.blogs.berlingske.dk/2009/01/02/hvad-hj%C3%A6lper-det-at-have-retten-pa-sin-side-hvis-man-er-d%C3%B8mt-til-at-tabe/

Uffe fremviste under Muhammed krisen hvilken side han er på. Terr...
undskyld arabernes.

Israel skal ganske enkelt bare gøre arbejdet færdigt.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 03-01-09 14:44

On 3 Jan., 22:42, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> Uffe fremviste under Muhammed krisen hvilken side han er på. Terr...
> undskyld arabernes.

Uffe er heldigvis ikke så snæversynet som dig.

Fra : MrLarsen

Dato : 03-01-09 22:45

Poul E Hansen kom med følgende:

> Uffe er heldigvis ikke så snæversynet som dig.

Jeg er bestemt ikke en af Uffes fans, men lige her har Uffe 100% ret.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 00:53

Poul E Hansen wrote:

> Uffe er heldigvis ikke så snæversynet som dig.

Netop. Han har integriteten i behold. I modsætning til de fleste typer i
dette forum, handler det for Ellemann ikke om HVEM der nu bliver
sønderbombet, men om rimeligheden af det, samt om det i sidste ende ikke
skader "de retfærdige" mere end det gavner. Præcis som jeg har argumenteret
for.

Israel mister enhver ret til medynk og sympati, de underminerer deres egen
sag, ved at bruge samme metoder som de palæstinensiske terrorister. De
israelske våben er blot 100 gange mere virkningsfulde.

Samtidig ved vi jo, at det overhovedet intet problem er at ramme
terroristerne, de udøvende såvel som lederne. Så der er jo ikke tale om de
desperat valg, fra Israels side, men en veltilrettelagt kollektiv
afstraffelse, initieret med henblik på at gå genvalgt afdankede upopulære
politikere som Barak.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 03-01-09 14:43

On 3 Jan., 22:32, "Poul Nielsen" <Niel...@privat.dk> wrote:
> Hvad hjælper det at have retten på sin side, hvis man er dømt til at tabe?
>
> http://uffeellemann.blogs.berlingske.dk/2009/01/02/hvad-hj%C3%A6lper-...

Han siger det er ude af propertioner at bruge F-16 fly som reaktion od
hje,melavede rakketer. Nu kunne det jo være isralerne gerne ville
forhindre dem i at sende disse raketter in over Israel. Før det lykkes
Hams at ramme direkte ned i civile områder for at dræbe så mange som
muligt.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 23:01

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

forhindre dem i at sende disse raketter in over Israel. Før det lykkes
Hams at ramme direkte ned i civile områder for at dræbe så mange som

Jamen Poul det er Hamas jo nødt til da zionisterne altid gemmer sig bag
kvinder og børn feje som de jo er.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 03-01-09 16:12

On 3 Jan., 23:01, "Poul Nielsen" <Niel...@privat.dk> wrote:

> [...]
> muligt.
>
> Jamen Poul det er Hamas jo nødt til da zionisterne altid gemmer sig bag

De må lære de er en militær undermagt og kun har et lille stykke land
i Israel.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 00:42

> [...]
> kvinder og børn feje som de jo er.

De må lære de er en militær undermagt og kun har et lille stykke land

Nej tværtom Israel må lære at indse at de lever i et hav af Arabere (80
millioner) og hvis de vil overleve i det lange løb så må de behandle deres
værter hvis land de bor på ordentligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 05:34

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> millioner) og hvis de vil overleve i det lange løb så må de behandle deres

De fleste grænser fastlagdes efter WW1 som jøderne vandt sammen med UK og
derved blev Israel næsten jødisk, i 1948 helt jødisk

Balfouurerklæring og Rotschild-lån til UK betyder at Israel hhar købt sit
land - gå hjem og vug, arabere

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-09 10:05

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> derved blev Israel næsten jødisk, i 1948 helt jødisk
>
> Balfouurerklæring og Rotschild-lån til UK betyder at Israel hhar købt sit

Det drejer sig ikke om land.
Muhammedanere besidder ENORME tomme landområder.

Muhammedanerne tåler ikke vantro i nærheden af Mekka eller Jerusalem.

Prof. Shlomo Dov Goitein of the Hebrew University states that the Dome of
the Rock was intended to remove the fitna, or 'annoyance,' constituted by
the existence of the many fine buildings of worship of other religions.

Fredens religion udraderer *FITNA*

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 04-01-09 00:41

Poul Nielsen kom med denne ide:
> Hvad hjælper det at have retten på sin side, hvis man er dømt til at tabe?
>

> http://uffeellemann.blogs.berlingske.dk/2009/01/02/hvad-hj%C3%A6lper-det-at-have-retten-pa-sin-side-hvis-man-er-d%C3%B8mt-til-at-tabe/

Da der er retfærdighed i verden så vinder retfærdighedens sag altid
tilsidst.
Uffe er en skævert der ser retfærdighedens selvmord som en lysende vej
fremad.
Uffe og filistrene skal og må tabe.

--
MvH