Så er det nok, Israel!
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-09 20:54

I hvert fald hvis det står til de velmenende PC crybabies der går ind for
islamisk terrorisme.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1104849.ece

Demonstrationer mange steder... pudsigt nok mange af de steder hvor
koncentrationen af koran-nazister er stor. Det ER jo heller ikke rart når
ens terroristvenner får tilbage af samme skuffe som de selv har delt ud af i
årevis.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-09 20:58

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:4uqdnWjsXJvPX8LUnZ2dnUVZ8oCdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> ens terroristvenner får tilbage af samme skuffe som de selv har delt ud af

Jeg synes egentlig det er underligt at disse aktivister konstant "glemmer"
at sige det samme når Palæstina sender raketter ind over til naboen. Ja,
faktisk var der ingen der brokkede sig over invasionen af Afghanistan da en
terrorgruppe bosiddende i landet sendte terror mod USA og vesten og
regeringen nægtede at udlevere dem. Men der var det selvfølgelig heller ikke
en akademisk debat....

Fra : Malene P

Dato : 03-01-09 21:02

> [...]
> ens terroristvenner får tilbage af samme skuffe som de selv har delt ud af

Trist med civile tab -men hvad med de civile tab, det demokratiske Israel
har måttet lide gennem årene og de tab uskyldige og tilfældige danskere har
måttet lide, siden KlynkeAnker sørgede for at de fik lov til at myldre
hertil, hvor de tydeligt har vist at de IKKE hører hjemme?

Malene P

Fra : Morten Stæhr

Dato : 03-01-09 21:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> måttet lide, siden KlynkeAnker sørgede for at de fik lov til at myldre
> hertil, hvor de tydeligt har vist at de IKKE hører hjemme?

Nu inviterede Anker, dem jo nok fordi han havde indset at hans vælgere ville
falde fra efterhånden, som de lærte at læse og skrive.
Derfor var der brug for nogle stemmekvæg :)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 22:02

> [...]
> ens terroristvenner får tilbage af samme skuffe som de selv har delt ud af

Jamen Kim bare de havde, men det er jo det som er problemet nemlig at Hamas
ikke magter at slå igen og alt i medens Israel slagter løs med den helt
store økse, hvor mange er det de har slagtet er det oppe 800 civile primært
små børn. Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de måtte få
fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 03-01-09 22:23

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> primært små børn. Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de
> måtte få fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Kemisk våben ?. Ligesom dit forbillede Adolf ?
Du bliver da mere og mere ekstrem i din nazist sympati, du opfordrer jo
næsten til folkemord. Grunden til der er civile tab, skyldes jo at Hamas,
bruger deres egne som skjold. En typisk taktik for religiøse/politiske
fanatiker

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-01-09 22:27

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> civile primært små børn. Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og
> ønske at de måtte få fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Du er dog et ualmindeligt beskidt og ynkeligt menneske. Og en psykopatisk
løgner oven i købet.

--
Kurt Lund

Fra : Steen Thomsen

Dato : 03-01-09 22:31

On Sat, 3 Jan 2009 22:01:34 +0100, Poul Nielsen wrote:

> [...]
> store økse, hvor mange er det de har slagtet er det oppe 800 civile primært

Dine ynkelige løgnehistorier er yderst frastødende.

>Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de måtte få
> fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Du er sgu syg i hovedet.

Fra : Malene P

Dato : 03-01-09 23:32

> [...]
> små børn. Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de måtte

> fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Dit syge svin!

Malene P

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 00:07

> Dit syge svin!
>
> Malene P

Jamen det kan jeg sagtens leve med når det kommer fra et menneske der har en
slående lighed med en lort.

Fra : Jens G

Dato : 03-01-09 23:52

On Sat, 3 Jan 2009 22:01:34 +0100, "Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk>
wrote:

> [...]
>meddelelse news:4uqdnWjsXJvPX8LUnZ2dnUVZ8oCdnZ2d@giganews.com...

>Jamen Kim bare de havde, men det er jo det som er problemet nemlig at Hamas

Det siger Hamas ellers at de vil.
Men dem kan man måske alligevel ikke stole på?

>og alt i medens Israel slagter løs med den helt
>store økse, hvor mange er det de har slagtet er det oppe 800 civile primært
>små børn.

Jeg synes jeg så et tal på 25% civile. Men du tæller måske alle som
civile?

>Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de måtte få
>fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Hvem tror du lytter til din bøn?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-01-09 13:09

wrote:

>store økse, hvor mange er det de har slagtet er det oppe 800 civile primært
>små børn.

Hvordan var det nu. Af de første ca. 300, var der omkring 50 civile,
og "ganske få børn". Det er hvad jeg fik ud af diverse skriblerier.
Så jeg tvivler meget på 800 civile, primært børn.

Til gengæld har jeg hørt om en børn, som er "gået til" ved vildfarne
hamas-raketter.

>Jeg tror at jeg må nævne Hamas i aftenbøn og ønske at de måtte få
>fingre i et kemnisk eller biologisk våben.

Ja, for om det er "ulovlig terror" eller "ulovlige våben", kan jo være
et fedt.

Volger