Selvom Golda Meir gav den som musllimm-fje~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 08:33

så tillod hun terrroristter at smadre OLYMPIADE

Kina præsterede århundredets mesterstykke en olympiade uden muslikmterror

Kina kan

At Israel ikke fjerner alle hama-sympatisører fra Gaza viser atr de er
skitso og ikke ønsker en langtisgtet løsning

mure om Israel er pjat når de ikke gider stoppe tunnellerne

LAd hamaserne æde græs indtil de emigreerr til araberlande

SAudiarabein har råd til at pumpe vand op af ørkenundergrunden så enorme
arealer kan blive frugtbare og hamas-snylterne kan ernære sig selv.
MEn der er sjovere at tappe EU for nødhjælp - at svække EU så man kan
overtagfe EU

Fra : mr

Dato : 08-01-09 20:59

> [...]
> arealer kan blive frugtbare og hamas-snylterne kan ernære sig selv.
> MEn der er sjovere at tappe EU for nødhjælp - at svække EU så man kan

ingen har stoppet så meget terror som israel/mossad

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 05:50

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ingen har stoppet så meget terror som israel/mossad

De har været mere aktive og effektive end nogen jeg kender, ja

Men at stoppe barbarernes ulykker kræver mere end dett.

De formerer sig jo med ny terrorsiter hurtigere end rotter formerer sig -
selvom rotter ikke har familiesammenføringer til at fordoble oveni
fødselstallet

Mossats/Israels indsats er imponerende men ændrrer ikke på at det ee en
dråbe i havet og der må effektive massemord til eller at vi afskaffer
demokrati i Israel og EU så de ikke kan opnå magten i vore territorier blot
ved at opnå flertal

Fra : mr

Dato : 09-01-09 10:50

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> De har været mere aktive og effektive end nogen jeg kender, ja

altså langt mere end ina, der støtter muslimer i alle lande, bortset fra
Kina. Det ved du godt ikke?
> [...]
> dråbe i havet og der må effektive massemord til eller at vi afskaffer
> demokrati i Israel og EU så de ikke kan opnå magten i vore territorier
det er jo ikke nemt når kina bestandig støtter plo, hamas pflp med
adskilligere millioner og blokere for hver eneste muslimfjendtlig handling.
Hvad mener duy om det, du har stadig ikke svaret.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-09 13:13

> [...]
> adskilligere millioner og blokere for hver eneste muslimfjendtlig
> handling. Hvad mener duy om det, du har stadig ikke svaret.

Det er nyt for mig og jeg har endnu ikke fået det bekræftet men jeg GÆTTER
at Kine kun giver symbolske småbeløb til muslimlande og kun for at opnå
goodwill så de kan fåp gode handler