ALLE Muslimer i alle lande er Hamas-støtte~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 08:26

dvs der findes ikke moderate muslikmer

Alle er skabefundamentALISTER OG KOMMENDE selvmordsbomberre FX MOD DANSKERE

Støt Israel selvom alverdens jøder lyver at en fredsproces er mulig

Og især - udvis alle muslimer fra DK - de ufarlige af dem er MEGET MEGET FÅ

Fra : Morten Stæhr

Dato : 03-01-09 10:50

> [...]
>
> Støt Israel selvom alverdens jøder lyver at en fredsproces er mulig
>
> Og især - udvis alle muslimer fra DK - de ufarlige af dem er MEGET MEGET
Burde egentligt ikke bruge min tid på dit vrøvl Bo, men gør alligevel
forsøget :)
Det store flertal af de muslimer jeg kender, både privat og på
arbejdsmarkedet er hverken fanatiske eller støtter terror. Du går jo netop
de fundamentalistiske muslimers ærinde, ved at stigmatisere en hel religion.
Du er til lige så stor skade for fred og integration, som de gale imamer der
prædiker Jihad. Ved dine handlinger og ord, bærer du bare brænde til bålet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-09 11:20

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> arbejdsmarkedet er hverken fanatiske eller støtter terror. Du går jo netop
> de fundamentalistiske muslimers ærinde, ved at stigmatisere en hel

Du kender bare intet til den "religion". Vi andre ved hvor mange %
jihadister og tavse støtter der er.
Det er primært en arabisk-imperialistisk nazi-bevægelse med lidt religiøs
tilsætning, fordi dette er så glimrende til terror og disciplin.

Og så har de ikke en skid at gøre i DK - de er lukket ind af landsforrædere.

Mvh
Martin

Fra : Morten Stæhr

Dato : 03-01-09 11:26

> [...]
> tilsætning, fordi dette er så glimrende til terror og disciplin.
>
> Og så har de ikke en skid at gøre i DK - de er lukket ind af

Hvor er det statiske belæg for dine påstande ?
Det er uhyggeligt som debatten altid bliver polariseret, og nej jeg er ikke
en af disse halal hippier.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-09 12:45

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det statiske belæg for dine påstande ?
> Det er uhyggeligt som debatten altid bliver polariseret, og nej jeg er
> ikke en af disse halal hippier.

Jeg ved ikke om Knud Larsen har flere tal ved hånden, men du kan starte her:

Denne videnskabelige sociologiske undersøgelse, der rystede Tyskland - hørte
vi ikke meget til i Danmark. Den sagde følgende om vestlige muslimers
religiøst funderede voldsberedskab;

23,2% mener, at personer, der modarbejder islam bør dræbes.
35,7% synes vold kan retfærdiggøres, hvis det drejer sig om at tjene islam.

1.221 tyrkere mellem 15 og 21 år opvokset og bosat i Tyskland deltog i
undersøgelsen.
http://www.fes.de/fulltext/asfo/00230001.htm

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 03-01-09 16:03

On Sat, 3 Jan 2009 12:45:08 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>1.221 tyrkere mellem 15 og 21 år opvokset og bosat i Tyskland deltog i

og læg mærke til at det var tyrkere som blev spurgt

hvis man havde stillet samme spørgsmål til palæstina-arabere eller
somaliere ville det have set meget værre ud

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-09 20:13

On Sat, 03 Jan 2009 16:03:14 +0100, @ wrote:

> og læg mærke til at det var tyrkere som blev spurgt
>

> hvis man havde stillet samme spørgsmål til palæstina-arabere eller
> somaliere ville det have set meget værre ud

"Friderich Ebert" var socialdemokrat og det vedkender siden da også at den
er.

--
MVH
Bruno

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 04-01-09 07:01

@ <123@invalid.net> declared in:
pevul4tgq516ecajev097i4837jrco2p6u@4ax.com :

> og læg mærke til at det var tyrkere som blev spurgt

Næh, vær lidt mere observant, og læg mærke til at det var
15-21 årige, der blev spurgt.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 15:09

> [...]
> religion. Du er til lige så stor skade for fred og integration, som de
> gale imamer der prædiker Jihad. Ved dine handlinger og ord, bærer du bare
Hvor i verden har muslimer præsteret at leve fredeligt side om side med
vantro ?

Hvis vi betaler dobbelt skat og har dhimmi-attityde som
godhedsindustriens så går det måske - spørg kopterne i Ægypten. De myrdes i
flæng af flertallet

Fra : mr

Dato : 04-01-09 09:01

> "Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvor i verden har muslimer præsteret at leve fredeligt side om side med
> vantro ?

spanien 1400 kina pt. som du jo ævler løs om
men kina støtter jo os de muslimske lande.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 03-01-09 11:29

> dvs der findes ikke moderate muslikmer
>
> Alle er skabefundamentALISTER OG KOMMENDE selvmordsbomberre FX MOD
> DANSKERE
>
> Støt Israel selvom alverdens jøder lyver at en fredsproces er mulig

En fred som vi i Vesten kender den, er næppe mulig. Det er trods alt
muslimen der er staten Israels fjende.

Men qua. jødernes historie, er udsigt til måske 10-20 år i garanteret fred
mere,
end de nogensinde har haft.

Jøderne bliver nød til at tro på, at der en dag bliver fred, på samme måde,
som deres evige tro gav dem deres land tilbage, efter to tusinde år i
diaspoaren.

- - -

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 04-01-09 07:03

N E i L -+- D A N E L A W <æ@ø.å> declared in:
F_KdnSqXdtRuoMLUnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com :
> [...]
>
> Jøderne bliver nød til at tro på, at der en dag bliver fred, på samme
> måde, som deres evige tro gav dem deres land tilbage, efter to

Undskyld det provokerende spørgsmål, men:

Hvordan giver det dem ret til landet, at der for 2000 år siden boede
nogle helt andre mennesker der?

Fra : Kalle

Dato : 03-01-09 07:50

On 3 Jan., 10:50, "Morten Stæhr" <netromrhe...@hotmail.com> wrote:

> arbejdsmarkedet er hverken fanatiske eller støtter terror.

Heller ikke det store flertal af palæstinenserne støtter Hamas, Fatah
gør f.eks. ikke (apropos bombningen af det Islamiske Universitet)

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3361595,00.html

og lidt fra Mark Steyn

http://www.ocregister.com/articles/gaza-israel-think-2272631-hamas-president

hvor det bl.a. hedder:

In Gaza, they don't vote for Hamas because they want access to
university education. Or, if they do, it's to get Junior into the
Saudi-funded, Hamas-run Islamic University of Gaza, where majoring in
rocket science involves making one and firing it at the Zionist
Entity. In 2007, as part of their attempt to recover Gaza from Hamas,
Fatah seized 1,000 Qassam rockets at the university, as well as seven
Iranian military trainers.

mvh
Kalle

Fra : mr

Dato : 03-01-09 18:56

> dvs der findes ikke moderate muslikmer

heller ikke i kina?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-09 22:56

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> heller ikke i kina?
Spionage tvinger dem til at rendyrke taquia og udskyde oprør

MEn religionen handler on terror når krigsråbet gjalder og en uge før
Olympiader forsøgte nogle kinesiske muslimer at udslette en politistation

Fra : mr

Dato : 04-01-09 08:42

> [...]
>
> MEn religionen handler on terror når krigsråbet gjalder og en uge før
> Olympiader forsøgte nogle kinesiske muslimer at udslette en politistation

du modsiger dig selv igen. Du har længe inderligt talt om kinas fredelige
muslimer, som de har 100 % styr på. Nu har de altså ikke. kloge Bo

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 12:49

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du modsiger dig selv igen. Du har længe inderligt talt om kinas fredelige
> muslimer, som de har 100 % styr på. Nu har de altså ikke. kloge Bo

Fordi Kina er KLOG at overvåge elektronisk og slå igen når
musliimterroristter bombarterer politistation (fær olympiaden)
SÅ TØR KINAMUSLIMER ikke andet end at være fredelige

Vi bør lære af Kinas etiske overlegenhhed

Fra : mr

Dato : 04-01-09 15:11

> Fordi Kina er KLOG at overvåge elektronisk og slå igen når
> musliimterroristter bombarterer politistation (fær olympiaden)
> SÅ TØR KINAMUSLIMER ikke andet end at være fredelige
>
> Vi bør lære af Kinas etiske overlegenhhed

kina støtter irak, iran, hamas, libanon, libyen - alverdens muslimer støttes
af kina
hvorfor bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-01-09 03:34

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> kina støtter irak, iran, hamas, libanon, libyen - alverdens muslimer
> støttes af kina
> hvorfor bo?

Støtter de med over % af BNP?

Jeg mener at ulande mm kan lære af deres vækst-koonomi, arbejdsglæde, lave
skattetryk, oplyste enevælde men præcis hivlke fordele Kina har af
bidragene - hvorfor tror du jeg har indsigt i det?

Jeg tror det er en billig gestus overfor egne muslimer og at de opnår bedre
handel med muslimske ulande

Fra : mr

Dato : 05-01-09 10:52

> [...]
> bidragene - hvorfor tror du jeg har indsigt i det?
>
> Jeg tror det er en billig gestus overfor egne muslimer og at de opnår

du må vide det siden du mener at det er ok at kina sender penge og støtter
muslimer generelt. Du er selvudnævnt kinaekspert, du ved hvorfor de handler
som de gør. Alt hvad de gør er rigtigt ikke?
Men du kan stadig ikke forklare hvorfor det er forfærdeligt at dk sender
penge, og fantastisk klogt at Kina gør.
Er det bare en dansk gestus overfor vore muslimer?
er det ok at dk beholder handel med musl. lande? Er det ok at kina gør?