Da sømænd blev sosuer og lærere i dronning~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 02:02

I min barndom stillede tatoverede Fr9, farfar til Frede sig op og roste vore
sømænd og grønlænderne i sin nytårstale - en sær PR-institituion som oldefar
ChrX havde startet under krigen og som idag efterlignes af kansler Merkel
m.m (Skal en EU-leder snart også nytårsale - alle partiformænd er hoppet på
vognen)

Hvorfor rose sosu-asistenter og lærere mere end investorer og ingeniører,
DF-politikere og ALDI-kassedamer?
Fordi skattetrykket skal retfærdiggøres

Dejligt at vore butikscenterr importerer israelere som kanonføde så
fundamentalistterne har noget ikke-dansk at skyde efter

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-01-09 08:48

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>partiformænd er hoppet på vognen)
>
> Hvorfor rose sosu-asistenter og lærere mere end investorer og ingeniører,

God pointe. Klag til til Amalienborg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 13:19

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> God pointe. Klag til til Amalienborg.

Dronninetalen var fornyende og interessant - jeg er spændt på om Fogh nu kan
finde på andet at tale om end tålt ophold og EF og Rønn og
det vigtigste af alt ISLAM