Godt selvmodsigelsesfrit nytår
Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 04:06

Godt selvmodsigelsesfrit nytår
Hellere tænde et lille lys end at forbande mærket - siger kinesisk ordsprog

Hamas er skoleekempel på at skuyde sig i foden pr resentiment dvs
forurettethed, rethaveriskhed, hævn SLEVMODISGENDE FORTRÆNGNINGER

"Det er de kraftløses misundelse: ressentiment, der har bragt
livsudfoldelsen i miskredit, så folk får dårlig samvittighed over deres
sunde instinkter. Nietzsche
" Lidt med rette er bedre end meget med trætte. (Ordsprog)
Lyt, se, ti, hvis du vil leve i fred. (Ordsprog)
Man skal ikke græde over spildt mælk. (Ordsprog)
Mennesket er ikke et tryghedssøgende dyr, der vil hygge og fordragelighed -
snarere det modsatte, og det giver knubs, når slavemoralen sætter ind.
Nietzsche
Nothing on earth consumes a man more quickly than the passion of
resentment. Nietzsche
Når resentimennet optræder hos det fornemme menneske selv, fuldbyrder og
udtømmer det sig nemlig i en øjeblikkelig reaktion, derfor forgifter det
ikke. Nietzsche

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-12-08 09:02

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Godt selvmodsigelsesfrit nytår
> Hellere tænde et lille lys end at forbande mærket - siger kinesisk
> ordsprog

Det er skønt at du har valgt så kloge nytårsforsætter.

Først tog de kanonslagene
Så tog de lynkineserne
Og så tog de raketterne (i Norge)

Til sidst hentede de DIG

God bekæmpelse af godhedsindustrien i 2009

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 18:32

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Og så tog de raketterne (i Norge)
>
> Til sidst hentede de DIG
>
> God bekæmpelse af godhedsindustrien i 2009

Desværre virker vor fjende via medier og behandlere og underviserere
SPREDT OG DIFFUST OG SVÆRT AT FORSVARE SIG IMOD

Fra : mr

Dato : 31-12-08 10:53

> [...]
> Når resentimennet optræder hos det fornemme menneske selv, fuldbyrder og
> udtømmer det sig nemlig i en øjeblikkelig reaktion, derfor forgifter det

selvmodsigelsesfrit! sjovt
Boudgydelse: "lad kun der den arbejder få noget at spise"
Lad os håbe på at Bo mener det denne gang. Måske gælder grundreglen at det
kun gælder for verden - Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 15:53

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> selvmodsigelsesfrit! sjovt
> Boudgydelse: "lad kun der den arbejder få noget at spise"
> Lad os håbe på at Bo mener det denne gang. Måske gælder grundreglen at det
> kun gælder for verden - Bo.

Dk.politik er om debat og hvis der er selvmodsigelse i mine holdninger så
præciser
Så gør du mig en tjeneste

Om jeg lever efter mit ønske om FREMTIDS POLITIK,
har derimod intet med vor debat at gøre. Gå efter bolden, ej mand

Fra : mr

Dato : 01-01-09 14:20

> [...]
>
> Om jeg lever efter mit ønske om FREMTIDS POLITIK,
> har derimod intet med vor debat at gøre. Gå efter bolden, ej mand

ok
hvis statshjælp til fjolser som dig er løsningen på muslimimporten, hvordan
nytter det så at fjerne al bistandshjælp?
--- altså ikke fjertne den hjælp du får naturligvis. Selvom du frit bevæger
dig rundt ude og inde, så skal du naturligvis ha gratis hjemmehjælp til at
gøre rent efrer dig. Det er klart! Det er jo egoismen der hyldes i din
verden.