Politisk korrekthed
Fra : Tim

Dato : 31-12-08 02:50

Vores regering har skabt den laveste arbejdsløshed i mands minde. Fint. Det
ser godt ud på papiret og giver flere mennesker brød på bordet.

Vi har, procentmæssigt, den største offentlige sektor på hele kloden. Vi
bliver, med andre ord, administreret mere, end noget andet folk i verden.
(Jeg vil gætte på, at det regnes blandt de vestlige lande... Nordkorea er
nok ikke medregnet).

Jeg er blot bange for, at det er på bekostning af mine og jeres friheder.
Jeg er sgu' faktisk lidt bange for, at jeg er skidt ved at have været
medvirkende til, at bringe den siddende regering til magten.

.... og det er ikke fordi den er socialdemokratisk eller liberalistisk. Den
er ingen af delene.

Den sætter en helt ny dagsorden for politisk korrekthed, og det er dens
egen.. uden at jeg, der var med til at vælge 'dem', har noget som helst at
sige, når de opfører sig åndsvagt. Jeg er klar over, at det er spillets
regeler, og at jeg må ligge, som jeg har redt!

Det tager jeg så til mig!

Anders Fogh Rasmussen er simpelthen et for kedeligt og ligegladt menneske
til at styre et land. Politisk korrekthed har aldrig floreret så meget,
eller været så udtalt, som den er nu... under den nuværende regering.

Jeg taler her ikke om Danmarks engagement i Irak krigen, eller vores forhold
til USA. Jeg taler om, at vi dagligt indskrænkes som individer, af nye
regler og love... og vel at mærke ikke regler, der kan bruges til noget
fornuftigt. Blot udvidelser af bureaukratiet.

Jeg er bange for, at det ikke kun er den siddende regering, der kan skældes
ud, men at det gælder hele folketinget. Det er generalisering af rang, når
jeg siger, at samtlige politikere er styrede af medierne, men jeg er bange
for, at det er korrekt.

Fortæl en hjerteblødende historie til medierne, og politikerne stå nærmest i
kø (uanset parti/farve) for at være den første der lover stramninger og nye
regler. Det går rigtig godt

/Tim

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 01-01-09 09:29

Tim skrev:
> Vores regering har skabt den laveste arbejdsløshed i mands minde. Fint. Det
> ser godt ud på papiret og giver flere mennesker brød på bordet.

Folk er glade!

> [...]
> (Jeg vil gætte på, at det regnes blandt de vestlige lande... Nordkorea er

Hold verdens argeste diktatur ude i sammenligning med lille Danmark.

> Jeg er blot bange for, at det er på bekostning af mine og jeres friheder.
> Jeg er sgu' faktisk lidt bange for, at jeg er skidt ved at have været
> medvirkende til, at bringe den siddende regering til magten.

Tjah jeg stemte såmænd på DF sidste gang.. anti-EU og
anti-immigration-fra-de-mest-inkompatible-kulturområder.
DF har desværre vist sig som det værste af 2 onder.

Bortset fra det så er moralsk oprustning et über i politik i disse år,
om 10 år sidder folk nok og griner deres røv i laser over at overhovedet
at have diskuteret noget så lamt som burkaer i tinget.

For 20 år siden holdt Dronningen sin nytårstale, og det var så dét.
I DAG står der kommentatorerer der FORTOLKER talen det sekund den er
færdig, hold da helt op.
Om et par år sidder der folk og fortæller os hvad hun *egentlig* mente
mens hun siger det.

Ah well.. jeg er over 40.. med en smule held dør jeg af et hjerteslag
før jeg er 70, og slipper for den fagre nye verden der giver mig gåsehud.

Godt nytår til alle forresten!

-cep

Fra : Tim

Dato : 01-01-09 10:18

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message

> Folk er glade!

Er de... virkelig?

> Hold verdens argeste diktatur ude i sammenligning med lille Danmark.

Hvorfor forholder du dig ikke bare til, hvad jeg skriver... Danmark er det
mest administrerede land i verden.

Jeg mener; istedet for alt dit platte pis? Jeg taler ordentligt til dig...
eller det gjorde jeg ihvertfald, indtil du viste, at du kun er en ung sbox
spiller, der han 0 forstanf på nothing.

Du viser så, at man ikke altad kan tillade sig, at tage selv de simpleste
ting for givget.

/Tim

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 01-01-09 14:44

> Jeg mener; istedet for alt dit platte pis? Jeg taler ordentligt til dig...

I lige måde gamle jas. Jeg anede ikke at du havde hellige kameler.

> eller det gjorde jeg ihvertfald, indtil du viste, at du kun er en ung sbox
> spiller, der han 0 forstanf på nothing.

Av.. var det holdningen til DF der tændte dit fyrværkeri?

- cep

Fra : Tim

Dato : 01-01-09 10:21

> [...]
>
> Ah well.. jeg er over 40.. med en smule held dør jeg af et hjerteslag før
> jeg er 70, og slipper for den fagre nye verden der giver mig gåsehud.

Jeg stemte konservativt, sidste gang.

Næste gang aner jeg ikke, hvad jeg skal stemme. Alle politikere løber vildt
hurtigt, alt efter hvad vej vindenj blæser.

/Tim