Gæt en verdensforbryder
Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-08 23:49

http://ekstrabladet.dk/112/article1104068.ece

Mit gæt er at det var en udlænding der blev offer for 3 danskeres ondskab.

Fra : Mr .Larsen

Dato : 30-12-08 23:58

Poul Nielsen kom med følgende:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1104068.ece
>

> Mit gæt er at det var en udlænding der blev offer for 3 danskeres ondskab.

Du skal nok ikke lave et væddemål på det.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Fra : TBC

Dato : 31-12-08 02:54

"Mr .Larsen" <mrlarsen,,@,, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Poul Nielsen kom med følgende:

> Du skal nok ikke lave et væddemål på det.

Jeg undrer mig over hvad sådan en politisk komplet ubrugelig historie
overhovedet skal i dk.politik?

Det er dog ganske forbløffende med det ekstreme behov folk her i gruppen
åbenbart har for at markere deres diverse juvenile fordomme og antipatier i
forhold til den ene eller anden etnicitet. Kom nu videre!