Lidt julegodter...
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 30-12-08 18:21

De fremmede hygger sig i vores land, Danmark:

http://www.bt.dk/article/20081230/krimi/81230052/

Hvorfor skal der være sigøjnere her til lands?

Fra : @

Dato : 30-12-08 18:27

On Tue, 30 Dec 2008 18:20:34 +0100, "N E i L -+- D A N E L A W"
<æ@ø.å> wrote:

>De fremmede hygger sig i vores land, Danmark:
>
>http://www.bt.dk/article/20081230/krimi/81230052/
>
>Hvorfor skal der være sigøjnere her til lands?

husk at takke EU-tilhængerne for at danskerne ikke længeere selv må
bestemme i eget land

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lars Bang

Dato : 30-12-08 19:02

@ wrote:

> husk at takke EU-tilhængerne for at danskerne ikke længeere selv må
> bestemme i eget land

Er det to familier af sigøjnere som bestemmer dagsordenen i Danmark? Har de
infiltreret både politi, militær og folketing?

Det må jeg sgu nok sige. Det var lige godt satans.

Når det så er sagt, så - ud med det sigøjner pak. Godt at se, at det med
gårsdagens dom, nu bliver nemmere at hælde de østeuropæiske bærme ud af
landet.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 30-12-08 19:08

On Tue, 30 Dec 2008 19:02:11 +0100, "Lars Bang" <lbk@not.here> wrote:

>Er det to familier af sigøjnere som bestemmer dagsordenen i Danmark?

hvad skriver du om?

man kan takke EU-tilhængerne for at vi ikke længere har lov til at
afvise personer vi ikke ønsker ind i landet ved grænsen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : mr

Dato : 31-12-08 11:54

> husk at takke EU-tilhængerne for at danskerne ikke længeere selv må
> bestemme i eget land

sigøjnerne har været her længe inden vi kom med i EF

Fra : @

Dato : 31-12-08 13:53

On Wed, 31 Dec 2008 11:53:37 +0100, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>sigøjnerne har været her længe inden vi kom med i EF

sikkert men ikke i samme antal som efter Rumænien kom i RU

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/