STØT GAZA - OGSÅ MED BIDRAG!
Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-08 12:20

Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer

http://www.danpal.dk/

Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Fra : Malene P

Dato : 30-12-08 12:25

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Er der ikke snart støttet nok til dette stærkt selvformerende problemfolk
med skiftende blodtørstige og korrupte ledere? Hvad med at begynde at kræve
noget af dem selv?

Malene P

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-08 12:48

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der ikke snart støttet nok til dette stærkt selvformerende problemfolk
> med skiftende blodtørstige og korrupte ledere
> Malene P

Altså hvís Palæstinænsere er synonymt med at være blodtørstige og korrupte
så ville jeg uden at blinke tro at du Malene var en af dem.

Fra : Frank

Dato : 30-12-08 13:18

Hej

> Altså hvís Palæstinænsere er synonymt med at være blodtørstige og korrupte
> så ville jeg uden at blinke tro at du Malene var en af dem.

Malene skrev "blodtørstige og korrupte ledere".

Blodtørstige er vist ikke en overdrivelse og der er ofte rapporteret om
omfattende korruption i den palæstinænsiske ledelse.

At strække det til at omhandle alle Palæstinænsere er at overdrive,
mistænkeligtgøre og hetze mod en befolkningsgruppe. Og det er ikke Malene
der gør det.

Mvh
Frank

Fra : Malene P

Dato : 30-12-08 13:24

> [...]
> >

> Altså hvís Palæstinænsere er synonymt med at være blodtørstige og korrupte
> så ville jeg uden at blinke tro at du Malene var en af dem.

Hvordan er jeg blodtørstig og korrupt?????

Malene P

Fra : @

Dato : 30-12-08 14:31

On Tue, 30 Dec 2008 13:23:37 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse

>problemfolk

>Hvordan er jeg blodtørstig og korrupt?????

fordi du skriver noget alle politisk "korrekte" "velmenende"
"humanistiske" lallehoveder ikke bryder sig om,

at sende penge til gaza eller vestbreden er kun at fylde lommerne hos
Arafats efterfølgere koruptionen i disse områder overgås kun af alle
hallal-hippiernes tåbelighed

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Morten Stæhr

Dato : 30-12-08 12:37

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Vel vil jeg da ej.

Hvad bliver det næste ?.
Indsamling til Taleban ?.
Støtte koncert for Rockerne ?.
Tombola for de Kinesiske Triader ?.
En statue for Hitler eller Stalin ?.
Lotto gevinster til Mafiaen ?.
En buste af terroristen Arafat ?
Den dag det såkaldte selvstyre anerkender Israels ret til at eksistere, og
de flytter hjem til ,hvor de kom fra og stopper terroren mod civil
befolkningen i Israel, kan vi snakke om at give humanitær hjælp.

Fra : Tim

Dato : 30-12-08 12:40

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote in message
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Du kunne jo passende deltage i nogle af de demonstrationer der kommer mod
Israel. Husk dog flagene med hagekors... de passer ganske glimrende til det
demonstrationerne prøver at formidle, nemlig udslettelsen af Israel.

/Tim

Fra : Frank

Dato : 30-12-08 13:08

Hej

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/

Jeg syntes specielt godt om logo'et hvor Israel er forsvundet. Gad vide hvad
der skal ske med indbyggerne...........

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Jeg var ikke opmærksom på at man kunne sikre sig at købe Israelsk på den
måde, mange tak.

Mvh
Frank

Fra : @

Dato : 30-12-08 14:21

On Tue, 30 Dec 2008 13:07:55 +0100, "Frank" <frank@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>der skal ske med indbyggerne...........

>Jeg var ikke opmærksom på at man kunne sikre sig at købe Israelsk på den

israelerne laver nogle ganske udmærkede vine

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 30-12-08 14:03

On Tue, 30 Dec 2008 12:19:31 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

>Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
>http://www.danpal.dk/
>

>Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

dit jødehad bliver da mere og mere usmageligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 30-12-08 14:11

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Du kan da ikke mene der skal startes en indsamling til at holde liv i en
total uduelig overskuds befolkning.
hvis der skal startes en indsamling er det en hjælp til israelerne med at
røre en så stor mængde brun sovs sammen der kan dække hele Gaza.

Fra : @

Dato : 30-12-08 14:13

On Tue, 30 Dec 2008 12:19:31 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

>Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
>http://www.danpal.dk/
>

>Ps og husk

at enhver støtte til araberne i Gaza er en støtte til terrorisme

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-08 16:11

> at enhver støtte til araberne i Gaza er en støtte til terrorisme

Dit araberhad bliver da mere og mere usmageligt.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 30-12-08 16:20

> "@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Dit araberhad bliver da mere og mere usmageligt.

Araberhad ?, vel nærmere et had til terrorister.
Konflikten er mere nuanceret end som så, det kan bare være svært at se vilje
til fred fra Hamas, når de ønsker staten Israel udslettet.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-08 17:22

"Morten Stæhr" <netromrheast@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Konflikten er mere nuanceret end som så, det kan bare være svært at se
> vilje til fred fra Hamas, når de ønsker staten Israel udslettet.

Det er ganske legitimt at ønske apartheidstaten Israel udslettet, som
bekendt var der mange der ønskede apartheidstaten sydafrika udslettet og
apartheidstaten sydafrika blev ophævet. Som bekendt er der i
udviklingslandende hvor det store flertal lever et overvældende flertal for
staten Israels ophævelse. Hvilket betyder at flertallet af jordens
befolkning vil ha en afslutning på konflikten der indebærer ophævelse af
staten Israel.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 30-12-08 17:55

> [...]
> for staten Israels ophævelse. Hvilket betyder at flertallet af jordens
> befolkning vil ha en afslutning på konflikten der indebærer ophævelse af
Flertallet har altså altid ret ?.
Mig bekendt havde Hr. Hitler og hans kumpaner flertal i den tyske rigsdag,
gjorde det deres gerninger rigtige ?. Hvis et flertal i Danmark ønsker alle
muslimer hjem, er det så det rigtige at gøre ?

Dine synspunkter minder IMHO meget om Nazisme.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-12-08 17:56

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Det er ganske legitimt at ønske apartheidstaten Israel udslettet, som
> bekendt var der mange der ønskede apartheidstaten sydafrika udslettet og

Det var jo oprindeligt Afrikaanernes land, men så blev de invaderet af
negre, langt flere end der var hus- og minearbejde til...

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 30-12-08 18:13

On Tue, 30 Dec 2008 17:22:00 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

>Det er ganske legitimt at ønske apartheidstaten Israel udslettet, som
>bekendt var der mange der ønskede apartheidstaten sydafrika udslettet og
>apartheidstaten sydafrika blev ophævet.

og vuti så er en handelsboykot lige pludselig sammenlignelig med
verdensomspændende terrorisme

dine "argumenter" stiker langt væk

at det er legitimt at ønske legitimerer IKKE at sende raketter i
tusindvis mod byer i et naboland

jeg ønsker også de danske områder som Sverige har
stjålet(Skåne,Halland og Blekinge) tilbage til riget, dette
legitimerer dog ikke at jeg kan begynde at terrorisere resten af
Sverige

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-12-08 02:52

@ wrote:
> jeg ønsker også de danske områder som Sverige har
> stjålet(Skåne,Halland og Blekinge) tilbage til riget, dette
> legitimerer dog ikke at jeg kan begynde at terrorisere resten af
> Sverige

Uh, nok kan jeg da følge dig meget langt henad denne
nationalhistorisk-bevidste vej, men med dèn befolkningssammensætning, vi
p.t. ser i de søndre regioner af "Folkhemmet hinsidan" ville jeg sgu' nok
ærligt talt betakke mig: Lige så skøn en Universitetsby, Lund qua dansk
Middelalder-kirkehistorie måtte have traditionsgrundlag for at være, lige så
lidt ville jeg bryde mig om at skulle have mujahedinerne fra Malmøs
slumkvarterer rendende frit på denne side af Sundet...

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 30-12-08 18:20

On Tue, 30 Dec 2008 17:22:00 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

>som
>bekendt var der mange der ønskede apartheidstaten sydafrika udslettet

ja idioternes antal er legio

man må sige at alt lykkedes overmåde

men selvfede hukleriske gloriepudsere VIL ikke lære

<<<<
http://www.iss.co.za/CrimeIndex/01Vol5No1/World.html
Many refer to South Africa as the crime capital of the world.
<<<<
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-12-08 18:43

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.iss.co.za/CrimeIndex/01Vol5No1/World.html
> Many refer to South Africa as the crime capital of the world.

Det er fordi de hvide svin har sået ondt blod i de stakkels godmodige negre

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 30-12-08 06:27

On 30 Dec., 12:19, "Poul Nielsen" <p...@mail.dk> wrote:
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>
> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Every humanitarian dollar not spent on birthcontrol i the moslem world
is a dollar spent on terror!

Poul Nielsen, du er en knallert!

Fra : Joakim

Dato : 30-12-08 14:51

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Eller deltag i demonstrationer mod Israel.

Her er et eksempel fra Manhattan i går:

http://news.webshots.com/photo/2298296970103726530OBKYUv

Fra : hanzen

Dato : 30-12-08 15:06

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller deltag i demonstrationer mod Israel.
>
> Her er et eksempel fra Manhattan i går:
>
> http://news.webshots.com/photo/2298296970103726530OBKYUv

Smukt

--
hilzen
hanzen

Fra : DADK

Dato : 30-12-08 15:10

Joakim wrote:

> Eller deltag i demonstrationer mod Israel.
>
> Her er et eksempel fra Manhattan i går:
>
> http://news.webshots.com/photo/2298296970103726530OBKYUv

Haha! Den var rigtig, rigtig god!

Jeg synes det er så stereotypt og så forudsigeligt og så ufrugtbart, at man
nu igen, igen og atter igen reducerer det ned til at være "for" eller "imod"
den ene eller den anden. I en anden tråd kritiserer jeg Israels fremfærd, og
spørger om det jo i bund og grund ikke er samme metodik, som den
palæstinensiske terror, men det gør jeg altså ikke fordi jeg holder med
palæstinenserne, og er imod staten Israel. Det er Poul Nielsen åbenbart
(manden der for 7-8 år siden havde "For et jøde og negerfrit Danmark", i sin
signatur)

Jeg kan absolut ikke se nogen som helst grund til støtte Gaza-striben med
bidrag, eller gå i store optog der tager parti til fordel for
palæstinenserne. Men jeg kan se en grund til at kritisere den israelske
taktik. En moderne, vestligtorienteret demokratisk stat bør kunne gøre det
bedre.

Man kunne sammenligne med danske soldater i Afghanistan, og en situation
hvor de efter at have været angrebet med vejsidebomber for 1245 gang, får
nok, og går ind i den landsby hvor de mener vejsidebombefabrikørerne
befinder sig, og begynder at skyde vildt til højre og venstre efter alt hvad
der bevæger sig. Det ville man måske kunne "forstå", som en menneskelig
reaktion - men ville det være acceptabelt? Absolut nej.

Enhver kan vel forstå de israelske frustrationer - men kynisk set er "kun"
16 blevet dræbt gennem 8 års "raketangreb" imod Israel. Det tog vel 10
minutter, her forleden den 27.12, at 10-doble dette tabstal på
palæstinensisk side.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-12-08 03:34

DADK wrote:

> Haha! Den var rigtig, rigtig god!
>
> Jeg synes det er så stereotypt og så forudsigeligt og så ufrugtbart

"Pun intended"?

(Man presser vistnok lige netop "juice" af frugter, do' ve'...)

(I øvrigt forekommer det mig også mærkeligt medicinsk-indforstået med al
denne mærkværdige omtale af støttegaze her i tråden?)

Med en til lejligheden muligvis lettere manisk-morbid omskrivning af salig
Tommy Seebachs (sic?) gamle schlager, fristes man næsten til spontant
sarkastisk at istemme det helt store populær-passionspornografiske
pladder-pseudohumanistiske Pallywood-pulpitur:

"Jaffa eller ej, vi slagter vore børn
Helligkriger' eller ej, de tager deres tørn..."

(Det skulle helt ærligt ikke undre mig det fjerneste, om araberne - altså de
såkaldte "palæstinensere" - for Gud vide hvilken gang mere eller mindre
koordineret har slået deres egne civile ihjel med henblik på perfid
popvestligrettet propaganda, når der meldes om "grumme civile tab": I
modsætning til de trods alt meningsfuldt meget mere
menneskelivsrespekterende mosaikere dernede HAR muhammedanere mig bekendt
bare ikke samme grundlæggende /hellige/ - og deraf militært følgende
TAKTISKE, i stedet for fjendens massemorderisk STRATEGISKE - respekt for hin
enkelte menneskeliv....)

Anders Peter Johnsen

Fra : Joakim

Dato : 31-12-08 13:55

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> taktik. En moderne, vestligtorienteret demokratisk stat bør kunne gøre det

Du mener ligesom USA i Irak og Nato i Afghanistan?

> [...]
> nok, og går ind i den landsby hvor de mener vejsidebombefabrikørerne
> befinder sig, og begynder at skyde vildt til højre og venstre efter alt

Israel skyder ikke efter "alt hvad der bevæger sig", din tankegang er
absurd.

Det ville man måske kunne "forstå", som en menneskelig
> reaktion - men ville det være acceptabelt? Absolut nej.

Hamas har affyret over 6000 raketter og mortergranater vilkårligt mod
israelske byer. Det er første overtrædelse af krigens love. Hamas dækker sig
bag den palæstinensiske civilbefolkning når den affyrer sine våben. Det er
anden overtrædelse af krigens love. Men du hæfter dig kun ved Israels
reaktion. Det er jammerligt.

> [...]
> 16 blevet dræbt gennem 8 års "raketangreb" imod Israel. Det tog vel 10
> minutter, her forleden den 27.12, at 10-doble dette tabstal på

Tabstal er fortrinsvis Hamas-folk. I følge FN er 61 civile palæstinensere
blevet dræbt. Ansvaret herfor ligger helt og holdent på Hamas skuldre.

Det relativt lave antal dræbte civile israelere skyldes at Israel har
opstillet beskyttelsesrum på snart hvert gadehjørne i den sydlige del af
landet og har indført advarselssystemer, der giver folk 15-30 sekunder til
at søge dækning, inden indkomne raketter slår ned. Det skal naturligvis ikke
lægges Israel til last.

Btw. Godt nytår. Det kan kun blive bedre end det forgangne år, for mit
vedkommende var 2008 et annus horribilis af de helt store.

Fra : DADK

Dato : 01-01-09 21:26

Joakim wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Du mener ligesom USA i Irak og Nato i Afghanistan?

Ja

> Israel skyder ikke efter "alt hvad der bevæger sig", din tankegang er
> absurd.

Jeg skriver heller ikke Israel gør det, men det lå åbenbart ikke længere væk
i dig, end at du straks associerede til Israel. Du VED det jo godt, du har
blot behov for at benægte, for at bibeholde den gode smag i munden.

> Det ville man måske kunne "forstå", som en menneskelig
>
> Hamas har affyret over 6000 raketter og mortergranater vilkårligt mod
> israelske byer.

Og gennem 8 år formået at dræbe 16. Den første bølge fra Israel 27.12 dræbte
over 200.

> [...]
> sine våben. Det er anden overtrædelse af krigens love. Men du hæfter
> dig kun ved Israels reaktion. Det er jammerligt.

Jeg hæfter mig ikke ved noget som helst. Jeg holder ikke med nogen af
parterne. Jeg ser objektivt på, hvad der sker, og hvad der sker med de
civile, som er ofre for henholdsvis Hamas og de israelske partiers
beslutninger.

> Tabstal er fortrinsvis Hamas-folk. I følge FN er 61 civile
> palæstinensere blevet dræbt. Ansvaret herfor ligger helt og holdent
> på Hamas skuldre.

Fuldkommen pjat. Israel KAN ramme disse Hamasfolk når og hvor de vil. Israel
vælger i stedet kollektivt at afstraffe hele den palæstinensiske befolkning,
fordi de håber på, at befolkningen vender sig imod Hamas.

> [...]
>
> Btw. Godt nytår. Det kan kun blive bedre end det forgangne år, for mit
> vedkommende var 2008 et annus horribilis af de helt store.

Godt nytår til dig også, Joakim - og jeg vil håbe din portefølje bliver mere
værd næste år

Fra : @

Dato : 01-01-09 21:31

On Thu, 1 Jan 2009 21:25:51 +0100, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Og gennem 8 år formået at dræbe 16. Den første bølge fra Israel 27.12 dræbte
>over 200.

nu skal israelerne vel ikke have skylden for arabernes manglende
evner?

husk lige på at det er arabernes erklærede mål at udslette Israel,

havde det omvendte været tilfældet havde mellemøsten set meget
anderledes ud i mange år

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Joakim

Dato : 02-01-09 20:57

> Ja

Der er dræbt langt flere civile i Irak og Afghanistan end i Gaza.

> Jeg skriver heller ikke Israel gør det,

Så forstår jeg ikke hvad du forsøger at sige.

men det lå åbenbart ikke længere væk
> i dig, end at du straks associerede til Israel. Du VED det jo godt, du har
> blot behov for at benægte, for at bibeholde den gode smag i munden.

Du aner ikke hvad du taler om.

> Og gennem 8 år formået at dræbe 16. Den første bølge fra Israel 27.12
> dræbte over 200.

En halv million israelere lever under konstant trussel for at få raketter i
hovedet /efter/ at Israel nedlagde bosættelserne og trak sig ud af Gaza.

I Sderot, en landsby der ligger tæt på Gaza, har man levet med raketangreb
dag ind og dag ud i adskillige år.

Det ville ingen nation acceptere. Heller ikke den jødiske stat. Nok er nok.

Forhåbentligt sender Israel snart landtropper ind i Gaza, så man kan få ram
på disse formørkede Hamas-fanatikere én gang for alle.

> [...]
> Israel vælger i stedet kollektivt at afstraffe hele den palæstinensiske
> befolkning, fordi de håber på, at befolkningen vender sig imod Hamas.

Du lider i udpræget grad af svigtende realitetssans.

> Godt nytår til dig også, Joakim - og jeg vil håbe din portefølje bliver
> mere værd næste år

Tak

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 23:24

Joakim wrote:

(...)

> En halv million israelere lever under konstant trussel for at få
> raketter i hovedet /efter/ at Israel nedlagde bosættelserne og trak
> sig ud af Gaza.

Hvilke bosættelser? Har man ikke anlagt nye bosættelser? "Siden man trak sig
ud af Gaza", dvs Gaza har været besat? Kan folk gå ind og ud af Gaza som de
vil? Er det Hamas der styrer hvem der må gå ind og ud af Gaza?

> I Sderot, en landsby der ligger tæt på Gaza, har man levet med
> raketangreb dag ind og dag ud i adskillige år.

Gaza City er 1000 gange større, og der har indbyggerne ingen
beskyttelsesrum. Årsag? Man må ikke importere cement til Gaza. Er det Hamas
der bestemmer dette?

> Det ville ingen nation acceptere. Heller ikke den jødiske stat. Nok
> er nok.

Jeg synes også det er synd for Israel og de israelske civile. Men nu kan de
se frem til en genoplivning af selvmordsterroren. Shive, Shive, Shive.

> Forhåbentligt sender Israel snart landtropper ind i Gaza, så man kan
> få ram på disse formørkede Hamas-fanatikere én gang for alle.

Tror du. Du mener også 100% sikkert du vinder i lotto i næste uge, og at
hest #5 "Heldet" vinder i næste løb?

Skal se Frost..En sag for frost, det ved man da hvad er..

Fra : Joakim

Dato : 09-01-09 12:55

> Joakim wrote:
>
> (...)

> Hvilke bosættelser?

De 21 bosættelser, som lå i Gaza før Israel trak sig ud.

> Har man ikke anlagt nye bosættelser?

Ikke i Gaza.

"Siden man trak sig
> ud af Gaza", dvs Gaza har været besat?

Ja.

Kan folk gå ind og ud af Gaza som de
> vil?

Nej, de kan hverken komme ind i Israel eller Ægypten. De ligger som de selv
har redt.

> Er det Hamas der styrer hvem der må gå ind og ud af Gaza?

Se ovenfor

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-12-08 15:21

On Tue, 30 Dec 2008 12:19:31 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Har de mennesker overhovedet en landekode?

--
MVH
Bruno

Fra : Steen Thomsen

Dato : 30-12-08 15:34

On Tue, 30 Dec 2008 15:21:17 +0100, Bruno Christensen wrote:

> Har de mennesker overhovedet en landekode?

Det er Israel's landekode.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-12-08 21:50

On Tue, 30 Dec 2008 15:33:33 +0100, Steen Thomsen wrote:

> Det er Israel's landekode.

Det var godt nok de andres landekode jeg spurgte efter

Men det er nogle år siden at der sidst har været en "Jaffa-appelsin" i
huset.

--
MVH
Bruno

Fra : Steen Thomsen

Dato : 30-12-08 22:59

On Tue, 30 Dec 2008 21:49:49 +0100, Bruno Christensen wrote:

> Det var godt nok de andres landekode jeg spurgte efter

Jeg tror ikke de har en landekode. De er jo ikke et land.

> Men det er nogle år siden at der sidst har været en "Jaffa-appelsin" i
> huset.

Er alle appelsiner i forretningerne efterhånden ikke spanske. ?

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 17:39

On 30 Dec., 15:21, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Har de mennesker overhovedet en landekode?

970

Fra : @

Dato : 31-12-08 10:57

On Tue, 30 Dec 2008 16:38:42 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>970

hvad har du NU røget

0 970 er telefonforvalgskode

<<<<
http://telepristjek.dk/countrycodes.asp
0 970 Palæstina
<<<<

og har intet med stregkoder at gøre

dem finder du her

http://www.ean.dk/EAN_Sys/helpdesk/Lister/landekod.htm

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 30-12-08 16:12

Den Tue, 30 Dec 2008 16:10:39 +0100 skrev Poul Nielsen:

> "@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Dit araberhad bliver da mere og mere usmageligt.

har intet med had at gøre, men er beviseligt

bistand til området går lige i ledernes private lommer

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-08 23:30

Poul Nielsen wrote:
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer
>
> http://www.danpal.dk/
>

> Ps og husk at boykotte varer hvor stregkoden starter med "729"

Ved du at Hamas' TV havde en udsendelse - eller VAR det PA TV? - anyway, de
sagde i børneudsendelsen "Du skal ikke boykotte Danmark, du skal spise
danskerne"

Herlig sans for humor?

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 17:51

Hvem oversatte det for dig ???

Var det du skal spise Dansk ..hmmmmm

Fra : DADK

Dato : 31-12-08 02:12

Notion wrote:

> Hvem oversatte det for dig ???

BBC, CNN og ABC nåede frem til det samme, som jeg husker det. Heldigvis
lykkedes det DR's oversættere at matche med de andre kanaler, inden de gik i
luften - alt andet havde været for pinligt.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-08 14:15

Notion wrote:

> Hvem oversatte det for dig ???
>
> Var det du skal spise Dansk ..hmmmmm

Sikkert, og skiltene i London med, "Kill the Danes" betød, "kild danskerne
på maven"

Rabiate muslimer har en dødgod humor, og elsker vises protokoller.

Den var også sød den med den 12 årige pige som blev spurgt på PA-TV: "Vil du
helst have et frit velhavende Palæstina eller dø"? og svaret var bare så
nuttet: "Jeg vil helst dø". Det er SÅ rørende, for enhver ved jo, at dette
liv intet er værd, næh det næste liv brormand, DER skal du se løjer. Så ud
med bombebæltet, jo før jo bedre, - var meddelelsen fra TV-udsendelsen.

Fra : @

Dato : 31-12-08 14:24

On Wed, 31 Dec 2008 14:14:41 +0100, "Knud Larsen"

http://jordanmaxwell.com/articles/questions/images/nazi-islam/Nazi%20Islam%207.jpg

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : DADK

Dato : 01-01-09 21:52

Knud Larsen wrote:

> [...]
> ved jo, at dette liv intet er værd, næh det næste liv brormand, DER
> skal du se løjer. Så ud med bombebæltet, jo før jo bedre, - var

Ja, det er tragikomisk. Ligesom Joakim's "Death to all Juice". Listen er
alenlang, og sjovt nok ikke i favør til de arabiske lande. Helmuth Nyborg
har været inde på det i sine intelligensundersøgelser. Noget tyder på, at
folk hidrørende den arabiske verden slet og ret er dumme set som helhed, og
årsagen til det, er muligvis afdækket i Bernard Lewis bøger.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-09 23:53

> [...]
> folk hidrørende den arabiske verden slet og ret er dumme set som helhed,
> og årsagen til det, er muligvis afdækket i Bernard Lewis bøger.

Bernard Lewsis bøger er fremragende ved at de analyserer muslim KULTUR
Helmut Nyborg er et forfrisende islæt i debatten pga hans mod og nytænkning,
men harn går for meget op i etniske gruppers ARV
Det er den sociale arv bla koranen der gør Islam farlig

Fra : Rea721

Dato : 31-12-08 02:23

> Poul Nielsen <pn@mail.dk> wrote:
> Indsamling til Gaza over hele Danmark i de større byer

> http://www.danpal.dk/

Nej tak, støtter ikke frivilligt terrorisme.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om

Fra : @

Dato : 31-12-08 10:58

On Wed, 31 Dec 2008 02:22:39 +0100, "Rea721" <skod2@721.dk> wrote:

> Nej tak, støtter ikke frivilligt terrorisme.

men du er dog tvunget vai skattebetalingen