Brug af Gmail på SE T650I
Fra : Kim Arthur Hinkbøll ~

Dato : 07-01-09 01:40

Hej.
Jeg har tidligere downloadet GMAIL application til min SE T650i og
brugt det uden problemer. Jeg loggede på en gang med bruger og
password og herefter huskede telefonen oplysningerne.

Jeg kom ved et uheld til at slette GMAIL programmet.

Jeg hentede det igen, men efter at der er kommet ny version skal jeg
hele tiden taste brugernavn og password. Først for at logge på GMAIL
og få listen over post. Når jeg så vil se detaljer på en enkelt post,
bliver posten hentet og vist i ca. 3 sekunder, hvorefter login
billedet kommer igen med følgende tekst "Brugernavnet og adgangskoden
stemmer ikke overens. Du angav ()". Det virker som om mine
brugeroplysninger ikke gemmes. Når jeg logger på igen ender jeg kun
inde i listen som om jeg var startet forfra. Det er derfor ikke muligt
at se den enkelte post.

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Hilsen KIM

Fra : Morten Raahede Knuds~

Dato : 09-01-09 20:24

Hej

Jeg havde samme på tidligere, men en venlig sjæl hjalp mig. :)

>Ja da

>Eller rettere: Jeg kender kun til det mht TDC/Telmore og lign.

>Du skal have en opkaldsprofil der hedder STREAMIN. Ved Telmore kan den
>tilsendes. Du kan også lave den selv ved at dit opkaldsnummer ændres
>til "internet".

>Jeg har min telefon sat op således at den interne browser bare bruger
>GRPS Wap profilen man får tilsendt og alle javaapp's bruger min egen
>profil som slet og ret ringer op til "internet" og intet andet.

>Prøv - men som sagt ved ikke om det virker andre steder end på TDC's
>net

http://groups.google.dk/group/dk.teknik.telefoni.mobil/browse_thread/thread/51da5711e43cfbee/4be35811b744dfd2?hl=da&lnk=gst&q=STREAMIN+gmail+w810i#4be35811b744dfd2

mvh

Morten Knudsen