Sms-skrivning på en Z8
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-01-09 22:27

Jeg har arvet et par gedigne telefoner, den ene er en Motorola Z8. En
lille laber sag, som jeg ikke kan få til at funke mht. indtastning af
tekst i sms.

Og jeg /har/ studeret online-manualen, men uden at blive ret meget
klogere. I den står der under "Indstillinger for tekstindtastning" bl.a.
om iTAP og Multitap. I selve telefonens indstillinger er der også nævnt
fem under-indstillinger, nemlig
- Ordafslutning
- Udtryksafslutning
- Smart retning
- Udtryk via forkortelser
- Felt- og formularafslutning
og ingen af disse finder jeg beskrevet i manualen.

Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at indstille dyret til den
måde at skrive på, hvor man indtaster et bogstav eller to og så foreslår
apparatet selv resten af ordet.

Hvordan får jeg 'møget' til at makke ret?

--
Mvh.: Jørgen Grandt