Fastnetnr. til Mobil ?
Fra : VHA

Dato : 06-01-09 16:40

Er det muligt at få fastnettlf. nr. flyttet til mobiltlf., og evt. hvilke
udbydere kan gøre det.

Mvh EVH

Fra : Pallejc

Dato : 06-01-09 16:44

"VHA" <evinkler@kabelmail.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få fastnettlf. nr. flyttet til mobiltlf., og evt. hvilke
> udbydere kan gøre det.
>
> Mvh EVH

Pt. er det kun Sonofon der kan det, til en pris på 588,- om året + moms

Palle

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-01-09 17:20

> Pt. er det kun Sonofon der kan det, til en pris på 588,- om året + moms

De 588 kr./år er incl. moms, altså 470 kr. + moms

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Pallejc

Dato : 07-01-09 21:04

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> De 588 kr./år er incl. moms, altså 470 kr. + moms
>
> --
> Michael Kjærsgård
> //Gratis billedhosting: http://imageshack.dk
> //Gratis webhosting: http://gratishotel.dk

Ja, det står der på deres hjemmeside, men de opkræver beløbet uden moms på
regningerne, så det er med at kigge den efter.
Min fader skulle betale 190,88kr for 4 måneder +/- et par dage men dertil
ville de lægge momsen.

Palle

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-01-09 22:17

> Min fader skulle betale 190,88kr for 4 måneder +/- et par dage men dertil
> ville de lægge momsen.

Nej.

Du kan læse på fakturaen hvad han bliver opkrævet for, prisen for
yndlingsnummer er incl. moms, 49 kr. om måneden - det er hvad der står på
hjemmesiden, i materialet og - naturligvis - også hvad der bliver opkrævet.
Hertil kommer samtaler, SMS, opkaldsafgift, dataforbrug m.v.

Fra : Pallejc

Dato : 08-01-09 16:17

> [...]
> opkrævet.
> Hertil kommer samtaler, SMS, opkaldsafgift, dataforbrug m.v.

JO, og det indrømmede de også da vi ringede derind at der blev opkrævet moms
på den pågældende regning 2 gange.

Palle

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 06-01-09 17:27

"VHA" <evinkler@kabelmail.dk.invalid> wrote in message
> Er det muligt at få fastnettlf. nr. flyttet til mobiltlf.,

nej.

Ved sonofon kan man dog, få fastnettlf-nr fast viderstilt til en
mobiltelefon,

JJ