Telefon med Windows Mobile
Fra : ronnie.ziegler@gmail~

Dato : 05-01-09 08:00

Hej alle sammen,

i forbindelse med nyt arbejde skal jeg have en ny telefon med Windows
Mobile, og jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle modeller,
som I kan anbefale? Jeg har selv fået kig på HTC Touch Diamond
modellen, som ser meget lækker ud, men er den også god kvalitet?

Mine krav er, at den ikke skal være for stor, da jeg skal have den med
mig mere eller mindre hele tiden, og derfor har jeg umiddelbart
afskrevet modeller med fuld tastatur, men jeg er åben for alle
forslag. Jeg har ikke nogen høje krav til kameraet, da jeg aldrig har
været den store bruger af kamera i mine telefoner og endelig vil jeg
gerne have en telefon med FM radio. Prismæssigt har jeg et maksimum på
3.000,- ekskl. moms.

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : co@ch [4130]

Dato : 05-01-09 17:37

<ronnie.ziegler@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

HTC Touch Diamond'en er generelt en fed telefon, hvis man kan leve med at
den er noget
langsom i softwaren.
Windows Mobile 6.1 er ikke verdens hurtigste system.

Køb det store batteri med bagbeklædning... det holder noget længere, og gør
ikke mobilen så meget tykkere.

Der er visse ting du ikke kan med Windows software.
Du kan f.eks. ikke kategorisere kontakter hvis de ligger på SIM.
Du kan lægge dem ud i telefonen i kategorier, men du vil stadig også se SIM
kontakterne.
Det kan ikke slå's fra uden at installere 3. parts software..

GPS'en virker Super med TomTom navigator

Du bli'r før eller siden nød til at installere 3. parts software for at
kunne justere mobilen ind efter dine behov.
F.eks. er det rart at kunne låse skærmen ved opkald (øret åbner div.
programmer)

Du skal installere.parts program for manuelt at vende skærmretning i "alle"
programmer (også TomTom).

Jeg har haft min et stykke tid nu...prøver stadig at vende mig til den

Mvh
Bri@n

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-01-09 22:58

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote in

> Windows Mobile 6.1 er ikke verdens hurtigste system.

Og det bliver endnu langsommere af at de fleste telefoner med Windows
Mobile er underdimensioneret til de ret høje hardwarekrav Windows Mobile
stiller.

> Jeg har haft min et stykke tid nu...prøver stadig at vende mig til den

Det tager tid at vænne sig til Windows Mobile.