N95 - blitzen lyser konstant ?
Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-01-09 08:50

Blitzlampen på min N95 - 8gb er begyndt at lyse konstant ?? først troede jeg
det var en overset lommelygtefunktion, men den tror jeg ikke rigtig på.
Jeg har prøvet at slukke telefonen, men når jeg tænder igen, lyser lampen
stadig, det sker også selvom jeg har haft batteriet ude ??????

hilsen henrik

Fra : Stig Christensen

Dato : 05-01-09 14:08

"Henrik Hansen" <nphansen-as@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har prøvet at slukke telefonen, men når jeg tænder igen, lyser lampen
> stadig, det sker også selvom jeg har haft batteriet ude ??????

Kan du sende og modtage SMS'er ?
http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=19778

Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-01-09 15:02

ja, telefonen virker fint nok, det er, bare den skide lampe der lyser hele
tiden.

hilsen henrik

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 05-01-09 15:02

"Stig Christensen" <someone@someone.someone> skrev i meddelelsen

> "Henrik Hansen" <nphansen-as@mail.tele.dk> wrote in message

> Kan du sende og modtage SMS'er ?
> http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=19778

Hej
Men ifølge nedenstående

Lille risiko

COS-sms'er kan ikke sendes via TDC's mobilnet, da TDC har spærret for det.
Hvis man alligevel forsøger, ændres den til en almindelig harmløs sms.
Derimod kan man godt modtage en COS-sms i TDC's net, hvis den bliver afsendt
fra en operatør, der ikke har spærret for afsendelsesmuligheden.
Telia, Sonofon og 3 har også gjort det umuligt at sende COS-sms'er via deres
mobilnet.

Kan det ikke ske på ovenstående net.

Kim