To simkort
Fra : Mathias

Dato : 02-01-09 13:23

Kan man, på nogen måde bruge to simkort samtidig, således at man modtager
opkald fra det ene nummer, og ringer ud fra det andet?

Mvh Mathias

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-01-09 13:33

Mathias skrev den 02-01-2009 13:22:
> Kan man, på nogen måde bruge to simkort samtidig, således at man
> modtager opkald fra det ene nummer, og ringer ud fra det andet?

Ja, det hedder ubetinget viderestilling og har eksisteret i mange år.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Fra : J. E.

Dato : 02-01-09 15:34

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det hedder ubetinget viderestilling og har eksisteret i mange år.

Jeg tror nu ikke det er det der hentydes til og det er vel netop ikke den
funktion man er ude efter, hvis man vil bruge to simkort.

Der findes telefoner der kan håndtere to simkort, men om de kan bruges
på samme tid i samme telefon ved jeg ikke.
Bla. BiBob tilbyder to telefonnumre på ét simkort, men kun den ene kan
bruges af gangen.

Fra : Mathias

Dato : 02-01-09 16:00

> Ja, det hedder ubetinget viderestilling og har eksisteret i mange år.

Ja, det var en mulighed - men så skal jeg betale for viderestilling hver
gang nogen ringer mig op..

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 02-01-09 18:08

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det var en mulighed - men så skal jeg betale for viderestilling hver
> gang nogen ringer mig op..

Der findes noget der gør at man kan have 2 sim kort i visse telefoner, men
under opstart skal man indtaste pin kode og det er det som afgør hvilken
kort der er aktiv. Det er nok lettere med 2 telefoner

Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-01-09 22:48

Mathias skrev den 02-01-2009 16:00:

> Ja, det var en mulighed - men så skal jeg betale for viderestilling hver
> gang nogen ringer mig op..

Hvis du har Telia som privatkunde, så kan du ringe "gratis" med
TeliaFamilie (hvis de altså stadig kører det koncept).

Derudover er ingenting her i livet gratis.

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 02-01-09 18:06

On Fri, 2 Jan 2009 13:22:32 +0100, "Mathias"
<baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> wrote:
>Kan man, på nogen måde bruge to simkort samtidig, således at man modtager
>opkald fra det ene nummer, og ringer ud fra det andet?

Der er mange kinesiske mobilos med to SIM-kort som kan bruges helt
parallelt.

Måske kan du kige på www.cect.se
Der pleger vare nogle forskellige modelle som du kan kige på.
Selvfögeligt er der også andre web sider

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : TSC

Dato : 02-01-09 19:56

Denne Samsung telefon kan det du efterlyser: Samsung SGH-D880 DuoS