MS Windows
briani 27239
Spørgsmål om Gadgets fra en newbie
Fra : Steffen

Dato : 03-01-09 18:16

Jeg kunne godt tænke mig, at få lagt en Gadget med de sidste nyheder fra DR
på Sidepanelet i Windows Vista. (Jeg er helt ny bruger af Vista og Gadgets).
På Sidepanelet har jeg "Ur", samt "Vejr" der var let at finde. Men jeg kunne
godt tænke mig også at have en Gadget med nyhederne fra f.eks. DR. Jeg ved
ikke, om det kan lade sig gøre. Hvis det kan, hvor henter jeg den så, og er
det ligetil at lægge den ind? (Håber på lidt vise ord og vejledning fra en
af eksperterne).
Steffen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-01-09 19:00

Steffen skrev:
> Jeg kunne godt tænke mig, at få lagt en Gadget med de sidste nyheder fra
> DR på Sidepanelet i Windows Vista.

Du kan bruge den medfølgende gadget Feed-overskrifter. Du
skal blot indstille den til at vise nyheder fra DR - det
gøres i Internet Explorer, hvor du skal vælge at abonnere på
det pågældende feed.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Steffen

Dato : 03-01-09 19:59

Tak for hjælpen. Jeg har også hentet nyheder fra TV2 som feed. Må jeg lige
spørge dig om en sidste ting? Tak! Hvis jeg ikke mere vil abonnere på dette
feed fra TV2-Nyhederne, hvordan sletter jeg det så, sådan at det ikke mere
listes under "Vis dette feed"?
Steffen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-01-09 20:17

Steffen skrev:

> Hvis jeg ikke mere vil abonnere
> på dette feed fra TV2-Nyhederne, hvordan sletter jeg det så, sådan at
> det ikke mere listes under "Vis dette feed"?

Åbn Internet Explorer, og åbn feed-oversigten. Højreklik på
det uønskede feed og vælg Slet.

P.S. Du må meget gerne skrive dine svar under det citerede
og samtidig klippe det, du ikke citerer, væk - ligesom jeg
har gjort det her.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk