MS Windows
briani 27239
PowerPoint?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 16:38

XP:

Får jeg sendt en pps skal jeg først gemme den i dokumenter og så åbne
PowerPoint for at se den.

Jeg har prøvet at kigge på mappeindstillinger i Kontrolpanel uden at blive
klogere!?

Har nogen en brugsanvisning på hvordan man sætter det op?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 03-01-09 17:56

Hans Paulin (6310) skrev:

>Får jeg sendt en pps skal jeg først gemme den i dokumenter og så åbne
>PowerPoint for at se den.

Du kan gemme filen på dit skrivebord og så klikke på den.

Hilsen emj

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 18:50

emjeppesen skrev:

> Du kan gemme filen på dit skrivebord og så klikke på den.

Ok - havde håbet på jeg havde kunnet nøjes med at klikke på pps'en - burde
vel kunne lade sig gøre!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henning

Dato : 03-01-09 19:45

Hvad sker der hvis du gør det?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 22:00

Henning skrev:

> Hvad sker der hvis du gør det?

Først détte:

http://kortlink.dk/65ga

og dernæst détte:

http://kortlink.dk/65gb
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-01-09 22:07

Hans Paulin (6310) wrote:

> Først détte:
>
> http://kortlink.dk/65ga
>
> og dernæst détte:
>
> http://kortlink.dk/65gb

Har du så været inde i Kontrolpanel - Mappeindstillinger og checket
hvilken tilknytning .pps har?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 22:16

Erik Olsen skrev:

> Har du så været inde i Kontrolpanel - Mappeindstillinger og checket
> hvilken tilknytning .pps har?

Som tidligere skrevet: efter bedste evne!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-01-09 22:26

Hans Paulin (6310) wrote:

> Som tidligere skrevet: efter bedste evne!

Jo, men du skrev ikke hvad du fandt ud af. Du skal være sikker på at
..pps er associeret til MS PowerPoint, ellers virker det ikke.

Jeg beklager, men jeg har ikke Windows XP, så jeg kan ikke give dig
flere detaljer fra min egen verden. Jeg søgte dog på Google efter
"Windows XP" "file associations":

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22Windows+XP%22+%22file+associations%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=f&oq=

Der burde være detaljeret hjælp at hente der.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 22:32

Erik Olsen skrev:

> Jo, men du skrev ikke hvad du fandt ud af.

Ikke en sk*d

> Du skal være sikker på at
> .pps er associeret til MS PowerPoint, ellers virker det ikke.

Fint nok

Begreberne i mappeindstillingerne er dog volapyk for mig

> [...]
>
> Der burde være detaljeret hjælp at hente der.

Tak for'et, men jeg satser på lidt mere specificeret hjælp
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-01-09 22:36

Hans Paulin (6310) skrev:

>og dernæst détte:
>
>http://kortlink.dk/65gb

fanden skulle stå i det, hvis ikke dette kan hjælpe
http://windowsxp.mvps.org/ppsopen.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-01-09 22:42

Ivan V. Klattrup skrev:

> fanden skulle stå i det, hvis ikke dette kan hjælpe
> http://windowsxp.mvps.org/ppsopen.htm

Fanden stå i det; det hjalp!

Sådan!

Af hjertet tak!