MS Windows
briani 27239
vista og meddelelse (rundll32)
Fra : KS

Dato : 01-01-09 21:08

Hej og godt nytår

Nogen der her kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få dette væk fra
min pc (HP helt ny bærbar med vista. 4 gb ram - dual core osv)

ser således ud:
Windows værtsproces (rundll32) er holdt op med at fungere.
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt.
Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.

Hvad skal jeg gøre - jeg kan huske "i gamle dage" når min ´98 maskine
manglede denne fil så gik pc'en helt kold....

på forhånd tak

Mvh
kenneth

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-01-09 23:54

KS skrev:

> Windows værtsproces (rundll32) er holdt op med
> at fungere.

Har du prøvet en windows-reparation fra den medfølgende
windows-cd?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : KS

Dato : 02-01-09 18:19

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet en windows-reparation fra den medfølgende
> windows-cd?
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk
> http://vebel.dk

det vil jeg forsøge - tak for svar

mvh
Kenneth

Fra : Jan

Dato : 02-01-09 11:22

"KS" <kenned@o.f.i.r.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Hvad skal jeg gøre - jeg kan huske "i gamle dage" når min ´98 maskine
> manglede denne fil så gik pc'en helt kold....

Har du sat Nero i in cd kan godt lave den fejl
mvh
jan

Fra : KS

Dato : 02-01-09 18:19