Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mange billeder på et ark
Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 30-12-08 15:56

Ligesom i rigtigt gamle dage, hvor man lagde negativer direkte på foto
papiret , belyste og fremkaldte, har jeg brug for et program der kan
placere og skalere mine digitale foto's på et A4 til udprintning, --
men ikke kun i 24x36 også i dtørre formater. Er fer nogle der har et
forslag til hva det hedder eller hvor man kan downloade det ?
Tak!

Fra : -;o\)-max-

Dato : 31-12-08 00:00

<per.corell@privat.dk
[...]

Det kan de fleste billedredigerings programmer,
i photoshop ligger den vidst under "file"..
FastStone har også den feature - gratis og bedste
billed viewer. -max-

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 30-12-08 16:29

On 30 Dec., 23:59, "-;o\)-max-" <m...@bamze.dk> wrote:
> [...]
>
> Det kan de fleste billedredigerings programmer,
> i photoshop ligger den vidst under "file"..
> FastStone har også den feature - gratis og bedste

Rigtig mange tak !
Jeg har allerede printet de første to ark.
P.C.

Fra : Per

Dato : 31-12-08 15:55

per.corell@privat.dk wrote:

> Rigtig mange tak !
> Jeg har allerede printet de første to ark.
> P.C.

Tak fordi du valgte Faststone.

/* Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-08 00:47

<per.corel skrev.
forslag til hva det hedder eller hvor man kan downloade det ?

Et anden mulighed er at kigge på, hvad der fulgte med dit kamera - med
Canon følger der et lille program med der hedder Easy Photoprint - det
kan også gøre det.......

Jan

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 31-12-08 02:35

On 31 Dec., 00:46, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:
> [...]
>
> Et anden mulighed er at kigge på, hvad der fulgte med dit kamera - med
> Canon følger der et lille program med der hedder Easy Photoprint - det

Nu er problemet løst, -- men det er rigtigt som du siger, med mit
tidligere Olympus var der sådan en mulighed for kontakt ark, men kun i
en størrelse såvidt jeg husker. Men med mit nuværende er det ikke med
i softwaren. Det der er vigtigt og som man kan på den måde jeg blev
foreslået, er at jeg kan vælge hvormange og hvor store billeder på et
ark og netop at kunne vælge størrelse er vigtigt.
Men tak !

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-12-08 13:07

<per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
Nu er problemet løst, -- men det er rigtigt som du siger, med mit
tidligere Olympus var der sådan en mulighed for kontakt ark, men kun i
en størrelse såvidt jeg husker.

OK

Det kan downloades fra Canons hjemmeside - jeg har haft 300D, A40, G3 og
nu G9 - og kan ikke helt huske, hvor jeg fik det med.

Desuden har jeg haft Sony A100 og nu A700 - der fulgte også en del
software med - men jeg er ikke helt sikker på om der er program til
dette formål ?

Canons program kan lave ark med 1, 2, 4, 9, 20,48 og 80 billeder i
forskellige varianter.

Jeg downloadede også på et program fra Arcsoft - det hed vist bare
Atcsoft Photoprinter V4.0 - det var også OK, og der mener jeg at man
kunne blande størrelserne på samme ark - men jeg kan ikke huske om det
kun var "faste blandinger" eller man selv kunne blande ?

Nå godt nytår

Jan

Fra : Peter Schrøder

Dato : 31-12-08 13:55

<per.corell@privat.dk> skrev
> [...]
> men ikke kun i 24x36 også i dtørre formater. Er fer nogle der har et
> forslag til hva det hedder eller hvor man kan downloade det ?

Det ligger som standard i Windows

Peter Schrøder