Hvor blev trafikken af?
Fra : Claus Frørup

Dato : 30-12-08 22:07

Det har jeg godt nok aldrig oplevet før!

I morges holdt jeg med min bus for rødt lys i krydset Jagtvej/Ågade.
Jeg kigger til højre ad Falkoner alle, jeg kigger til venstre ad
Jagtvej, jeg kigger ind ad Ågade og bagud mod Bispeengbuen.....

Der er ikke en eneste bil, lastbil, cykel, fodgænger eller andet der
kan ligne noget der bevæger sig i trafikken....

Jeg kigger på uret i bussen.... Jo den er god nok.. klokken er 07:54
og det burde være midt i myldretiden i København....

Hvor pokker blev de af, alle sammen?
--

Previa.
Der er dælme plads til store armbevægelser

Fra : Mogens

Dato : 30-12-08 22:09

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor pokker blev de af, alle sammen?

Hjemme og spare op til de dårlige tider.
Se blot brændstofpriserne hvor de er nødt til at holde udsalg for at få folk
ind på tanken

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:41

Isang tao pinangalanan, Mogens nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hjemme og spare op til de dårlige tider.
>Se blot brændstofpriserne hvor de er nødt til at holde udsalg for at få folk
>ind på tanken

Ja, det er ved at være pinligt..... Man skal jo til at have de små
sedler frem i lyset igen.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-12-08 22:10

On Tue, 30 Dec 2008 22:06:53 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg kigger på uret i bussen.... Jo den er god nok.. klokken er 07:54
>og det burde være midt i myldretiden i København....

Det kunne jo tænkes, at de stadig holdt i kø ved Store- og Lillebælt
fra 2. juledag.

Du véd, de selvskabte plager som for tæt og for hurtig kørsel i tåge
uværgerligt bringer med sig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:43

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>On Tue, 30 Dec 2008 22:06:53 +0100, Claus Frørup <Claus@froerup.dk>
>wrote:
klip

>Det kunne jo tænkes, at de stadig holdt i kø ved Store- og Lillebælt
>fra 2. juledag.

Ja, nu må det pjat med små biler og små motorer snart høre op....
eller i det mindste kunne man lave noget træktovagtigt til at hjælpe
dem op over broerne.

>Du véd, de selvskabte plager som for tæt og for hurtig kørsel i tåge
>uværgerligt bringer med sig.

Nåh ja, det er vel også en mulig forklaring.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-12-08 22:38

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg kigger på uret i bussen.... Jo den er god nok.. klokken er 07:54
> og det burde være midt i myldretiden i København....

De havde vel luret, at det var dig, så de skyndte sig hjem i sikkerhed

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:44

Isang tao pinangalanan, Per Beer Hansen nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i meddelelsen
klip

>De havde vel luret, at det var dig, så de skyndte sig hjem i sikkerhed

Tror jeg ikke på......... det kræver jo en form for intelligens, og
det har jeg endnu tilgode at opleve i morgenmyldretrafikken

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 30-12-08 22:47

On Tue, 30 Dec 2008 22:06:53 +0100, Claus Frørup wrote:

> [...]
>
> Jeg kigger på uret i bussen.... Jo den er god nok.. klokken er 07:54 og
> det burde være midt i myldretiden i København....

De havde måske taget bussen?

Seriøst er der vist en del arbejdspladser hvor varmemesteren holder
juleferie.

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:46

Isang tao pinangalanan, Peter Dalgaard nagsulat:

klip

>De havde måske taget bussen?

Nope..... den var tom.

>Seriøst er der vist en del arbejdspladser hvor varmemesteren holder
>juleferie.

Jeg tror der er maaaaange der holder ferie i år.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kate

Dato : 30-12-08 22:54

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> wrote in

> Hvor pokker blev de af, alle sammen?

Vi holder da stadig juleferie.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:47

Isang tao pinangalanan, Kate nagsulat:

>Claus Frørup <Claus@froerup.dk> wrote in

>Vi holder da stadig juleferie.

Tjoohveee.... måske... de andre år jeg har kørt, har det s´gu ikke
være _så_ sløvt.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-12-08 23:01

wrote:

> [...]
>
>Jeg kigger på uret i bussen.... Jo den er god nok.. klokken er 07:54
>og det burde være midt i myldretiden i København....

Jeg lå og sov - ikke at jeg ville have været præcist der på det
tidspukt, men....på M3 formodentlig. Samme fornemmelse 23.12 om
morgenen - 110 ind ad Køge Bugt, hvad gik der lige galt her? ) Om
eftermiddagen - julehandlerne har ikke fattet, det er en megadårlig
ide at møve hjemad samtidig med de, der skal til Jylland og os der
skal fra arbejde skal forbi Ishøj ))

Fra : Claus Frørup

Dato : 01-01-09 18:48

Isang tao pinangalanan, Ivan Madsen nagsulat:

> [...]
>eftermiddagen - julehandlerne har ikke fattet, det er en megadårlig
>ide at møve hjemad samtidig med de, der skal til Jylland og os der

Hehe.... juletrafik er dælme en underlig størrelse.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.