MS Windows
briani 27239
Fik password v. Logo ved opstart af XP pro
Fra : jama

Dato : 31-12-08 17:32

Var hjemme hos en kammerat, der pludselig ved indlæsning af XP, fik password
til logo. Han kunne ikke komme videre, prøvede F8
(sidst kendte der virkede/og alm.fejlsikker) men intet kunne få PCen til, at
komme viderere med idlæsningen af OSet
Hvordan kunne det forekomme, når han aldrig har sat password til logo, han
er den eneste bruger.
Vi måtte lave en Rep med R, hvad kan han gøre, hvis dette skulle gentagne
sig igen?
Har selv været ude for det, men jeg fandt heller ikke ud af, hvad jeg kunne
gøre, har læst Microsoft support til dette, men det var ikke til megen
hjælp.
Mvh. og et godt Nytår til Jer alle
Jama
Talte lige med en ven, der sagde, at jeg skulle ha gjort dette
"kontrol-alt-del, og så skrive administrator i brugernavn" er det OK?

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-09 12:35

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Talte lige med en ven, der sagde, at jeg skulle ha gjort dette
> "kontrol-alt-del, og så skrive administrator i brugernavn" er det OK?

Måske ?
Men i kunne have taget en virtuel tur til norge, hvor Petter Nordahl-Hagen
residerer. Han har begået en lille linux-tingest, som kan downloads, lægges
på en cd og boote på den.

/karsten

Fra : jama

Dato : 02-01-09 05:16

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men i kunne have taget en virtuel tur til norge, hvor Petter Nordahl-Hagen
> residerer. Han har begået en lille linux-tingest, som kan downloads,

Tak
Jeg prøver.
jama