Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: de der små 3v batterier ??
Fra : DeBoss

Dato : 26-07-01 21:42

Hej

Hvor i kongeriget Danmark kan man købe de der små 3volts batterier (ca en ½
AA i højden + lidt tykkere) der bruges i et hav af alm kameraer.. ( der står
CR123 A) og hvor man ikke er nød til at betale 70kr stk.. ?`

Mvh Dennis

Fra : J Skantse

Dato : 26-07-01 22:14

"DeBoss" <dennis@bitnisse.dk> wrote in message
> [...]
står
> CR123 A) og hvor man ikke er nød til at betale 70kr stk.. ?`

http://www.batterier.dk

De har nogle daewoo/Tekcell til 40,-

Panasonic til 60,-

Måske kommer der noget forsendelse oveni ?

mvh/Jørgen

Fra : Allan Olesen

Dato : 26-07-01 22:44

> [...]

>AA i højden + lidt tykkere) der bruges i et hav af alm kameraer.. ( der står
>CR123 A) og hvor man ikke er nød til at betale 70kr stk.. ?`

Hvis du er momsregistreret - eller kender nogen - kan du prøve at
kigge i Metro (Kolding+Odense+?). Jeg erindrer noget med under halv
pris på det andet almindelige foto-batteri - det, der nærmest er sat
sammen af to batterier ved siden af hinanden.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Lyrik

Dato : 26-07-01 22:48

> [...]
står
> CR123 A) og hvor man ikke er nød til at betale 70kr stk.. ?`

Det bedste sted jeg har set er DTU (Danmarks Tekniske Universitet)'s
boghandel i Lundtofte(Lyngby-Taarbæk).
Jeg gav 18 kroner for et backup-batteri til PC-en.
Jeg tror de har dem alle sammen.

Hilsen
Jens

--
http://lyrik.homepage.dk/frilandspan/
http://lyrik.homepage.dk/soeweb/

Fra : DeBoss

Dato : 26-07-01 23:02

okay det gik stærkt..
tak alle sammen.. det var da noget at gå efter

mvh Dennis

Fra : Gert Hansen

Dato : 27-07-01 08:02

Jeg køber dem i min lokale FØTEX til ca. kr. 40. Jeg husker ikke om
det er Duracell eller Philips.

--
Best regards

gert@mad.dk (Kbh.)