Røveri ved højlys dag!!
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-12-08 16:20

I disse tider, hvor mange mennesker farer rundt for at se resten af
familien, og også tager på skiferie, har jeg lidt info til dem som
evt. benytter Stena Line.

De har en eller anden tele-ting, der giver mobilforbindelse hele
vejen.

Fin service.

Udgående samtaler 16.50 pr. minut
Indgående opkald 14.50 pr. minut.

Så er I advaret.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-12-08 17:14

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> evt. benytter Stena Line.
>
> De har en eller anden tele-ting, der giver mobilforbindelse hele

Hej Folmer...
Tak for info...
Bruger dem af og til!
Tænkte på om det var et specielt juletilbud som Stena Line kører i denne
tid?

Bedste julehilsener
/Jørgen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-12-08 14:23

J W Nielsen skrev:
> Tak for info...
> Bruger dem af og til!
> Tænkte på om det var et specielt juletilbud som Stena Line kører i denne
> tid?

Det er vist ikke kun Stena. Det findes på andre færger også, til samme
priser.

Jeg tror at en stor del af det det det kostede Colorline at sejle i
cirkler med os mellem Kristiansand og Hirtshals fik de hjem fordi alle
pludselig skulle ringe til div. speditører og fortælle at de ikke kom i
land.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-12-08 23:36

"Folmer Rasmussen" wrote

> Udgående samtaler 16.50 pr. minut
> Indgående opkald 14.50 pr. minut.

Sådan har det sgu da altid været når man har været ude på æ hav uden dækning
Det burde ikke komme som en overraskelse?

God Jul - btw

- Peter

Fra : Leif Neland

Dato : 26-12-08 03:26

Peter Lykkegaard skrev:
> "Folmer Rasmussen" wrote

> Sådan har det sgu da altid været når man har været ude på æ hav uden dækning
> Det burde ikke komme som en overraskelse?

Når jeg ser på min teleudbyders hjemmeside, så står der at udgående
samtaler koster 4,25 kr. og indgående 2,05 kr. i Norden og EU

Så er det da klart, at jeg ikke forventer en højere pris.

Men det kunne selvfølgelig være smart, hvis biografer, teatre m.m.
pakkede salen ind i et faraday-bur, og relæ'ede samtaler videre til
denne overtaksering.

Eller hvis indkommende opkald blev mødt af en talemaskine:
"Den kaldte abonnent er i øjeblikket i Mumleby Kino. Ønsker De at blive
viderestillet til abonnenten, vil det koste Dm et gebyr på 50kr. Tast 1
for at blive viderestillet, eller læg på nu."

Men det er vist ikke muligt at pålægge den opkaldende ekstra samtaleafgift.

Leif

Fra : JK

Dato : 26-12-08 12:35

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at blive viderestillet, eller læg på nu."
>
> Men det er vist ikke muligt at pålægge den opkaldende ekstra

De kunne jo også nedlægge servicen og skide på om folk kan ringe på vejen,
hvilket nok ikke er fedt for business kunder som ikke tænker på prisen.

Alternativt kunne de så stille møntbokse op hvor det koster en 20er i
minuttet.

Hvis man bare bliver gjort opmærksom på det via sms eller noget kan jeg ikke
se problemet i om det koster 5 10 er 50 kroner i minuttet man har et valg.

Og vi kan ligeså godt vænne os til det om ikke mange år er er samme vilkår
hos flyselskaberne.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-12-08 14:26

"Leif Neland" wrote

> Når jeg ser på min teleudbyders hjemmeside, så står der at udgående
> samtaler koster 4,25 kr. og indgående 2,05 kr. i Norden og EU

Til lands - hvad med til vands?

- Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 25-12-08 10:08

> Udgående samtaler 16.50 pr. minut
> Indgående opkald 14.50 pr. minut.
>
> Så er I advaret.
Så er det store spørgsmål jo...

Hopper den selv over på den her service, eller er det noget man manuelt skal
gå ind og vælge? Altså hopper den selv over som man ser på Roaming hvis ens
egen udbyder ikke længere har signal der hvor man befinder sig. Eller skal
man ind under operatørere og søge og så vælge?

For hvis det er den første metode, så kan det jo godt gøre lidt ondt, hvis
man liiige skal sige farvel til noget familie inden det "dyrt" at ringe fra
Norge af, men så betaler man lige 16.50kr./min i stedet for alm.
udenlandsktakst o_O

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 10:48

On Thu, 25 Dec 2008 10:08:08 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>man liiige skal sige farvel til noget familie inden det "dyrt" at ringe fra
>Norge af, men så betaler man lige 16.50kr./min i stedet for alm.

Der er tale om den første metode.

Der bliver dog sendt en SMS, der oplyser om forholdet, men det er man
måske ikke lige OBS på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-12-08 11:12

Efter mange tanker skrev Folmer Rasmussen:
> Der er tale om den første metode.
>
> Der bliver dog sendt en SMS, der oplyser om forholdet, men det er man
> måske ikke lige OBS på.

Kan det ikke tænkes at det er fordi man har automatisk operatørvalg.
Jeg har godtnok ikke brugt omtalte rute, men har dog været udenbys, og
i den forbindelse har min telefons valg af operatør helt og holdent
beroet på min indstilling (manuelt/automatisk operatørvalg).

Nu ved mange herinde at Folmer er en herre lidt oppe i årene, og mange
kender sikkert også andre aldrende personager. Hvorledes er det lige
disse mennesker har det med moderne teknik?? Ja det er jo ikke for at
være fræk. Jeg forholder mig blot til fact
I dag kan mobiltelefoner jo andet end blot ringe. Folmer nævner jo selv
at SMS'er kan være lidt svære at få øje på. Vi andre derimod bruger jo
telefonen til mange andre ting (incl. ændre div. indstillinger)

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Klaus G.

Dato : 25-12-08 12:01

> [...]
> SMS'er kan være lidt svære at få øje på. Vi andre derimod bruger jo
> telefonen til mange andre ting (incl. ændre div. indstillinger)
Du har fat i noget :)

Men! Hver gang jeg forvilder mig udenfor Danmark og jeg modtager en
"velkommen til [indsæt land]" osv. på et sprog jeg ikke fatter, så sletter
jeg dem altså lige så snart de popper frem. Så hvis man nu tror det er sådan
en Norsk velkomst sms og man sletter den. Så får man sig en grim
overraskelse når man ringer hjem, for så koster det ikke de 5kr/min man
havde regnet med, men over 3x så meget(!). Føjda! :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 12:08

On Thu, 25 Dec 2008 11:11:56 +0100, Andersen [3650]
<FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote:

>Kan det ikke tænkes at det er fordi man har automatisk operatørvalg.

>--

Jo, det kan meget vel tænkes. Det er faktist et faktum.

> [...]

>i den forbindelse har min telefons valg af operatør helt og holdent
>beroet på min indstilling (manuelt/automatisk operatørvalg).

Hvorledes skønner du selv, at det vil gå med min grovmobning af de
personager der altid piller/roder/rager med mobilos, ifald jeg selv
skulle begynde med det?

>--

>Nu ved mange herinde at Folmer er en herre lidt oppe i årene, og mange
>kender sikkert også andre aldrende personager.

>--

Er du sikker på at vi taler om den samme Folmer?

> [...]

>disse mennesker har det med moderne teknik?? Ja det er jo ikke for at
>være fræk. Jeg forholder mig blot til fact

Jeg har et glimragende forhold til moderne teknik. Jeg omgiver mig
faktisk med det, dagligt.

Fræk og fræk?? Det kan vel diskuteres? Der var ikke så meget courage
til stede i dig, da jeg for et stykke tid siden bad dig om at be-
eller afkræfte om du virkelig mente det alvorligt, da du kaldte mig en
hjernedød morder. Har du fået styr på hvad du mener om den sag?

>--

>I dag kan mobiltelefoner jo andet end blot ringe. Folmer nævner jo selv
>at SMS'er kan være lidt svære at få øje på.

>--

Det har jeg ikke sagt.

Men hvis man har så meget opdragelse i livet, at man ikke slæber
mobilos med ind til middagsbordet om bord, og derfor ikke hører/ser,
at der er kommet en SMS, og mobilos så efterfølgende ringer, og man
svarer på opkaldet, så smutter der lige 14.50 kr. i minuttet.

>--

> Vi andre derimod bruger jo
>telefonen til mange andre ting (incl. ændre div. indstillinger)

>--

Pil aldrig ved noget der virker. Det kan kun blive værre.

Og for at gentage mig selv, så udelukker jeg jo mig selv fra at mobbe
de pilfingrede, hvis jeg selv sidder og piller. Fes den ind?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-12-08 13:28

Folmer Rasmussen tastede følgende:

> Hvorledes skønner du selv, at det vil gå med min grovmobning af de
> personager der altid piller/roder/rager med mobilos, ifald jeg selv
> skulle begynde med det?
Det må du fortælle mig

> Er du sikker på at vi taler om den samme Folmer?
Tror kun der en Folmer herinde, medmindre du er skitzofren

> [...]
> eller afkræfte om du virkelig mente det alvorligt, da du kaldte mig en
> hjernedød morder. Har du fået styr på hvad du mener om den sag?
Endnu et bevis på at du er aldrende. Dvæler i fortiden

> Det har jeg ikke sagt.
Cut fra dit tidligere indlæg:
"Der bliver dog sendt en SMS, der oplyser om forholdet, men det er man
måske ikke lige OBS på."
Så forklar mig hvorledes dette skal forståes???? *SS*

> [...]
> at der er kommet en SMS, og mobilos så efterfølgende ringer, og man
> svarer på opkaldet, så smutter der lige 14.50 kr. i minuttet.
Igen hvis du havde været yngre så havde du opdaget en funktion der
hedder lydløs med med vibrationer. Så forstyrrer du ingen ved bordet.
Iøvrigt har "vi" unge ingen problemer med mobiler ved bordet. Det er
igen den aldrende generation der hænger sig i Emma Gad.

> Pil aldrig ved noget der virker. Det kan kun blive værre.
Jeg vil nu gerne have topydelse og det er standard indstilling ikke.
Derfor piler jeg, og lærer derved de andre funktioner.

> Og for at gentage mig selv, så udelukker jeg jo mig selv fra at mobbe
> de pilfingrede, hvis jeg selv sidder og piller. Fes den ind?
Ja du har tydeligt tilkendegivet at du ikke kan meget andet end ringe
fra din mobil. Men igen hvis den er fra den tid hvor du var ung, så kan
den jo heller ikke andet.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 14:29

On Thu, 25 Dec 2008 13:28:24 +0100, Andersen [3650]
<FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen tastede følgende:

>Det må du fortælle mig

>--

Typisk ungdom. Lok de ældre til at forklare sagens rette sammenhæng,
og samtyk. Så lyder man lige så klog som dem der er dét.

>--

>Tror kun der en Folmer herinde, medmindre du er skitzofren

>--

Er det noget jeg skal tilføje listen over ting som du mener jeg er??

> [...]

>måske ikke lige OBS på."
>Så forklar mig hvorledes dette skal forståes???? *SS*

Hvis mobilos ligger i lommen, med tastaturlås slået til, kan man
sagtens gribe ned i lommen og tage samtalen uden at have kontrolleret
om der skulle være kommet en SMS.

>--

>Igen hvis du havde været yngre så havde du opdaget en funktion der
>hedder lydløs med med vibrationer. Så forstyrrer du ingen ved bordet.

>--

Lydløs og med vibrationer??!! Det er fruens afdeling. Og hun
anvender det ikke ved bordet.

>--

>Iøvrigt har "vi" unge ingen problemer med mobiler ved bordet. Det er
>igen den aldrende generation der hænger sig i Emma Gad.

>--

Beklageligtvis.

>--

>--

Hva' ska'ed nytt??

>--

>Jeg vil nu gerne have topydelse og det er standard indstilling ikke.
>Derfor piler jeg, og lærer derved de andre funktioner.

>--

Varm luft.

> [...]

>Ja du har tydeligt tilkendegivet at du ikke kan meget andet end ringe
>fra din mobil. Men igen hvis den er fra den tid hvor du var ung, så kan

Hvis du i nyere tid har købt elektronik om formiddagen, som ikke var
forældet om eftermiddagen, så sig lige til.

Og hvad er der forresten i vejen med en Nokia 2110i?? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : oz3bto

Dato : 25-12-08 10:56

> [...]
> evt. benytter Stena Line.
>
> De har en eller anden tele-ting, der giver mobilforbindelse hele

Det kunne jeg godt have fortalt dig :P

God jul

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 12:12

On Thu, 25 Dec 2008 10:56:24 +0100, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>Det kunne jeg godt have fortalt dig :P
>
>God jul

>--

Tak, og i lige måde.

Jeg er stadig af den opfattelse, at det er dårlig service fra
Stena-Lines side.

Samtlige rederier der sejler mellem Sverige og Finland har også
forbindelse på hele overfarten, uden at det koster ekstra.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Herman Persson

Dato : 25-12-08 17:28

> [...]
>
> Samtlige rederier der sejler mellem Sverige og Finland har også
> forbindelse på hele overfarten, uden at det koster ekstra.

Sprørgsmålet er så, hvordan og til hvilken takst Stena videreformidler.

http://tdc.dk/lyngbyradio/publish.php?id=6728

At ruterne mellem Sverige og Findland ikke tager penge for det kan dels
skyldes bedre dækning (vildt og ukvalificeret gæt), eller at de har valgt
ikke at tage penge for lige den ydelse. Lidt lige som diskussionen om,
hvorvidt et gals vand på en restaurant skal koste penge.

På en tur Oslo - København købte jeg en times internetadgang, og det kostede
da en del. Og det er da fair nok.

Hilsen Herman.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 25-12-08 12:25

Folmer Rasmussen wrote:

> Udgående samtaler 16.50 pr. minut
> Indgående opkald 14.50 pr. minut.

Og ?

Med de summer, folk fra denne gruppe pumper i pomp, pragt, blomsterkummer og store glaspartier, via værkstedsregninger og
originale reservedele, så er 5 minutters snak til seksten kroner i
minuttet da for intet at regne, ej heller for den sags skyld en halv
time, hvis det endelig skulle være ?

--
Ejvind
BøMM i mudderet:"I m compftebal whit it as it is"

Fra : Mogens

Dato : 25-12-08 12:31

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og ?

Jeg tror blot, Folmer vil give udtryk for, at den høje betaling er til stede
således, at man kan imødegå en evt. reprimande fra chefen, når man kommer
hjem. Du betaler vel ikke selv for din mobilos, gør du?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 25-12-08 12:43

Mogens wrote:

> Jeg tror blot, Folmer vil give udtryk for, at den høje betaling er til stede
> således, at man kan imødegå en evt. reprimande fra chefen, når man kommer
> hjem. Du betaler vel ikke selv for din mobilos, gør du?

Nu er jeg fra den generation, hvor man godt kan sejle
til Norge uden at ringe hjem firs gange.

Fra : Mogens

Dato : 25-12-08 12:59

> Nu er jeg fra den generation, hvor man godt kan sejle
> til Norge uden at ringe hjem firs gange.

ROFL - kanon kommentar. Du har fundet en artsfælle, Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 13:03

On Thu, 25 Dec 2008 12:43:27 +0100, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

>Nu er jeg fra den generation, hvor man godt kan sejle
>til Norge uden at ringe hjem firs gange.

>--

Mener du også at det er generationsbetinget hvilke indgående opkald du
får?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 25-12-08 13:35

Folmer Rasmussen wrote:

> Mener du også at det er generationsbetinget hvilke indgående opkald du
> får?

Nu har jeg ikke frekventeret et værksted i >30 år, så hvis
opkaldet er vigtigt, er det ikke de fjorten en halv der vælter
læsset.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-12-08 19:52

Folmer Rasmussen skrev:

> Mener du også at det er generationsbetinget hvilke indgående opkald du
> får?

Det kunne være man skulle lære sig ikke at tro at det er nødvendigt at
ævle løs i mobilen hver gang den kimer :-\

Det er ganske gratis at undlade at tage telefonen

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 26-12-08 16:42

> Det kunne være man skulle lære sig ikke at tro at det er nødvendigt at
> ævle løs i mobilen hver gang den kimer :-\
>
> Det er ganske gratis at undlade at tage telefonen

Nej, det er det ikke.

Jeg var på et tidspunkt i egypten, og fik et opkald som jeg afviste, da det
nok ville blive lidt dyrt. Vedkommende indtalte så en besked på min
telefonsvarer, som jeg blev takseret for, også selv om jeg aldrig aflyttede
den. Det kostede mig vidst nok omkring DKK 100,- at afvise det opkald...

Martin Kaltoft

Fra : Kent Nielsen

Dato : 26-12-08 18:57

> Nej, det er det ikke.

Jo det er.
(Det indebærer så selfølgelig at man ikke viderestiller sine kald)

> [...]
> telefonsvarer, som jeg blev takseret for, også selv om jeg aldrig
> aflyttede den. Det kostede mig vidst nok omkring DKK 100,- at afvise det

Ikke afvist men viderestillet opkaldet til din telefonsvarer i dk, det havde
nok været billigere at besvare opkaldet.
Du betalte både for kaldet til dig fra dk og kaldet fra dig til din svarer i
dk.

Så husk at fjerne viderestillinger også....

Kent Nielsen

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 20:00

Kent Nielsen skrev:

> [...]
> dk.
>
> Så husk at fjerne viderestillinger også....

Ja eller laver en ubetinget viderstilling INDEN man rejser væk fra DK,
så kan du modtage sms, ringe hjem, ringe til sin telefonsvarer.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 27-12-08 20:07

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja eller laver en ubetinget viderstilling INDEN man rejser væk fra DK, så
> kan du modtage sms, ringe hjem, ringe til sin telefonsvarer.

Er du sikker på det?
Flyttes den ikke med på det netværk du flytter telefonen over til?

Kent Nielsen

Fra : apollo14

Dato : 27-12-08 20:35

Kent Nielsen skrev:
> "apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Er du sikker på det?
> Flyttes den ikke med på det netværk du flytter telefonen over til?

Ja jeg er sikker, det er det jeg plejer at gøre med privattelefonen,
firmatelefonen kan de jo bare ringe på, hvis den er tændt.

Her fra Sonofon
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/faa_hjaelp/spoergsmaal_og_svar/services/viderestilling/

Her fra Bibob
https://www.bibob.dk/103/5/63/gode_raad_i_udlandet.html

Og her fra IT-borger
http://www.it-borger.dk/forbrug/mobiltelefoni/udland/udland-og-mobiltelefoner-gode-rad

Fra : Kent Nielsen

Dato : 27-12-08 21:30

> [...]
> Ja jeg er sikker, det er det jeg plejer at gøre med privattelefonen,
> firmatelefonen kan de jo bare ringe på, hvis den er tændt.

Ok, så ved man det, det havde jeg ikke overvejet

Kent Nielsen

Fra : JK

Dato : 26-12-08 12:39

> Mener du også at det er generationsbetinget hvilke indgående opkald du
> får?

Folmer på de fleste telefoner sidder der en tænd og sluk knap, der kan man
afbryde for telefonen inden man forlader danmark det betyder at folk ryger
på telefonsvaren til dansk takst, og du kan nyde freden på skibet og spare
en masse penge på alle de indgående kald.

Hvis ikke tænd og sluk knappen kan findes er en anden mulighed at tage
batteriet ud og i igen så er den også slukket problemet er så bare at få den
tændt igen for der får du brug og tænd og sluk knappen.

hilsen

Johnny

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 12:59

On Thu, 25 Dec 2008 11:30:56 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>således, at man kan imødegå en evt. reprimande fra chefen, når man kommer
>hjem. Du betaler vel ikke selv for din mobilos, gør du?

Ikke den arbejdsrelaterede håndfri i lastbilen. Den er blokeret, så
der kun kan ringes til chefen.

Min egen, som jeg bruger til at ringe til den højtelskede på, og vice
versa, må jeg desværre selv afholde udgifterne på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 25-12-08 13:10

> Den er blokeret, så der kun kan ringes til chefen.

Nærigpind :)

> Min egen, som jeg bruger til at ringe til den højtelskede på, og vice
> versa, må jeg desværre selv afholde udgifterne på.

Ja, det ka' blive en dyr fornøjelse - tror jeg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 14:15

On Thu, 25 Dec 2008 12:09:57 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Nærigpind :)

>--

Det er det eneste rigtige. Hvis du vidste hvad der har været af
spektakel i diverse vognmandsforretninger over tårnhøje
telefonregninger, og om det berettigede i, at det blev trukket over
lønnen.............................!!

>--

>Ja, det ka' blive en dyr fornøjelse - tror jeg

>--

Det kan det godt, men hun kommenterer det aldrig. .o))

Hun kender godt konsekvensen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-12-08 13:02

On Thu, 25 Dec 2008 12:25:24 +0100, "Ejvind Kruse"
<hejwin@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>originale reservedele, så er 5 minutters snak til seksten kroner i
>minuttet da for intet at regne, ej heller for den sags skyld en halv

Jeg har ikke den fjerneste idé om, hvad du fabulerer om?

Jeg kan forholde mig til værkstedsregninger, men store glaspartier,
blomsterkummer og pomp og pragt vil jeg i dagens anledning tro er
dukket op i dit univers, fordi du er godt og vel halvvejs i
julefrokosten.

Tilbage i mudderet med dig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Bak

Dato : 26-12-08 01:58

> [...]
> evt. benytter Stena Line.
>
> De har en eller anden tele-ting, der giver mobilforbindelse hele

Så kan I måske lære at lade være med at tale uhæmmet i mobiltelefon
intimiderende så andre skal belemres med Jeres præk alle mulige steder. Tal
dog i telefon i privaten.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-12-08 12:00

On Fri, 26 Dec 2008 01:57:30 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Så kan I måske lære at lade være med at tale uhæmmet i mobiltelefon
>intimiderende så andre skal belemres med Jeres præk alle mulige steder. Tal
>dog i telefon i privaten.

>--

Jeg har mellem 250 og 300 udedage om året, så jeg taler med min hustru
når det passer mig, uanset du bryder dig om det, eller ej.

Som jeg tidligere har været inde på, er mobilos ikke med ved bordet,
eller andre steder hvor det virker anstødende.

--

Venlig hilsen
Folmer