MS Windows
briani 27239
Windows 7
Fra : Bo

Dato : 30-12-08 07:35

Har nogen prøvet at hente fra Orbit 30 http://thepiratebay.org/user/orbit_30/
http://thepiratebay.org/torrent/4607705/Windows_7_Beta_Build_6.1.7000.0_Plus_Patch_By_Orbit30
http://thepiratebay.org/torrent/4610391/Windows_7_Beta_Build_6.1.7000.0_PlusPatcher_(Updated)
og vil give en kort beskrivelse af, hvordan det skal indstalleres på
HD ?
Spm kan 7-eren installeres på samme disk som Vista ?
eller kan den køre fra en ekstern-HD dvs. starte op efter at Vista er
opstartet - eller ?
I gamle dage kunne man lave en dual-installering, det ved jeg ikke om
man kan mere og hvordan det foregår ?

PS ! Jeg ved godt at ovennævnte er ulovligt, men kun fordi jeg er så
nysgerrig og gerne vil se det køre.
Når Windows 7 er kommet på dansk, skal jeg nok købe en licens, som jeg
har gjort til Vista
vh Bo

Fra : Jakob

Dato : 31-12-08 03:54

http://connect.microsoft.com/Connect

--
Jakob

Fra : Lyrik

Dato : 31-12-08 20:44

Bo formulerede tirsdag:
> [...]
> nysgerrig og gerne vil se det køre.
> Når Windows 7 er kommet på dansk, skal jeg nok købe en licens, som jeg

,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg har prøvet "Winbetas" version. I min vurdering er det nøjagtig den
samme Windows som Vista, i store træk.
Da Vista er noget amerikanerfed har de slanket Vista og kaldt den
Windows 7.
Noget som er uendelig trist er at de har fjernet Windows movie Maker og
lavet en onlineudgave under "Windows Live", som er afløser? for
Hotmail.
Uheldigvis er det en amputeret version som man ofte ser på
onlineversioner. Den har mistet videoimport gennem Firewire!

Hvis du forestiller dig en "Vista Light" så har du et godt billede.
Jeg har ikke prøvet den sammen med Vista.
Jeg ville anse det for idiotisk! Som at have 2 Vista på samme maskine.
Du kan lave din egen "Win7" ved at gå ind i systemindstillinger på
Vista og prioritere systemydelse over "skønhed"
Der er ligeledes på Piratebay en "Tiny Vista" som er endnu mindre end
Win7! Faktiske har MS sikkert ladet sig inspirere af denne slimline
version da de lavede win 7, mistænker jeg!
Den er også strippet for Movie Maker. Den kan køre med bare 256
megaram!!!
Husk at det alt sammen er den samme Windowskerne. En kærne på under 2
meagabyte! Resten er bare fedt og lir og brugerflade og billeder.
+ understøttelse af ny hardware.

--
MvH
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Helge Hammer

Dato : 13-01-09 21:37

Lyrik skrev:

> Jeg har prøvet "Winbetas" version. I min vurdering er det nøjagtig den
> samme Windows som Vista, i store træk.

Under Boot Camp?

--
Helge.