MS Windows
briani 27239
"Installere" key-fil?
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 29-12-08 19:51

Jeg har geninstalleret Windows XP og nu vil Win ikke æde en xxxeg.key-fil.
Normalt dobbeltklikker man bare på den og så bliver den skrevet ind i
registreringsdatabasen, men nu vil styresystemet ikke kendes ved denne
filtype. Hvilket program, eller hvilken Windows-funktion varetager dette?
--
Venlig hilsen
Mikkel

Fra : Ole C

Dato : 29-12-08 20:44

Mikkel Mikkelsen skrev blandt andet:

> [...]
> den skrevet ind i registreringsdatabasen, men nu vil styresystemet
> ikke kendes ved denne filtype. Hvilket program, eller hvilken

Jeg ved ikke hvad det er for et projekt du har gang i, men filer der skriver
ændringer ind i Registry, har normalt filtypenavnet ".reg".
Så filen skal altså hedde "xxx.reg" og ikke "xxxeg.key", som du skriver.

(AntiVir bruger dog tilsyneladende filtypenavnet ".key" i deres License Key:
http://filext.com/file-extension/key )

--
vh
Ole C