MS Windows
briani 27239
ny mappe?
Fra : sigurno

Dato : 28-12-08 15:59

Hej gruppe
Jeg fik lige øje på en mappe som er nyoprettet 22 dec. 9:53. Den sidder (i
stifinder) lige under -Skrivebord-Sigurno-(bruger som er mig)- så kommer
mappen- navn: .oces den er 163kb. Der er 14 mapper i mappen. noget med
opensign-plugins wBaHEjwa8tce5Xutwa6, og mange flere.
Kan ikke greje hvad det er. Er der nogen som lige kan gætte? der er ikke
nogen navne der siger mig noget. Jeg har Vista

Mvh.

Sigurno

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-12-08 16:05

"sigurno" <siggy@invalid.dk> skrev

> Jeg fik lige øje på en mappe som er nyoprettet 22 dec. 9:53. Den sidder (i
> stifinder) lige under -Skrivebord-Sigurno-(bruger som er mig)- så kommer
> mappen- navn: .oces

".oces" var nøgleordet for mig til en google-søgning.
Har du installeret digital signatur for nylig?
http://www.digitalsignatur.dk/visArtikel.asp?artikelID=804

Fra : sigurno

Dato : 02-01-09 18:15

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> "sigurno" <siggy@invalid.dk> skrev

> ".oces" var nøgleordet for mig til en google-søgning.
> Har du installeret digital signatur for nylig?
> http://www.digitalsignatur.dk/visArtikel.asp?artikelID=804

Jeg har ikke oprettet digital signatur. hmhmhmm.
Tak for tippe.

Mvh.

Sigurno