MS Windows
briani 27239
video på nettet
Fra : Peter

Dato : 26-12-08 16:33

Jeg har d.d. modtaget nedenstående spørgsmål, hvordan arrangerer man det:

Vi har fået en redekasse til vore Mejser, hvor der er installeret et
infrarød kamera, jeg har prøvet det af på TV´et, og det virker meget flot.
Mit spørgsmål er nu, kan der laves link så andre kan gå ind og se med, når
jeg har min computer tændt. Jeg regner med at jeg kan købe en mellem kabel
til USB. Der medfølger 30 m. kabel, så det kan nemt nå ind til computeren.

PeterB

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-08 18:03

Siden du har postet her og ikke i dk.edb.internet.webdesign hierarkiet
går jeg ud fra at du mener dele den med andre computere i samme
netværk.
Jeg kender ikke lige til en løsning til dette, men skulle du mene dele
via Internet kunne der være en løsning her:
http://www.mogulus.com/broadcast/main?gclid=CNXP_Irh3pcCFQsh3godjQW4DA

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Peter

Dato : 26-12-08 22:54

> [...]
> Jeg kender ikke lige til en løsning til dette, men skulle du mene dele
> via Internet kunne der være en løsning her:

Takker mange gange for dit svar.
Webcameraet skulle kunne ses på vedkommendes website.

Har repostet spørgsmålet i dk.edb.internet.webdesign.

PeterB