MS Windows
briani 27239
Runtime error - Nero 7
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 20-12-08 09:58

Hej -

Når jeg forsøger at brænde filer ved hjælp af Nero, får jeg efter ca. 5
minutter beskeden "Runtime Error" - hvorefter computeren lukker ned.

Jeg kan efterfølgende ikke starte pc'en med det samme, men er nødt til at
vente nogle minutter.

Hvordan kan jeg afhjælpe dette problem?

På forhånd tak!

- Jensby

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 20-12-08 10:30

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> minutter beskeden "Runtime Error" - hvorefter computeren lukker ned.
>
> Jeg kan efterfølgende ikke starte pc'en med det samme, men er nødt til at

Nu er jeg bestemt ikke nogen nørd i denne henseende, men jeg stødte engang
på en hjemmeside med forklaringer på, hvad runtime errors er for noget.
Prøv at læse her på dette websted. Om du så kan bruge det til andet end
forøgelse af din viden, skal jeg ikke kunne sige. Måske.

http://www.computerhope.com/issues/ch000380.htm

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-12-08 16:47

"Hans-Jørgen" skrev

> [...]
> Prøv at læse her på dette websted. Om du så kan bruge det til andet end
> forøgelse af din viden, skal jeg ikke kunne sige. Måske.

Ved gentagne forsøg er jeg blevet overbevist om, at det er nedkølingen af
processoren, der ikke kan følge med.

Jeg har i hvert fald ikke problemet, når jeg løfter laptop'en lidt op fra
bordet for at give luft til kølingen.

Under alle omstændigheder: Tak for oplysningen om denne fremragende
hjemmeside. Den skal jeg nok få brug for fra tid til anden.

- Jensby

Fra : AB

Dato : 20-12-08 15:36

Geninstaller Nero. Måske er en fil gået i udu

AB

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-12-08 13:47

In news:494cb3b2$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> typed:
> [...]
> 5 minutter beskeden "Runtime Error" - hvorefter computeren lukker ned.
>
> Jeg kan efterfølgende ikke starte pc'en med det samme, men er nødt

Hej Jensby.

Har du prøvet at downloade opgraderingen til Nero 8 ?

Jeg havde også problemer for et par dage siden, hvor Nero var skyld i at et
program ikke fungerede som det skulle. Jeg blev foreslået en opgradering,
hvilket jeg så gjorde og så var det hele iorden igen,

Det er jo slet ikke sikkert, at dit problem skyldes det samme, men det er da
et forsøg værd.

P.S. Jeg har Vista.

--
Venlig hilsen Tove