MS Windows
briani 27239
kan ikke fjerne programinstallation fra gæ~
Fra : Elin

Dato : 19-12-08 12:54

Jeg har fjernet et program fra min egen konto (ejer/administrator) på min
Vista-computer. Men hver gang, jeg vil åbne gæstekontoen, vil den installere
dette program. Jeg kan se det, hvis jeg åbner kontrolpanel/programmer i
gæstekontoen, men ikke få lov til at fjerne det. Når jeg er logget på min
egen konto, kan jeg ikke se programmet - og altså ikke fjerne det. Hvordan
kommer jeg ud af det?

vh
Elin Kuijers

Fra : Jakob

Dato : 20-12-08 02:52

On Fri, 19 Dec 2008 12:54:00 +0100, Elin wrote:

> [...]
> egen konto, kan jeg ikke se programmet - og altså ikke fjerne det. Hvordan

Prøv med windows installer cleanup utility
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/290301/
Hvis du ikke har slået UAC fra, vil du få en prompt for bruger/pass der kan
fjerne det.

--
Jakob

Fra : Elin

Dato : 20-12-08 10:52

"Jakob" <wh@tever.not> skrev i meddelelsen

> [...]
> http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/290301/
> Hvis du ikke har slået UAC fra, vil du få en prompt for bruger/pass der

Det løste desværre ikke problemet. Jeg har fjernet installationen til det
pågældende program. Men installationen popper stadig op ved start af
gæstebrugeren.

vh
Elin Kuijers