MS Windows
briani 27239
windows starter op og viser "documents fol~
Fra : PDRHAN\(2770\)

Dato : 18-12-08 17:43

Hejsa
Når min pc starter op er den pludselig begyndt på at vise dokument folder
istedet for det normale skrivebord...
nogen der ved hvordan jeg lige får fikset det tilbage....?

--
Mvh Peder Hansen

Fra : PDRHAN\(2770\)

Dato : 18-12-08 18:05

Glemte lige - det er XP

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 19:03

PDRHAN(2770) wrote:
> Glemte lige - det er XP
>
> "PDRHAN(2770)" <pdrhanFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Peder.

Der er mange "hits" hvis man Googler på dette emne...

De fleste løsninger går på at rette en eller flere nøgler inde i
registreringsdatabasen, som det nævnes i f.eks. denne
artikel fra MS:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555206
Eller i denne tråd:
http://kortlink.dk/64ev

Jeg ville nok starte med at afprøve det lille VB script, som der
henvises til i ovennævte tråd, som kan downloades herfra:
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_mydocsopens.htm

-E.G.

Fra : PDRHAN\(2770\)

Dato : 18-12-08 19:46

"El Guapo" <hold_udSNABELAyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ville nok starte med at afprøve det lille VB script, som der
> henvises til i ovennævte tråd, som kan downloades herfra:

PERFEKT !! VB scriptet virkede! SUPER tak for hjælpen!
Pdr