MS Windows
briani 27239
Vista problemer
Fra : Steen Andreasen

Dato : 17-12-08 18:00

Hej

Jeg har har kørt Vista i nogle måneder og min computer kører sådan

set ok når den kører, men jeg har ofte problemer med genstart af

computeren efter enten at have un-docket eller blot slukket

computeren. Jeg mener, at jeg følger "spillereglerne" når jeg enten

un-docker, hibernater elle simpelthen slukker computeren. Det konkrete
problem er at når jeg

vil genstarte computeren havner jeg meget ofte i "rescue and recover

mode". Efter reparation af fejl, kører computeren igen uden problemer (altså
indtil

næste gang den fejler).

Min computer er en Think Pad T61 p.

Hvad gør jeg for at løse problemet? Skifter til XP? Og er jeg i givet fald
nødt at starte

computeren helt forfra med formattering af harddisk etc?

Mvh Steen

Fra : Jakob

Dato : 19-12-08 11:43

On Wed, 17 Dec 2008 18:00:07 +0100, Steen Andreasen wrote:

> [...]
> nødt at starte
>
> computeren helt forfra med formattering af harddisk etc?

Hvis du vil installere XP så er det helt forfra. En downgrade understøttes
ikke. Min erfaring (dog fra HP) siger mig, at det er mest hensigtsmæssigt
at computeren er slukket når man tager den ud af docking. Hibernate giver
nogle mærkelige resultater.

--
Jakob