MS Windows
briani 27239
Kan ikke se Politikens webcam på Rådhuspla~
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 16-12-08 18:11

Hej.

Er der en venlig sjæl, som vil prøve at se på Politiken.dk og derefter
trykke på webcam fra Rådhuspladsen. Langt nede i højre side.
Når jeg gør det samme, får jeg et nyt billede med en blank ramme og et rødt
kryds øverst i venstre hjørne. Er cameraet nede eller er det min computer?
Jeg kan se alle mulige webcams fra hele verden og afspille alle mulige
streams.
Kører Windows XP, har FLV Player, Quick Time og Java 6.5. Hvad mere kan jeg
mangle?

Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : O. Skjold

Dato : 16-12-08 18:20

"Jørgen Christensen" <jchrist@slet@detvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:gi8nee$2mhv$1@newsbin.cybercity.dk...

<klip>
> [...]
> trykke på webcam fra Rådhuspladsen. Langt nede i højre side.
> Når jeg gør det samme, får jeg et nyt billede med en blank ramme og et

Virker heller ikke her

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 18:38

Jørgen Christensen wrote:

Hvad mere kan jeg mangle?

Tålmodighed :)

Fra : Bjarne Chr

Dato : 16-12-08 18:39

> [...]
> Når jeg gør det samme, får jeg et nyt billede med en blank ramme og et
> rødt kryds øverst i venstre hjørne. Er cameraet nede eller er det min

Det virker ikke lige nu.
Det er faktisk ret tit det ikke virker
Bc

Fra : John

Dato : 16-12-08 18:45

"Jørgen Christensen" <jchrist@slet@detvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> er det min computer?

Næppe, oplever samme fejl.

> Hvad mere kan jeg mangle?

Næppe noget, der løser den aktuelle fejl.

Politiken var oprindelig blandt mine nyheds-favoritter, men ikke længere.

Siden er efterhånden så overlæsset og sløv, at den er uhyre træls at
navigere på, og se så bare her:

408 Errors, 120 warning(s):
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

John :(

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 16-12-08 19:03

> Politiken var oprindelig blandt mine nyheds-favoritter, men ikke længere.
>
> Siden er efterhånden så overlæsset og sløv, at den er uhyre træls at
> [...]
Tak for hjælpen til alle, så behøver jeg da ikke gøre noget.
Ja, Politiken har også været min favoritside. De synes at være hurtigere til
at fange nyhederne, men du har ret i at siden er håbløs. Fra man drejer
hjulet på musen går der 2-5 sekunder inden der sker noget.
Mvh. Jørgen.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 16-12-08 19:33

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev

> 408 Errors, 120 warning(s):
> http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0

De første mange fejl kommer dog af at de blandet html 4 og xhtml sammen i
stedet for at holde sig til det ene.

Fra : Jubii

Dato : 16-12-08 19:48

"Jørgen Christensen" <jchrist@slet@detvip.cybercity.dk> skrev i
> Kører Windows XP, har FLV Player, Quick Time og Java 6.5. Hvad mere
> kan jeg mangle?

At spørge i browsergruppen, hvor det hører til.
Det er ikke en ms systemfejl.