skifte selskab fra M1
Fra : MariaH

Dato : 27-12-08 10:04

Hej.

Jeg har et mobilnummer hos M1 som jeg gerne vil have hos cbb. Jeg har prøvet
at få cbb til at "hente" nummeret, men det kunne de ikke da nummeret ikke
var aktiveret?!

Nogen der ved hvordan jeg får flyttet mit nummer?

Jeg har prøvet at sende mail til M1, men de svarer ikke.
Jeg kan ikke komme igennem på tlf.
--
Maria

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 27-12-08 10:25

> Jeg har prøvet at sende mail til M1, men de svarer ikke.
> Jeg kan ikke komme igennem på tlf.

Ifølge deres hjemmeside har de lukket om lørdagen.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : MariaH

Dato : 27-12-08 13:11

> Ifølge deres hjemmeside har de lukket om lørdagen.

Jo men det er over 1 mdr. siden jeg har skrevet og ringet. Men nu siger CBB
at jeg har opsagt mit nummer for længe siden, det var derfor de ikke kunne
flytte det, men jeg bruger stadig det nummer
Mystisk....

--
Maria

Fra : Jean

Dato : 28-12-08 11:57

MariaH skrev:
> [...]
> CBB at jeg har opsagt mit nummer for længe siden, det var derfor de ikke
> kunne flytte det, men jeg bruger stadig det nummer

Ja, det lyder underligt. Det lyder som om at M1 har lavet en fejl, da de
har svaret CBB.

Ellers prøv Telmore, de plejer at være rimeligt stædige, når de forsøger at
rykke numre over...

Mvh Jean.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-12-08 23:51

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> [...]
> da de har svaret CBB.
>
> Ellers prøv Telmore, de plejer at være rimeligt stædige, når de

Ellers er det bare at få anmeldt M1 til IT- og Telestyrelsen for at
overtræde telefonnummerporteringsloven og så lige bruge et andet nummer
indtil at M1 er blevet banket på plads og forhåbentlig samtidig har fået en
stor bøde. Det er hvad der ville ske hvis de gjorde det over for mig og det
plejer at lave tryllerier på forhånd hvis de kender udfaldet/konsekvensen af
at være på tværs.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com