N82 satte standarden - nu en efterfølger u~
Fra : Per

Dato : 22-12-08 17:39

http://fpn.dk/digitalt/mobil/article1550517.ece

Ja der er jo nok ikke den store forskel på N79 og N82, når det kommer til
stykket.

De ligner også hinanden til forveksling.

Samme kamera - der er vist ingen endnu der har overgået N82érens helt
specielle med 5 MP og Carl Zeis og ÆGTE blitzt- sjældent set på andre.
Selv de nye Nokia´er bruger samme kamera.

Jeg læste en artikel for nylig, hvor de skriver at det mange gange slet ikke
kan betale sig at købe den nyeste model, idet den stort set er magen til den
forrige, blot ,meget dyrere.

Ligesom her hvor det nok meget bedre kan betale sig at købe en N82, der kan
stort set det samme ligeså godt.

/ Per

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-12-08 01:51

> [...]
>
> Ligesom her hvor det nok meget bedre kan betale sig at købe en N82,
> der kan stort set det samme ligeså godt.

Men mindre skærm og dårligere intern hukommelse i forhold til Nokia N95 og
større modeller taler ikke til telefonens fordel. Når man bruger sin telefon
til mobil-tv som jeg gør, så er mindre skærmstørrelse ikke lige netop hvad
man har brug for. Det er muligt at du finder optikken mirakuløs men den
kommer aldrig nogensinde op på den skarphed et rigtig kamera kan give.
Fordelen ved kameraet er at man altid har det på sig men så er alting også
sagt. Jeg er glad for min Nokia N95 men kun indtil den dag jeg ser en Nokia
som gør det mærkbart bedre. Og det er så mig og mine behov som afgør hvad
det er som gør den mærkbart bedre og ikke andre.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Morten KD

Dato : 23-12-08 10:08

> Ja der er jo nok ikke den store forskel på N79 og N82, når det kommer til
> stykket.
>
> De ligner også hinanden til forveksling.

Har N82 3,5 stik til hovedtelefon, ligesom N79 har?..

/Morten

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 23-12-08 10:45

Morten KD wrote:
> Har N82 3,5 stik til hovedtelefon, ligesom N79 har?..

Ja.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>