sletning af gamle internet profiler på son~
Fra : killerkurt43@hotmail~

Dato : 20-12-08 08:34

hej..
har skiftet fra tdc til debitel og vil nu gerne slette de gamle
internetprofiler der var på telefonen fra da jeg købte den hos tdc,
men får at vide at det kan jeg ikke da de er låst, har prøver at hente
ny software ned, men det hjalp ikke, det ligger stadig fly fra tdc på
den.
det er min mine bruger konti jeg ikke kan få til at virke og både tdc
og debitel siger at at det er fordi de de gamle tdc internetprofiler
fra tdc stadig ligger der, men de kan ikke sige hvordan jeg sletter
dem..
nogen her der kan hjælpe..
har rodet med det i 5 md nu...
mvh

simon

Fra : Anders

Dato : 20-12-08 17:02

<killerkurt43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

En debrandning kunne måske hjælpe, så slipper du nemlig af med det der Fly
ikon fra TDC.

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-12-08 21:46

"Anders" <andersxforst@gmailxcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh
>
> simon
>
> En debrandning kunne måske hjælpe, så slipper du nemlig af med det

Nu ved jeg ikke hvad det er for en telefon men prøv at kigge på Google og
skriv Debranding eller debrand og så din telefon samt model i søgefeltet.
Jeg fandt selv en fin vejledning da jeg skulle debrande min Nokia N95 som
var købt hos teleselskabet 3 og var godt og grundig brandet. Jeg tror at det
er her at du har problemet. Da min telefon var debrandet stod den
fuldstændig som den normalt er når diverse telefonselkaber ikke har været i
den for at ødelægge softwaren.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-12-08 21:47

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var debrandet stod den fuldstændig som den normalt er når diverse
> telefonselkaber ikke har været i den for at ødelægge softwaren.

Undskyld jeg overså lige at en anden havde svaret præcis det samme.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com