Kan man hente en pdf-side på en mobiltelef~
Fra : Peter

Dato : 20-12-08 10:57

Hej NG!

Kam man hente en pdf-side på en mobiltelefon ?

hilsen
Peter

Fra : Daniel

Dato : 20-12-08 11:02

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Kam man hente en pdf-side på en mobiltelefon ?

Jeps. På stort set alle Symbian mobiler, i hvert fald de nye, er der
indbygget Adobe Acrobat Reader. Desuden kan de også læse mange andre ting,
fx Word og Excel dokumenter...

Fra : Peter

Dato : 20-12-08 11:10

> Jeps. På stort set alle Symbian mobiler, i hvert fald de nye, er der
> indbygget Adobe Acrobat Reader. Desuden kan de også læse mange andre ting,
> fx Word og Excel dokumenter...

Hvordan sender man dokumentet til en mobiltelefon ? (Jeg er newbee)

hilsen
Peter

Fra : Ivar

Dato : 20-12-08 11:18

Peter skrev:

> Hvordan sender man dokumentet til en mobiltelefon ?

På mange måder, afhængig af telefonens muligheder.

> (Jeg er newbee)

Okay, men start med at læse instruktionsbogen til din
telefon, før du spørger.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Peter

Dato : 20-12-08 11:48

Hej Ivar!

> På mange måder, afhængig af telefonens muligheder.

> Okay, men start med at læse instruktionsbogen til din
> telefon, før du spørger.

Situationen er nok ikke lige som du opfatter den. Det drejer sig om at jeg
skal sende et dokument til nogle mennesker som har forskellige
mobiltelefoner. Jeg kan så forstå at jeg skal "kende" de forskellige
fabrikaters softwareplatform og om hvordan de virker, før jeg kan sende
dokumentet ? Det er da "næsten" umuligt !!!

hilsen
Peter

Fra : Ivar

Dato : 20-12-08 12:17

Peter skrev:

> Det er da "næsten" umuligt !!!

Det kan ikke sendes som SMS. E-mail er en mulighed, men det
kræver, at de kan modtage dem. Det eneste du kan tage for
givet med andre telefoner, er at du kan ringe til dem.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-12-08 13:50

Peter wrote:
> [...]
> fabrikaters softwareplatform og om hvordan de virker, før jeg kan sende
> dokumentet ? Det er da "næsten" umuligt !!!

Smæk det op et sted på nettet og få folk til at hente det via telefonens
browser

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-08 13:42

On 20 Dec., 13:49, Esben von Buchwald <find....@paa.google> wrote:

> Smæk det op et sted på nettet og få folk til at hente det via telefonens
> browser

Der er vel nok ca. 50% af mobilbrugerne der ikke har opsat et
fungerende datanetværk til telefonen.....

Så det er jo nok ikke gangbart, hvis man fx skla sende det til
50forskellige telefoner.