DF og etnisk udrensning.
Fra : Michael Weber

Dato : 28-12-08 12:49

Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
etnisk udrensning i Danmark ?

Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : /Peter

Dato : 28-12-08 12:12

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse
> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?
>
> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

DF går vist ikke ind for etniske udrensninger, hvilket vel heller ikke
rnødvendigt,
og netop på grund af din og mange andres fejlagtige opfattelse af hvad
"etnisk" betyder,
misbruges udtrykket.

Jeg tror mere på religiøse og ideologiske udrensninger, såsom at forbyde
krigs"religionen" islam,
hvilket er strengt nødvendigt hvis danmark ikke skal blive et u-land.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-08 13:28

Michael Weber wrote:
> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?
>
> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

Det gør de naturligvis aldrig.

Nogen der tør spå om hvornår Sverige laver undtagelsestilstand for de tre
største ghetto-områder i landet? 2009 - 2010 eller helt fremme i 2012?

Fra : Michael Weber

Dato : 28-12-08 15:21

Knud Larsen wrote:

> Det gør de naturligvis aldrig.
>
> Nogen der tør spå om hvornår Sverige laver undtagelsestilstand for de tre
> største ghetto-områder i landet? 2009 - 2010 eller helt fremme i 2012?

Tror du løsningen kunne være deportation af "muhammedanere" ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Mr. Larsen

Dato : 28-12-08 15:49

Michael Weber har bragt dette til verden:

> Tror du løsningen kunne være deportation af "muhammedanere" ?

Skal vi ikke nøjes med at kalde det "besøgstid forbi - farvel og ikke
på gensyn"

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-08 16:07

Michael Weber wrote:

> Tror du løsningen kunne være deportation af "muhammedanere" ?

Er du også gået over til det ord?

Nej, jeg tror faktisk ikke der ER nogen "løsning". Men man kan jo forsøge
det den svenske kommentator skriver, at satse fx 50 mia kr på store hold af
velbetalte "hjælpere" af alle kategorier, udtynding af områderne, OG en
nul-tolerance-politik fra politiets side.
Og så kunne man holde op med at importere store mængder flere fra de
problematiske etniske grupper.
I år når Sverige op på 102.000 nye opholdstilladelser, - selvfølgelig langt
fra alle fra de problematiske grupper, men man får fx flere kædeindvandrede
familietilførte alene fra Somalia, end vi får fra alle de muslimske lande i
verden tilsammen.

Det er som om man har et selvmordsønske blandt svenske velmenere, man vil
være martyrer og konkurrere på det marked, - og det skal jo nok lykkes for
dem.

Hvis DU har nogen "løsning" på problemet med muslimers vanskeligheder med at
indrette sig på de lande de lander i, så kom med det, du kunne stå til en
Nobelpris.

Fra : @

Dato : 28-12-08 17:07

On Sun, 28 Dec 2008 15:20:32 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Tror du løsningen kunne være deportation af "muhammedanere" ?

den eneste holdbare løsning på denne klodes muhamedanerproblem er at
udrydde samtlige muhamedanere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 28-12-08 13:32

On Sun, 28 Dec 2008 12:48:35 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
>etnisk udrensning i Danmark ?

det tør jeg

sådan plan fremlægger DF aldrig

at påpege farerne ved muhamedanismen har intet med hverken etnisk
udrensning eller racisme at gøre, men denne sandhed er vel mere end
din hjerne kan rumme,(måske er det glotien som er gledet ned og
trykker skallen ind så kapaciteten forminskes), det er jo set så ofte
før, hvor helligt hyklet godhed og politisk korrekthed kommer ind
forsvinder den sidste rest af forstand

og jeg tør også spå at får alle tåberne ikke hurtigt øjenene op for
den muhamedanske trussel mod den frie verden så går det galt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 14:15

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?

Tag din medicin, Webse!

Mvh
Martin

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-12-08 14:31

Michael Weber wrote:
> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?
>
> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

Ganske spændende studie i forkvaklede forfølgelses-forestillinger, du her
ufrivilligt gør dig til objekt for: En tilsyneladende ganske lignende yndet
paranoid-psykotisk, selvovervurderende vrangforestilling blandt dine
ligesindede lidelsesfæller er vist nok noget med "mænd i mørke frakker, der
pludselig kommer og henter een om natten"?

Der findes da gudskelov medicin for den slags...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 14:38

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der pludselig kommer og henter een om natten"?
>
> Der findes da gudskelov medicin for den slags...

Du har udbredt dig om dine vage symptomer og den psykofarmmaka du fik og som
du giver ære for at du er normal nu

REsumer kort hvor uklar sammenhæng er mellem adfærd og medicinnskabtt ny
adfærd

Så tror jeg alle vil le af dit posttulat omm at "der er gudskelov medicin
for den slags"

Der er medicin der gør groggy og svag, lidende og passiv, men der er ikke
medicin mod fobi eller forfælgelsesforestillinger

Kemisk spændetrøje angriber aldrig ondets rod men letter at du kan
gennemføre samtaleterapi - som heller ikke virker.
Ud over at alle gerne vil have opmærksomhed og at al sinndsyge helbreder sig
selv efter nogen tid.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-12-08 15:20

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> der
> pludselig kommer og henter een om natten"?
>
> Der findes da gudskelov medicin for den slags...

For f.eks. deportation af "muhammedanere" ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-12-08 16:01

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> For f.eks. deportation af "muhammedanere" ?

Flot retorik Michael , på den måde undgår du jo også behændigt at tage
stilling til hvorfor nogen opfatter dit nonsens
som forfølgelses-forestillinger , og at du faktisk virker
selvovervurderende.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 28-12-08 17:06

On Sun, 28 Dec 2008 15:19:55 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>For f.eks. deportation af "muhammedanere" ?

det ville være en medicin som kurerede mange dårligdomme her, men som
ville forårsage de samme dårligdomme der hvor muhamedanerne
deporteredes til

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 28-12-08 16:56

On Sun, 28 Dec 2008 14:31:14 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>ligesindede lidelsesfæller er vist nok noget med "mænd i mørke frakker, der
>pludselig kommer og henter een om natten"?

bare rolig det gør vi også en af de nærmeste dage

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : hanzen

Dato : 28-12-08 14:32

> [...]
>
> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

Du har ikke de varmeste grillkul i haven
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 28-12-08 16:57

On Sun, 28 Dec 2008 14:31:37 +0100, "hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

>"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

>Du har ikke de varmeste grillkul i haven

eller den største pik på bordellet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-12-08 15:46

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?

Det sker aldrig Michael ! , også selv om du håber på at disse
tanker og ider skulle dukke op hos DF.
Et forslag om "etnisk udrensning" fra DF ville virkelig være vand på din
mølle , at du må leve uden denne bekræftelse af dine stærke fordomme er
noget skidt , men prøv at arbejd lidt med det så vil du få det bedre i din
hverdag.

Jeg er slemt bange for at du bliver nød til at vænne dig til at DF
er et meget fremmede kritisk parti med en socialpolitik der ligger stærkt op
af S, sådan er det bare Michael !

Prøv dog at komme lidt videre ......

Og bye the way .... hvorfor skriver du etnisk , når du i virkeligheden mener
Muslimer ?

> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK >vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

Hvis DF går frem ved næste valg burde du nok spørge dig selv hvorfor , eller
vil du blot blive i din fantasi verden hvor der bliver flere og flere
"uudannede" "uinteligente" "nazier" o.s.v.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mr. Larsen

Dato : 28-12-08 15:48

Michael Weber kom med denne ide:
> Nogen der tør spå om, hvornår DF fremlægger planer om
> etnisk udrensning i Danmark ?

Din er gået i stykker, så her er hjælp til en ny
http://zapatopi.net/afdb/

Fra : Michael Weber

Dato : 28-12-08 15:59

Mr. Larsen wrote:
> Michael Weber kom med denne ide:
>
> Din er gået i stykker, så her er hjælp til en ny
> http://zapatopi.net/afdb/

Citat dig selv som svar på om du synes vi skal rense ud :
"Vi har brug for at skille os af med de problemer der kommer udefra, så
ja."
mn.e3b27d8c2a610000.92438@post.cybercity.dk

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Mr. Larsen

Dato : 28-12-08 16:04

Michael Weber tastede følgende:

> Citat dig selv som svar på om du synes vi skal rense ud :
> "Vi har brug for at skille os af med de problemer der kommer udefra, så
> ja."
> mn.e3b27d8c2a610000.92438@post.cybercity.dk

Ja, hvad er problemet, vi burde ikke bruge tid/penge på nogen der ikke
evner at opfører sig ordentligt og respektere det land de er _gæster_
i, du smider vel også gæster ud hvis de ikke opfører sig ordentligt.

Skik følge osv...

Fra : Jesper

Dato : 28-12-08 16:30

> [...]

> Jeg gætter på efter næste valg, hvis VKO fortsætter og VK vil
> nok tage sig betalt med skattelettelser (topskat ?)

Der er ingen nationale etniske mindretalsgrupper i Danmark andre end de
tysktalene i Sønderjylland. Men måske mener du, at DF vil hjælpe
muhamedanerne til at blive genforenet med deres elskede hjemlande. Noget
jeg afgjort vil bifalde.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on