Kina-giftmælk er et internt problem.
Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 10:42

Kina-giftmælk er et internt problem.
Dødsstraf risikeres for mejeri-chef der har tilsat billigt kemikalie til
mælk for at drøje på det, og blandt de sultende kinesiske spædbørn er der
sket et enciffret antal dødsfald som nok har med den hasarderede tilsætning
at gøre. Om de 6 døde ville være døde alligevel, er en mulighed. Vestens
medier har stærke interesser i at sætte landet i et dårligt lys
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5125484-99def8bc-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Fudland%2Farticle619447.ece
Da jeg var ansat på Miljøkontrollen lærte jeg at vor tids værste forurening
er informationsforurening skabt af forfinede analysemetoder.
Allerede da min far var med til at udvikle polarografen for hans firma ,
Radiometer, blev det muligt at analysere for ganske små antal
grundstof-gift-atomer, og med senere redskaber kan næsten alt
kromatograferes næsten lige så nøjagtigt.
Derfor kan man måle rester af nødder i snacks og firmaet der sælger dem er
nødt til at varedeklarere..
Tilsvarende med melanomin - har en kinesisk fabrik brugt det i et hjørne, så
kan nogle molekylder nok spores i senere producerede mælkeprodukter, men
ingen udlænding er blevet syg af eksporteret tørmælk eller lignende.
Dødsfald er - mener jeg at forstå - et fortidsfænomen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-12-08 11:13

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> Kina-giftmælk er et internt problem.
> Dødsstraf risikeres for mejeri-chef der har tilsat billigt kemikalie til
> mælk for at drøje på det

Nej, for at snyde proteinmålingen.
Lad os håbe at hendes hjerte ikke er så forgiftet at det ikke kan genbruges.

Godt kineserne er pragmatiske med dødsstraf, og et fyrtårn for Vestens
velmenere, hvis onde "humanisme" hellere slipper massemordere ud efter kort
luksusferie i fængsel.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 12:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>
> Nej, for at snyde proteinmålingen.
> Lad os håbe at hendes hjerte ikke er så forgiftet at det ikke kan
> genbruges.

Mejerichefens hjerte er næppe ondere end dit og mit
Selvom problemet er INTERNT og ikke rager os , så er Kinas interesse i at
adlyde hysteriet at de er følsomme for overfladisk udenlandsk dømmesyge

> Godt kineserne er pragmatiske med dødsstraf, og et fyrtårn for Vestens
> velmenere, hvis onde "humanisme" hellere slipper massemordere ud efter
> kort luksusferie i fængsel.

Fordi vi snart får muslimsk flertal og slørklædte dommerinder, gider jeg
ikke et forgæves oprør mod anti-dødsstraf-konventionerne p.t.

Du har ret i at Kina er klog at de ikke spilder penge på fængsler
Vi har ikke deres undskyldning for dødssstraf - vi har en masse fangevogtere
der ikke må blive arbejdsløse, så dødsstraf kan vi tidligst håbe på om
årtier

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 19:31

> [...]

> Godt kineserne er pragmatiske med dødsstraf, og et fyrtårn for Vestens
> velmenere, hvis onde "humanisme" hellere slipper massemordere ud efter

En dyr luksus er udgangstilladelser , som desuden betyder megen flugt

Fangesamvær ophæver lilghed for loven, for nogle er konger i fængslet, andre
mobbes, evt mobbes ihjel, hvis ikke de vælger isolation.

Et COLUMBUSÆG er en rigelig , men styret telefonadgang så ingen kan påstå at
man bliver sindsyg af isolation og så lade alle være UDEN FANGESAMVÆR

Vi opnår intet ved at kræve barbarisk straf - der skal kompromisses.

Da Glistrup vedr fangne terrorister , hvis kammerater ku finde på at tage
gidsler, foreslog dødsstraf , droppede han barbariet at een bestemt
henrettelsesmetode skulle bruges. Lad dem vælge selv.

En udbredt dødsstraf idag er selvmord - at fangenskab er så træls at
Sokrates-Seneca løsningen vælges - det er også en måde at nedbringe
udgifterne. Men muslimer har religiøst forbud mod selvmord

Både vedr telefonadgang og internetadgang kan man filtrere så visse adresser
ikke kan kontaktes. Og alt båndes og stikprøvekontrolleres og tales
kriminalitet så bliver det pludselig ændret til isolation uden telefoni.

Lov og orden folk er EXTREMT UBEGAVEDE at de oftest kræver MERE AF DET
SAMME, altså LÆNGERE TIDS FÆNGSLING

Hvorfor er der ikke politikere der foreslår at frihedsberøøvelsen gøres
mindre luksuriøs men med telefoni?

Hvorfor modsiger ingen at "man bliver sindsyg af isolation". Er der
overhovedet videnskab bag det påfund ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 07:30

> En udbredt dødsstraf idag er selvmord - at fangenskab er så træls at
> Sokrates-Seneca løsningen vælges - det er også en måde at nedbringe
> udgifterne. Men muslimer har religiøst forbud mod selvmord

Og derfor vil de altid være nødt til at jihadde.
De skal simpelthen bortvises fra civilisationen.
Selv Gud måtte udvise, hvorfor gør vi så ikke?

> [...]
> adresser ikke kan kontaktes. Og alt båndes og stikprøvekontrolleres og
> tales kriminalitet så bliver det pludselig ændret til isolation uden

Den løsning bliver for bureaukratisk, overvej hellere INTERAKTIVE pc-spil
med talegenkendelse.

> Lov og orden folk er EXTREMT UBEGAVEDE at de oftest kræver MERE AF DET
> SAMME, altså LÆNGERE TIDS FÆNGSLING

Ja, målet må være at fjerne kriminaliteten - og at undgå IMPORT af
kriminelle. Det sidste burde ikke være svært.

> Hvorfor er der ikke politikere der foreslår at frihedsberøøvelsen gøres
> mindre luksuriøs men med telefoni?

Ingen tør risikere at de "stærke" fangevogtere nedlægger arbejdet og slipper
fangerne løs.

> Hvorfor modsiger ingen at "man bliver sindsyg af isolation". Er der
> overhovedet videnskab bag det påfund ?

Nej, men de kriminelle mener nok at de bliver sindssyge, hvis de ikke må
planlægge ny kriminalitet med vennerne - adrenalin-kick.
Isolation sammen med riskur kunne være en gratis renselsesterapi som staten
kunne tilbyde - som kunne omvende en helt forkert livsstil, evt tlf-snak med
JV.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 12:26

> [...]
> Isolation sammen med riskur kunne være en gratis renselsesterapi som
> staten kunne tilbyde - som kunne omvende en helt forkert livsstil, evt

Jeg kender kloge Jehovas Vidner og hvis jeg var i fængsel i isolattion og
kunne ringe til dem ville jeg ringe til dem nu og da - men måske det for
gennemsnitsfanger er for exttremistisk et forslag.
Andre frivillige skal kunne føre overvåget tlfsnak med fangerne og hvorfor
skulle det give bureaukrati?

Risretter er Vestre Fængsel god til for de bruger tryykkoger så naturris
bliver "spærngt" men giv bare fangerne den fastfood de helst vil have - det
er 1% af 1% af udgifterne

Politikere bør turde modsige de stærke men vildledte
fangevogerorganisationer.

Pc-spil bliver man træt af - fanger skal føle sig som del af
folkefællesskabet og tale med levende mennesker - og se TV , flest mulig
kanaler

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 13:18

> [...]
>
> Risretter er Vestre Fængsel god til for de bruger tryykkoger så naturris
> bliver "spærngt" men giv bare fangerne den fastfood de helst vil have -

Men den procent vokser til 50 når vores lavprisrehabilitering indføres.

> [...]
>
> Pc-spil bliver man træt af - fanger skal føle sig som del af
> folkefællesskabet og tale med levende mennesker - og se TV , flest mulig

Sålænge det er envejs fra uafhængig tredjepart er der ingen problemer, men
overvågning af tlf bliver alt for dyrt - og det kan være for sent at gribe
ind hvis beskeden er kommet ud til medsammensvorne i al Qaeda.

Mvh
Martin

Fra : sjp

Dato : 28-12-08 10:09

> [...]
>
> Godt kineserne er pragmatiske med dødsstraf, og et fyrtårn for Vestens
> velmenere, hvis onde "humanisme" hellere slipper massemordere ud efter

Man skulle tro at du debaterede med dig selv.

Mvh. Stig

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 11:25

"sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Man skulle tro at du debaterede med dig selv.

Du kan eventuelt studere antal ">" i margenen

Mvh
Martin

Fra : sjp

Dato : 28-12-08 20:22

> "sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan eventuelt studere antal ">" i margenen
>
> Mvh
> Martin

Jeg kan såmænd godt se om der står Martin eller Bo. Jeg syntes bare at jeres
ordvalg og holdninger ligner hinanden så meget, så I måske næsten er i
familie ?

Mvh. Stig

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 21:11

> [...]
>
> Jeg kan såmænd godt se om der står Martin eller Bo. Jeg syntes bare at
> jeres ordvalg og holdninger ligner hinanden så meget, så I måske næsten er

Jeg kan så kun sige at du ikke læser ret godt

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 12:32

"sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

Der er ingen modsigelse
Melamin (C6H3(NH2)3 er et ret ufarligt stof og måske Arla har indierekte
medskyld i at kinesiske svindlere har drøjet på mælken og de skal betale
ersttatning - jura er kompliceret

Kina er et stort land og de 6 døde og flere syge er måske slet ikke skadet
af melamin - lægevidenskab er SVÆR

Fra : @

Dato : 28-12-08 12:56

On Sun, 28 Dec 2008 12:32:18 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"sjp" <stigpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Der er ingen modsigelse
>Melamin (C6H3(NH2)3 er et ret ufarligt stof

hold dog op med dine løgne

<<<<<
http://www.flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=5092
Her må vi desværre konstatere at de kinesiske forbrydere har været
usagkyndige nok til at drage forhastede konklusioner omkring melamins
farlighed som fup-protein. For hvor den akutte giftighed måske er lav,
er giftigheden af melamin på lidt længere sigt desværre anderledes
høj. Den medfører bl.a. ikke-akutte, men livsfarlige nyreskader. Især
for udsatte grupper, som indbefatter i forvejen nyrelidende, ælde samt
spædbørn...
<<<<<

at du forestiller dig at samlige kinesere og japanere rende rundt med
en skinnende glorie er noget DU må se at få rettet

svindlere tilsætter kun ulovlige stoffer til fødevarer med et eneste
formål - profit sådan forholder det sig også i Kina uanset hvor meget
udenomssnak du serverer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : mr

Dato : 28-12-08 08:12

> [...]
> men ingen udlænding er blevet syg af eksporteret tørmælk eller lignende.
> Dødsfald er - mener jeg at forstå - et fortidsfænomen.

du har da sagt at det var Arla der var skyldig. Men nu altså en af de kloge
kinesere?
de kloge kinesre har eksporteret økologisk soja til vesten MED melamin.
16 kinesiske myndigheder arbejder med melaminskandalen. Hvor smart er det?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 12:35

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> 16 kinesiske myndigheder arbejder med melaminskandalen. Hvor smart er det?

Jeg har kun avisernes informationer og BERLINGSKE IDAG tyder på at Arla har
skyld, men lad os se hvad sagen lander på

Der er nok lag på lag af bedrag blandt kinesiske mælkehandlere og meget lidt
sundhedsskade og en vis Arla medskyld

Fra : mr

Dato : 28-12-08 14:02

> [...]
>
> Der er nok lag på lag af bedrag blandt kinesiske mælkehandlere og meget
> lidt sundhedsskade og en vis Arla medskyld

nåeh det var godt Bo. Så kom Arla igen på banen. Men er det en forbrydelse
når arla står bag, og en fornuftig ufarlig handling når det er en kineser?
Fortæl lige hvor smart det er at 16 kinesiske myndigheder arbejder med
melaminsagen?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 14:33

> [...]
> når arla står bag, og en fornuftig ufarlig handling når det er en kineser?
> Fortæl lige hvor smart det er at 16 kinesiske myndigheder arbejder med

Vedr juraens §-rytteri gælder at ALT ER MULIGT

Jeg ved ikke meget om sagen men melamin er hovedparten af mine
plasttikkopper jeg drikker skoldhed kaffe af hver dag og det er ret
ufarligt, så jeg tror slet ikke at nogen er blevet syge endsige døde.

Medierne hader Kina

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 15:05

> [...]
> plasttikkopper jeg drikker skoldhed kaffe af hver dag og det er ret
> ufarligt, så jeg tror slet ikke at nogen er blevet syge endsige døde.

Anser du det for snobberi at bruge porcelæn?

Som kemiker burde du iøvrigt kende forskel på 2,4,6-triamino-s-triazin og
melaminplast.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 18:53

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Anser du det for snobberi at bruge porcelæn?
>
> Som kemiker burde du iøvrigt kende forskel på 2,4,6-triamino-s-triazin og
> melaminplast.

Jeg gav netop formlen i et tidligere indlæg - dog med en fejl idet jeg
glemtte at tre af ring-atomerne er N.
Ja det ene er monomeren og det andett er polymeriseret, men der afgives
nonomer til skoldhed kaffe og det er ikke en rigtig stærk gift, så jeg tror
at de 6 døde i en 1,3 mia befolking kan være døde af andre ting. Der er ikke
gennemregistrering og laboratoriefacilitteter i Kina som her.
Porcelæn kan gå i stykker men plastkopper er holdbare hvis du taber dem
Jeg anser aldrig folks privat liv for snobberi - der kan være gode grund til
at de gør som de gør, men
SNOBBERI ER: da jeg lærte ordet "relevant" og pludselig skulle bruge det i
hveranden sætning så mindede jeg om fru Hyacint i "Keeping up appearances"
("Fint skal det være", BBCTV)

Vi har et mimetisk begær så vi vil være som overklassen og se farisæisk ned
på tolderenn - tak gud at jeg ikke er som ham - og jeg hjælper min næste og
er ikke som præstt og levit der GIK FORBI i samaritanhistorien, også i
Luikas-evangeliet

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-08 19:26

> [...]
> tror at de 6 døde i en 1,3 mia befolking kan være døde af andre ting. Der
> er ikke gennemregistrering og laboratoriefacilitteter i Kina som her.

Mon der er nævneværdige rester, det tror jeg ikke.

> Porcelæn kan gå i stykker men plastkopper er holdbare hvis du taber dem
> Jeg anser aldrig folks privat liv for snobberi - der kan være gode grund
> til at de gør som de gør, men

Da Diogenes så en dreng der drak vand af sin hule hånd, indså han at hans
livsstil ikke var enkel nok, og han smed sit krus væk.

Uha, hvor du kan fine ord

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 05:59

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Da Diogenes så en dreng der drak vand af sin hule hånd, indså han at hans
> livsstil ikke var enkel nok, og han smed sit krus væk.

Skoldhed kaffe og te brugtes ikke i Athen - derfor bruger jeg snese af
plastkopper - de samme til drikke og urin.

Diogenes havde næppe underbukser i togaen så han gik ind i buskadset og
tissede - og provokerede vedr sæd og lort 1+1 gang at bruge torvet for at
vise at problemer=nul+problemer små

> Uha, hvor du kan fine ord

Der fik du mig - jeg havde netop talt i telefon med en præst der gik op i
Rene Girars mimetisk begær skriveri

men LYST TIL AT EFTERLIGNE er mere mundret og dansk

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-12-08 08:39

> Der fik du mig - jeg havde netop talt i telefon med en præst der gik op i
> Rene Girars mimetisk begær skriveri

Det kunne være alletiders at høre BW præke om mimetisk begær I Bock's kirke.

Men dit ordsnobberi er og bliver uklædeligt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 10:49

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Det kunne være alletiders at høre BW præke om mimetisk begær I Bock's
> kirke.
>
> Men dit ordsnobberi er og bliver uklædeligt.

Når bortses fra den enkeltstående svipser som du nu tværer i, så er mit
snobberi vist minimalt

Fra : mr

Dato : 28-12-08 16:06

> [...]
> plasttikkopper jeg drikker skoldhed kaffe af hver dag og det er ret
> ufarligt, så jeg tror slet ikke at nogen er blevet syge endsige døde.

paranoia er sindsyge
fortæl nu om de 16 myndigheder bo

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 19:21

> paranoia er sindsyge
> fortæl nu om de 16 myndigheder bo

Du har opdigtet de 16. Woody Allen siger klogt at problemet er ikke at han
er paranoid , men at han ikke er paranoid nok

Jeg ser ikke spøgelser ved højlys dag når jeg ser China-bashing i vore
mediers omtale af Mao-riget

Alene vor kritik af Tibet-sagen er skandaløs.

Dalai Lama var feudal-herre og tvang bønder til sult, - som Mao har
afskaffet

At han-kinesere har butikkerne i Tibet er bagatelproblem når alternativet
var et evigt Auschwitz-liv under munke-despoti

Fra : mr

Dato : 28-12-08 21:29

> [...]
>
> At han-kinesere har butikkerne i Tibet er bagatelproblem når alternativet
> var et evigt Auschwitz-liv under munke-despoti

vel hr jeg ej opdigtet. Følg med i sagen og lær.
Igen taler du udenom med paranoide undsykldninger.
Hvorfor skriver du at melamingiftsagen er et internt problem, når
kinesermorderne har eksporteret "økologiksk" soja til vesteuropæ og DK MED
melamin?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 22:41

> [...]
> Hvorfor skriver du at melamingiftsagen er et internt problem, når
> kinesermorderne har eksporteret "økologiksk" soja til vesteuropæ og DK MED

Det virker ulogisk at sådant stof skulle bruges til eksportslik så det er
nok ubetydelige spor og ingen er rapporteret med forgiftningssymptomer uden
for Kina - hvor man håber på erstatning fra Arla.

Forgiftning er et SPØRGSMÅL OM MÆNGDER - om koncentration i kroppen
At et par molekylder melamin er sluppet ind i eksporteret mælkeindeholdende
slik er uiteressaant - men jeg ved kun den smule avisrne har skrevet

Fra : mr

Dato : 29-12-08 08:16

> [...]
> nok ubetydelige spor og ingen er rapporteret med forgiftningssymptomer
> uden for Kina - hvor man håber på erstatning fra Arla.

ikke fra Arla, men fra det minesiske mejeri der nu er gået fallit. 300.000
børn har ødelagte nyrer Bo!

> [...]
> At et par molekylder melamin er sluppet ind i eksporteret
> mælkeindeholdende slik er uiteressaant - men jeg ved kun den smule avisrne
Nu fungerer fødevaresikkerheden i vesten faktisk, så giften blev opdaget før
det gik galt.
Som jeg skrev var det soja der var forgiftet med melamin, naturligvis for at
hæve proteinindholdet med billigst mulige N-kilde. Det var ikke
"mælkeindholdende slik" som du ævler om.
Men du mener det er helt i orden at de tilbagestående kinesere vil forgite
dig?
16 myndigheder Bo???

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 11:05

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ikke fra Arla, men fra det minesiske mejeri der nu er gået fallit. 300.000
> børn har ødelagte nyrer Bo!

Jeg har gemt udklip fra 3 aviser og føler mig udfra dem i tvivl om at det er
så alvorligt
Hvad er din kilde?

> Nu fungerer fødevaresikkerheden i vesten faktisk, så giften blev opdaget
> før det gik galt.

Ja, de 6 døde er måske død af noget helt andet.

> Som jeg skrev var det soja der var forgiftet med melamin, naturligvis for
> at hæve proteinindholdet med billigst mulige N-kilde. Det var ikke
> "mælkeindholdende slik" som du ævler om.

I Vesten er der beslaglagt sliik, vistnok med ubetydeligt melamin-indhold

> Men du mener det er helt i orden at de tilbagestående kinesere vil forgite
> dig?

Jeg har ikke viden nok til at have en stærk mening om dette

> 16 myndigheder Bo???
Du har ikke uddybet din påstand om de 16 myndigheder

Fra : mr

Dato : 29-12-08 12:33

> Jeg har gemt udklip fra 3 aviser og føler mig udfra dem i tvivl om at det
> er så alvorligt
> Hvad er din kilde?

ritzau, cnn, alle medier i dk, flere engelsksprogede kinesiske - er det godt
nok?

> Ja, de 6 døde er måske død af noget helt andet.

Hvad har det med giftig soja og vesten langt bedre fødevaresikkerhed at
gøre?
Du snakker udenom igen.

> I Vesten er der beslaglagt sliik, vistnok med ubetydeligt melamin-indhold

Jeg har kun skrevet om soja, hvorfor snakker du igen udenom?

> Jeg har ikke viden nok til at have en stærk mening om dette

Men du vil så gerne fortælle om melaminsagen. Hvad med om du satte dig ind i
det du ævler løs om? Er det ok at kina sender forgiftet soja til vesten?

> Du har ikke uddybet din påstand om de 16 myndigheder

Du har ikke uddybet noget som helst, kun skrevet dine egne bortforklarende
teorier.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-08 06:57

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen
Jeg kalder den kinesiske mælk og gift skandale for INTERN fordi dett ikke
som krig, folkemord og terror er en trussel mod DK oog USA og Japan.
Det går ikke over gevind. Vi spiser ikke en masse importslik fra Kina - vi
kan slappe af
At mit mundhuggeri med dig i et par tråde er lagt på hylden, skyldes at jeg
ikke gider diskutere BW, for der er politik som denne ng er skabt til
Så jeg forsøger mig med et par ny trådstarte4r om psykologi og politik

Fra : mr

Dato : 30-12-08 15:56

> [...]
> jeg ikke gider diskutere BW, for der er politik som denne ng er skabt til
> Så jeg forsøger mig med et par ny trådstarte4r om psykologi og politik

aha, hvis vi importerede slik fra kina, kunne vi altså ikke slappe af,
interessant!
du mener nu det faktisk er en giftskandale?
interessant ny vending!

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-08 16:04

> aha, hvis vi importerede slik fra kina, kunne vi altså ikke slappe af,
> interessant!
> du mener nu det faktisk er en giftskandale?
> interessant ny vending!

Læs min trådstart idag om Politiken der skriver alene ud fra fantasi

Vedr melanin afventer jeg at læse noget pålideligt, men at et så stort land
har 6 døde - og måske dødsfaldene har med melanin at gøre -
det får mig ikke til at droppe min respekt for at de som eneste uland har
afskaffet sult uden at modtage ulandshjælp.

Mange års 9% vkst er også imponerende - uanset om der fuskes med det
ligegyldige luksusprodukt mælk som kun bruges af snobbee tabere der
fortjener at dø
Jeg har maximaltr drukket een liter mælk hele mit liv - det er for køer, det
er slim.

Min mors tvang modsatte jeg mig - det var en manddomsprøve der var væsentlig

JEg modsatte mig også uld og at gå til frisøren - og har ikke spildt penge
på frisør siden jeg flyttede hjemmefra

Palæstina har ikke afskaffet sult selvom de vader i rige venner - de gør en
dyd af at folk dør af sult, altså at araber hader araber intenst og
uumåedeholdent og mødre er mordere

Kinesere afskaffer ikke kun sultt for sig selv men også for tibettanere osv
osv

Fra : mr

Dato : 31-12-08 10:45

> [...]
> det får mig ikke til at droppe min respekt for at de som eneste uland har
> afskaffet sult uden at modtage ulandshjælp.

det er pålidfeligt at den store kloge kineserdirektør nu skal for retten og
risikerer dødsstraf.

> [...]
> fortjener at dø
> Jeg har maximaltr drukket een liter mælk hele mit liv - det er for køer,

Alså over halvdelen af kineserforældrene er snober der fodrer deres børn med
slim? Du er klar over at det er moderne i kina at fodre børn med pulvermælk?
Er det et udtryk for kinesernes store klogskab?

> Min mors tvang modsatte jeg mig - det var en manddomsprøve der var
> væsentlig

det var spændende! Du har flere gange ivet sin mor skylden for din manglende
manddom, fordi hun ynkede dig da du faldt og slog dig under din avistur.
Hvorfor kunne du ikke vise din store skjulte mandomskraft der? Var du
dengang som nu en ynk?

> JEg modsatte mig også uld og at gå til frisøren - og har ikke spildt penge
> på frisør siden jeg flyttede hjemmefra

Har du tænkt på om det er en del af din amnglende succes hos kvindekønnet?

> Palæstina har ikke afskaffet sult selvom de vader i rige venner - de gør
> en dyd af at folk dør af sult, altså at araber hader araber intenst og
> uumåedeholdent og mødre er mordere

Hvore er du sjov. De jøder som du hader og anklager for almindelig
uduelighed, har afskaffet sult uden rige venner. De klarede det selv - i
Palestinas ørken. De er ikke så dumme de jøder? Palestina er et endnu
dårligere landbrugsland en kina, meget dårligere, man alligevel klarede de
det på 10 år. Kina bliver aldrig selvforsynende.

> Kinesere afskaffer ikke kun sultt for sig selv men også for tibettanere
> osv osv
de slår deres egne indbyggere ihjel for at udrydde sult. Hvis de havde
drevet landbrug som i Nordeuropa kunne de undgå at slå 23 millioner ihjel.
Men Mao var jo en stor og klog leder.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 16:50

> [...]
> manglende manddom, fordi hun ynkede dig da du faldt og slog dig under din
> avistur. Hvorfor kunne du ikke vise din store skjulte mandomskraft der?

Jeg forkæledes og blev en piveskid og er fuld af selvbedrag og derfor
interesseret i at forstå kulturens uundgåelige selvbedrag.

At min mor fik min bror min søster og jeg til at stamme betød at hun
påførte os en skadelig sindsygdom - men på langt sigt har den været gavnlig
for vi har arbejdet os ud af de

Jeg tror at det småpjat af problemmer som pædofile forældre belaster deres
børn med også er nogett man kan arbejde sig ud af, og dett men ikke dør af
bliver man stærkere af
Tønderpigen er vist sej og moden og har ikke taget skade.

> Har du tænkt på om det er en del af din amnglende succes hos kvindekønnet?

Jo jeg har jaget nogle kvinder væk ved at blæse på renlighed
Jeg håber at det har været det værd - at jeg har fået erfaringer som er
værdifuldere end lidt hygge

> Hvore er du sjov. De jøder som du hader og anklager for almindelig

JEg har enorm respekt for jøder - citer mig for at hade?

> [...]
> dårligere landbrugsland en kina, meget dårligere, man alligevel klarede de
> det på 10 år. Kina bliver aldrig selvforsynende.

Er Gaza selvfrorsynende mht mad?
De er jo ikke sparsommeligt invessterende som israelerne.

> de slår deres egne indbyggere ihjel for at udrydde sult. Hvis de havde
> drevet landbrug som i Nordeuropa kunne de undgå at slå 23 millioner ihjel.
> Men Mao var jo en stor og klog leder.

Sammenlignet med tilsvarende ulande har Kina været dygtig til at udrydde
sult

Ved illegalt at pushe opium havde UK skabt sult i Kina, og at vende en
supertanker tager tid, så Maos hestekur mht at skabe stabilitet og ikke
borgerkrig har været vellykket på langt sigt

Japan er lokomotiv for hele regionen -. konfutze-politik er lig Glistrup
politik dvs VIRKER GODT

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-08 16:08

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> aha, hvis vi importerede slik fra kina, kunne vi altså ikke slappe af,
> interessant!

Skaf noget kinaslik med melanin og lad os vædde om at jeg kan spise et
kilogram af det uden at blive syg
Sukker er billigere end melanin så der er vistt kun tale om helt ubetydelige
mængder

Fra : mr

Dato : 31-12-08 10:48

> [...]
> kilogram af det uden at blive syg
> Sukker er billigere end melanin så der er vistt kun tale om helt
æd du bare, tid tid er forlængst passé. Hvis den da har været.

Bo skrev:
"Vi spiser ikke en masse importslik fra Kina -
vi kan slappe af"

Fortæl hvad du mener her?
Vil det sige at vi kan slappe af ligegyldigt om vi importerer
kinamelaminslik eller ej?
Og du har stadig veget udenom den såkaldte økologiske soja, det var det jeg
skrev.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 17:00

> æd du bare, tid tid er forlængst passé. Hvis den da har været.
>>
> Bo skrev:
> "Vi spiser ikke en masse importslik fra Kina -
> vi kan slappe af"

Gift i eksporteret slik var vist i ubetydelige mængder

> [...]
> kinamelaminslik eller ej?
> Og du har stadig veget udenom den såkaldte økologiske soja, det var det

Kina er et overbefolket land, endnu
At de ikke prioriterer dette højt, finder jeg forståeligt, men jeg kender
ikke detaljerne

Folk der ønsker mælk til børn er dummme, i en sund vegetarkultur som den
kinesiske

Det kunne undskyldes i dansk stenalder hvor det var svært at få babyer til
at overleve en vinter uden et ko i huset, og vi har luksuslilv hvor mælk
ikke gør mmegen skade, men kinesere behøver ikke dette luksusmad som der
altså snydes med

Stalins folkemord var uklogt (planøkonomisk dvs skrivebordstteoretisk
socialisme), men Kinas der var lige så brutalt, har sund sammmenhæng med
konfuzianismen og liberalismen , og det borgerkrigsårhundrede som USA&UK
skabte pr opiunmskrig

Fra : mr

Dato : 31-12-08 11:27

> [...]
> kilogram af det uden at blive syg
> Sukker er billigere end melanin så der er vistt kun tale om helt

du har hyldet kinesernes ligegyldighed med den lillebitte giftskandale. Men
alligevel ser de kloge kinesre dog grund til at forbedre deres
fødevaresikkerhed kraftigt:
http://www.china.org.cn/government/central_government/2008-12/31/content_17039577.htm

bortforklaringer?

4 kloge kineserdirektører for rettet:
http://www.china.org.cn/china/photos/2008-12/31/content_17037604.htm

bortforklaringer?

10 myndigheder for at forbedre jordforsyning - bureaukrati?
http://www.china.org.cn/china/national/2008-12/31/content_17034882.htm

kloge kinesere udfaser forurenende biler - jamen de har da ingen forurening?
http://www.china.org.cn/government/local_governments/2008-12/31/content_17034935.htm
bortforkklaringer?

hvorfor betale erstatning for noget som ikke er sket?
http://www.china.org.cn/business/2008-12/31/content_17037092.htm

venligst kommentér kloge Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 17:07

> du har hyldet kinesernes ligegyldighed med den lillebitte giftskandale.
> Men alligevel ser de kloge kinesre dog grund til at forbedre deres
> [...]

Jeg har ikke hyldet

Jeg har anerkendt at de har ikke råd til luksus som vor

> bortforklaringer?
>
> 4 kloge kineserdirektører for rettet:
> http://www.china.org.cn/china/photos/2008-12/31/content_17037604.htm

Kina skal skabe godt omdømme om deres eksportvarer

> kloge kinesere udfaser forurenende biler - jamen de har da ingen
> [...]

Forurenende biler er ingen død af, men Kina skal leve af at producere biler
til os som lever op til vort snobberi om nul-forurening

Fra : mr

Dato : 01-01-09 13:56

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har ikke hyldet
>
> Jeg har anerkendt at de har ikke råd til luksus som vor

det var en bortforlaring igen uden for emnet. Hvorfor øger kineserne
fødevaresikkerheden Bo?

> Kina skal skabe godt omdømme om deres eksportvarer

kina eksportere ikke mælkepulver, igen en bortforklaring der ikke holder.
Kom nu med en go forklaring?

> Forurenende biler er ingen død af, men Kina skal leve af at producere
> biler til os som lever op til vort snobberi om nul-forurening

sludder igen. Linket viser at de kloge kinesere andekender de har et
forureningsproblem i deres EGET land. Hvad mener du om det?
De kan jo beholde deres egne billige forurenende biler og lave rene biler
til os ikke?
kun nu Bo, prøv at skab lidt respekt, vis at du har sat dig ind i sagerne.