..."Islam var bagud"
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 26-12-08 12:39

Hjemme hos muslimen foregår skolen sådan her:

http://politiken.dk/udland/article619278.ece

Mon vores egen stalinistiske overlærer regerer på samme måde?

Men til alt held, afsluttes artiklen således:

...."at det er isolerede sager"

Jeg synes, at det er noget vi har hørt før, når Islam er indblandet...

Fra : Hans@nowhere

Dato : 26-12-08 14:18

On Fri, 26 Dec 2008 12:39:29 +0100, "N E i L -+- D A N E L A W"
<æ@ø.å> wrote:

> [...]
>
>..."at det er isolerede sager"
>
>Jeg synes, at det er noget vi har hørt før, når Islam er indblandet...

Ja. Sørgelig historie. I det mindste godt at læreren blev hårdt
straffet (6 års fængsel) og at det er "ulovligt at bruge fysisk
afstraffelse i de egyptiske skoler" (kom bag på mig).

I Danmark blev revselsesretten i skolen jo afskaffet i 1967.
Men tænk på at forældrenes revselsesret først blev afskaffet i 1997
med kun 1 stemme (borgerlige og df imod). Stemningen har gudskelov
ændret sig siden.
Dog har pastor Krarup jo nyligt gjort sig til talsmand for at
genindføre den middelalderlige pryglestraf.

Hans

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 26-12-08 20:03

<Hans@nowhere> skrev i en meddelelse

> [...]
> ændret sig siden.
> Dog har pastor Krarup jo nyligt gjort sig til talsmand for at
> genindføre den middelalderlige pryglestraf.

Søren Krarup har aldrig udtalt sig om at pryglestraffen skal genindføres.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-12-08 20:23

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:49552a5d$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Søren Krarup har aldrig udtalt sig om at pryglestraffen skal
> genindføres.

Gider du godt lige...

Hér i gruppen beskæftiger vi os ikke med ligegyldige detaljer som sandheden
og den slags.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans@nowhere

Dato : 26-12-08 21:43

On Fri, 26 Dec 2008 20:02:52 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

><Hans@nowhere> skrev i en meddelelse

>Søren Krarup har aldrig udtalt sig om at pryglestraffen skal genindføres.

Det er åbenbart gået hen over hovedet på dig, at Søren Krarup i
november blev sat grundigt på plads af Pia kjærsgård i denne sag:

Søren Krarup vil tillade smæk til børn:
http://politiken.dk/politik/article594495.ece
Søren Krarup holder fast i retten til smæk:
http://politiken.dk/politik/article596015.ece

Fætrene har været med til at indføre Integrationserklæringen, hvor
hvor udlændinge skal skrive under på :
»Jeg ved, at det i Danmark er forbudt at slå sine børn«

Langballe og Krarup anklages for hykleri :
http://politiken.dk/politik/article596877.ece

Anledningen fra november:
Søren Krarup har kritiseret kampagnen 'Bryd tavsheden', som er lavet
af filminstruktør Bille August for foreningen Børn og Unge i
Voldsramte Familier. Et af formålene med kampagnen er at få voldsramte
børn til at bede om hjælp uden for hjemmet, hvis deres forældre slår
dem.
»Forældre må opdrage deres børn med myndighed. Det er ikke noget, som
skal give samfundet adkomst til at tyrannisere familien og trænge ind
og bestemme, hvad den må gøre. Den interesse i at mistænkeliggøre og
kriminalisere familien er en parallel til det, som skete i de
totalitære lande og Sovjetunionen«, siger Krarup til Ritzau.

Om Pia egen (prisværdige) holdningsændring siden 1997:
Pia K.: Jeg har flyttet mig
http://politiken.dk/politik/article596440.ece

middelalder- kristendom- formørkelse- næstekærlighed ?

Hans

Fra : Hans@nowhere

Dato : 27-12-08 02:48

On Fri, 26 Dec 2008 21:42:31 +0100, Hans@nowhere wrote:

Bryd tavsheden: http://www.familievold.dk/aktivitetsplan

Fra : Hans@nowhere

Dato : 27-12-08 09:55

On Sat, 27 Dec 2008 02:47:33 +0100, Hans@nowhere wrote:

>On Fri, 26 Dec 2008 21:42:31 +0100, Hans@nowhere wrote:
>
>Bryd tavsheden: http://www.familievold.dk/aktivitetsplan

Glemte at indsætte tekst

Kampagnen kører på 8. år bakket op af bl.a undervisningsministeren
støttet af fonde, bl.a. prins Joakims

"6. november udtalte Søren Krarup DF sig til pressen, at vores
kampagne Bryd Tavsheden svarer til Adolf Hitlers Tyskland og Josef
Stalins Sovjetunionen, hvor børn blev opfordret til at angive deres
forældre. Formand for Foreningen Børn og Unge i Voldsramte Familier
Kirsten Raffel Hermansen tager stor afstand og har udtalt sig i
diverse medier ’At det er strafbar vold at slå på sine børn. Jeg er
dybt rystet over hans udtalelser’. Bryd Tavsheden er en kampagne, der
skal bryde det tabu, det er at blive slået enten af sine forældre
eller sin kæreste. Det skal hermed slås fast at Foreningen arbejder
for aktiv forebyggelse af vold i familien og kærestevold. Vor
brevkasse på hjemmesiden er et anonymt rum, hvor børn og unge kan få
råd og vejledning om deres bekymringer i forbindelse med familievold
og kærestevold indenfor 24 timer. Vi opfordre ikke børnene til at
angive deres forældre, derimod fortæller vi børnene, om de muligheder
de har for at søge hjælp, hvis de selv vil, og at vi er der for at
lytte til deres historie."

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-12-08 11:02

<Hans@nowhere> skrev i meddelelsen
> On Sat, 27 Dec 2008 02:47:33 +0100, Hans@nowhere wrote:

>Vi opfordre ikke børnene til at

Hvem er de idioter der ikke kan stave til "opfordrer". Mon ikke de hellere
skulle passe deres "hjemmearbejde" ?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 01:15

N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> ..."at det er isolerede sager"
>
> Jeg synes, at det er noget vi har hørt før, når Islam er indblandet...

Ja, klogere er at kræve masseudvisning

Nogle har sat sig i en posittion hvor de ikke kan sige sådant særlig ofte fx
Helmut Smith som var en fin kansler vedr økonomi og retsvæsen men først da
han var pensioneret sagde han "På et tidspunkt vil muslimerne fare på os"

Israel siger til Gaza "Bomber I, så får I ikke mad importeret"
Tilsvarende bør vi halvere kontanthjælp til muslimfamilier hvis barn err
taget i vold mod danskere