DF raser: Kongehusets præst i moské
Fra : Hans@nowhere

Dato : 25-12-08 14:45

DF raser: Kongehusets præst i moské :
http://www.bt.dk/article/20081222/nyheder/81222130/

Eneste gode er at Langballe vist ikke genopstiller.

Hans
agnostiker

"lad de små børn komme til mig, og de skal få røvfuld"
pastor Krarup

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-08 15:05

<Hans@nowhere> skrev i meddelelsen

> Hans
> agnostiker
>
> "lad de små børn komme til mig, og de skal få røvfuld"
> pastor Krarup

Agnostiker = person der spreder forfalskede citater?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 15:41

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> <Hans@nowhere> skrev i meddelelsen

> Agnostiker = person der spreder forfalskede citater?

Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det 19.tallet var
det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton
Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at klæde sig pænt på
til det. Tillagt Truman Capote
Hson Forfattere er de mest masturberende skabninger. Spørg hvilken som helst
forfatter - de er som aber. Anthony Burgess
Hvem gjorde du det med for første gang? - Jeg var alene på det tidspunkt.
Woody Allen
Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så meget på mig
selv. Woody Allen
Nedgør det ikke, det er sex med én, du elsker. Woody Allen om onani
Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be sentimentalised. W.H.
AudenThe great danger in masturbation lies in its merely exhaustive nature.
In sexual intercourse, there is give and take. A new stimulus enters as
the native stimulus departs.But in masturbation there is nothing but loss.
DH Lawrence
One orgasm in the bush is worth two in the hand. Graffiti

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-12-08 19:07

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det 19.tallet var
> det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

Hvad har det kureret? (bortset fra blæretryk)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 00:29

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad har det kureret? (bortset fra blæretryk)

Allerede Diogenes der vendte sig mod Platons fremmedgørende abstraktioner,
indså at onani var en problemfri måde at opnå behovsudskydelse

Voldtægt ville blive færre , hvis forbryderne kunne lette trykket foran en
skærm med porno.

Og det sker nok oftere end at sasmleje haves.

Muslimer har ritual om underkastelse - 5 gange daglig mod Mekka

Vor onani er et kreativt ritual med budskaet "DU MÅ GØRE ALT DER IKKE
GENERER MEDBORGEREN FYSISK"

Hvis Chr7 ikke havde været pioner mht at tage det afskappet, ville måske
stadig læger og præster præke at man blev blind af det.

Hvis din sidemand i toget onanerer i toget og ikke sprøjter på dig,er det så
ikke et OK budskab om velvære og tillid - at skrue bisssen på er duumtt.

Der er rivende omsætning i porno og for hver produktion onaneres mange
gange, så det er bevist at man ikke bliver blind - lad dog barnet.

Accept af øktiv dødshjælp bliver større når vi vedr anorexia nervosa piger
siger "Lad hende spise når huun bliver sulten - det er HENDES EGEN SAG".

Frihedsbudskabet er generelt helbredende vedr meget

Man får da pulsen op dvs motion,år man river den af. Hvilken anden sport har
kun velvære og ingen smerter/ømhed/træthed/skader?

Hvis alle kan godtage alles onani, kan de letttere godtage også total
ytringsfrihed. Og hvis alle har travlt på internettet, lægger de sig ikke
hypokondrisk syge så ofte.

Foruden at onanere åbenlyst på Athens torv,valgte Diogenes også at skide på
torvet.
Ledsaget af de rette ord kan det have haft en pointe, men kolera er risiko
hvis brønd i nærheden, så den provokation synes jeg var mere end
grænsesøgende - var grænseoverskridende i negativ henseende. Men jeg kender
ikke de ledsagende ord. og hvis han medbragte hundepose, så måske han fik et
budskab ud - ligesom Frihavnskirkepræst Andreasen rappede sin julepræken og
fik fulde huse ved det - jeg hr gået til en af hans prækener og han er nok
den eneste præst jeg ville åbne for i TV hvis jeg kedede mig og gad gudsord.

Men han er desværre også konfliktsky - næsten som debatører der afviser
roadpricing men ikke går i dybden med hvorfor

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-12-08 07:37

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Allerede Diogenes der vendte sig mod Platons fremmedgørende abstraktioner,
> indså at onani var en problemfri måde at opnå behovsudskydelse

Vi kan vanskeligt vurdere Diogenes motiver på 2400 års afstand. Platon
beskrev ham som en gal Sokrates (og Sokrates kunne selv virke gal på
borgerskabet i Athen).
Hans onani er nok enkelttilfælde ligesom hans skiden i teatret.

> Hvis din sidemand i toget onanerer i toget og ikke sprøjter på dig,er det
> så ikke et OK budskab om velvære og tillid - at skrue bisssen på er
> duumtt.

Du ville nok føle dig smigret hvis nogen i toget onanerede ved siden af dig,
men de fleste ville føle ubehag. Tækkelighed i det offentlige rum er
nødvendigt for at maximere flest muliges velbefindende.

> Frihedsbudskabet er generelt helbredende vedr meget
>
> Man får da pulsen op dvs motion,år man river den af. Hvilken anden sport
> har kun velvære og ingen smerter/ømhed/træthed/skader?

Velværen er forbigående og du lander på lavere energiniveau = du uddør.

> Men han er desværre også konfliktsky - næsten som debatører der afviser
> roadpricing men ikke går i dybden med hvorfor

Diogenes ville have pisset op og ned af dig BW.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 15:37

Hans@nowhere wrote:

> DF raser: Kongehusets præst i moské :
> http://www.bt.dk/article/20081222/nyheder/81222130/

Ha ha - DF er altid gode for et LOL.

Mon ikke bare de skulle være glade for, at der er nogen som ikke er generet
af at arbejde juleaften, så de gode folkedanskere kan sidde derhjemme og
blive fede af julemad.

http://www.dr.dk/NETTV/Update/2008/12/25/143153.htm

Men det er jo så dejligt nemt for DF - og flere individer herinde - at
generalisere alt og alle, og se selvmordsbombere alle vegne, når ordet
muslim bliver nævnt.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 15:46

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i meddelelsen
> Hans@nowhere wrote:

> Men det er jo så dejligt nemt for DF - og flere individer herinde - at
> generalisere alt og alle, og se selvmordsbombere alle vegne, når ordet
> muslim bliver nævnt.

Har du en lakmustest så vi ved grænsen kan afgøre om selvmordsbbomber
imorgen , om fem år, aldrig

Better safe tthan sorry

De er alle skabs-fundamenttaliser

Mikne fredelige grønthandlere på Nørrebrogqade festggede ALLE aftenen
11.9.2000

- 8 butikker

Fra : @

Dato : 25-12-08 15:50

On Thu, 25 Dec 2008 15:36:59 +0100, "Thomas M" <WTFZOMG> wrote:

>Ha ha - DF er altid gode for et LOL.

små hjerner små "fornøjelser"

hvor ser du det grinagtige i at en kristen biskop tager mod en
invitation fra fjender af alt godt og rigtigt?

ved at tage mod en sådan invitation viser han jo at han ikke tager
afstand fra al muhamedanismens barbari

en sådan invitation burde retteligen besvares med:

"nej tak, jeg ønsker ikke at omgås kvindeundertrykkende formørkede
afgudsdyrkere"

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 15:54

"@" <123@ivalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> en sådan invitation burde retteligen besvares med:
>
> "nej tak, jeg ønsker ikke at omgås kvindeundertrykkende formørkede

Kvinder må selv opponere og Allah er ikke mere afgud end Jesus

Afgørende er at
du må ikke dræbe incl lemleste
du må ikke stjæle incl hærværke
du må ikke bære falsk vidnedsbyrd o a tyvsk bedrag

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 15:55

@ wrote:
> On Thu, 25 Dec 2008 15:36:59 +0100, "Thomas M" <WTFZOMG> wrote:

> hvor ser du det grinagtige i at en kristen biskop tager mod en
> invitation fra fjender af alt godt og rigtigt?

"Erik Norman Svendsen mener derimod, at kritikken fra Jesper Langballe er
skudt helt over målet.

- Jeg er blevet inviteret til at fortælle om, hvad julens budskab er, og
hvad den betyder for mig. Intet andet. Derfor synes jeg, det er noget
sludder, Jesper Langballe kommer med. For jeg kunne aldrig drømme om at
sige, at imamen ikke skal tale om Jesus ifølge deres tro, for det er mig,
der er gæst.

Ifølge Erik Norman Svendsen er det et folkeligt arrangement, hvor alle
trosretninger er inviteret.

Moskéen har tidligere i Hvidovre haft besøg af Bertel Haarder, Naser Khader
og tidligere kirkeminister Tove Fergo."

> "nej tak, jeg ønsker ikke at omgås kvindeundertrykkende formørkede
> afgudsdyrkere"

Det kører godt for dig i dag, med at generalisere.

Good job.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 16:01

> [...]
>
> Moskéen har tidligere i Hvidovre haft besøg af Bertel Haarder, Naser
> Khader og tidligere kirkeminister Tove Fergo."

Glistrup og jeg har også været til debatmøde i denne relativt tolerante
sekt - som foragtes af hovedparten af Islam

Fra : @

Dato : 25-12-08 16:06

On Thu, 25 Dec 2008 15:55:07 +0100, "Thomas M" <WTFZOMG> wrote:

>"Erik Norman

<klip>

hvor ser du det grinagtige i at en kristen biskop tager mod en
invitation fra fjender af alt godt og rigtigt?

>Det kører godt for dig i dag, med at generalisere.

når/hvis du kan fremkomme med en eneste muhamedaner som offentligt tør
tage afstand fra så meget som et eneste af koranens vers eller fra
sunna

da kan vi begynde at diskutere hvem der generaliserer- ikke før

bare kom i gang

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 17:32

@ wrote:
> On Thu, 25 Dec 2008 15:55:07 +0100, "Thomas M" <WTFZOMG> wrote:

> hvor ser du det grinagtige i at en kristen biskop tager mod en
> invitation fra fjender af alt godt og rigtigt?

Det er dig der bruger ordet "grinagtige" - det er ikke mig. Du skal nok ikke
skrive og debattere så meget, mens du er fuld.

Uanset hvad jeg og andre skriver, så har du jo besluttet dig for at tro, at
alle muslimer er onde og vil dig ondt. Det kan jeg ikke rigtigt bruge til
noget.

Iøvrigt er det interessant at du mener, at alle der ikke er muslimer, er
gode og rigtige. Det må være noget din egen tro har påduttet dig at tænke og
tro. Foruroligende.

> når/hvis du kan fremkomme med en eneste muhamedaner som offentligt tør
> tage afstand fra så meget som et eneste af koranens vers eller fra
> sunna

Jeg vil ikke bruge tid og energi på at belære dig om noget, som du selv kan
finde via. Google.

Det er iøvrigt skønne spildte kræfter at fortsætte diskussionen; Du har
besluttet dig for at alle muslimer er onde og vil slå dig ihjel. Har du
ikke?

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 19:29

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Ifølge Erik Norman Svendsen er det et folkeligt arrangement, hvor alle
> trosretninger er inviteret.

Det er det altid, når der afholdes dén slags arrangementer i Nusrat Djahan
Moskéen i Hvidovre. De eneste, der ikke møder op, er... tadaaaa....
muslimerne, der ansér Ahmadiyya-muslimerne for de allerværste kættere blandt
os andre almindelige kættere.

Var alle muslimer bare Ahmadiyya-muslimer, så var denne verden et bedre sted
at leve. Nu er der så kun få tusinde af disse, og de forfølges voldsomt af
deres muslimske "brødre", så det er nok et spørgsmål om få år, før også de
er udryddet fra denne verden - ?? ??? ????

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 19:32

> ?? ??? ????

Her skulle så have stået insha'Allah på arabisk, men dén åd min nyhedslæser
altså ikke.

Allahu Akbar!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 19:48

Jens Bruun wrote:
> [...]
> forfølges voldsomt af deres muslimske "brødre", så det er nok et
> spørgsmål om få år, før også de er udryddet fra denne verden - ?? ???

Netop, i fx Pakistan ryger en amadiyya tre år i fængsel for at sige "asalamu
aleikum", altså at ønske fred, koster fængselsstraf. De er også forment
adgang til Mekka, - OG bliver forfulgt i mange andre muslimske lande.

Gad vide om Norman Svendsen vidste noget om det+

Fra : Poul Nielsen

Dato : 25-12-08 21:23

> [...]
> voldsomt af deres muslimske "brødre", så det er nok et spørgsmål om få år,
> før også de er udryddet fra denne verden - ?? ??? ????

Jeg kan ikke se at Jens Bruun har noget at ha sin forargelse i. Han har
trods alt selv truet andre på livet hvis man skal tro hans venner her på
usenettet. Den brutalitet han beskylder andre for, bruger han selv rask væk
når det passer Jens Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 21:27

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> her på usenettet. Den brutalitet han beskylder andre for, bruger han
> selv rask væk når det passer Jens Bruun.

Luk nu bare arret, "Poul Nielsen". Jeg vil *ikke* være din ven. Lev med
dette nederlag i rækken af uendelige nederlag, du efterhånden må have vænnet
dig til.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 21:39

> [...]
>
> Luk nu bare arret, "Poul Nielsen". Jeg vil *ikke* være din ven. Lev med
> dette nederlag i rækken af uendelige nederlag, du efterhånden må have

Gør sandheden ondt, Jens Erik?

/Johnny

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:17

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

>Luk nu bare arret, "Poul Nielsen". Jeg
>vil *ikke* være din ven. Lev med
>dette nederlag i rækken af uendelige
>nederlag, du efterhånden må have vænnet
>dig til.

Ligesom alle andre, så overlever Poul dit fravær.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:16

> [...]

>hvis man skal tro hans venner her på
>usenettet. Den brutalitet han
>beskylder andre for, bruger han selv rask væk

Jens Bruun skriver så meget. Et festligt indslag.

Fra : Volger Garfield

Dato : 25-12-08 16:39

On Thu, 25 Dec 2008 15:49:31 +0100, "@" <123@ivalid.net> wrote:

> [...]
>invitation fra fjender af alt godt og rigtigt?

>--
>If you want to make peace, you don't talk to your friends.

Det er nok bare feset hen over hovedet på mig, men passer det ikke
meget godt med din tag?

Volger

Fra : @

Dato : 25-12-08 17:12

On Thu, 25 Dec 2008 16:39:01 +0100, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Det er nok bare feset hen over hovedet på mig, men passer det ikke
>meget godt med din tag?

nej

Moshe Dayan's måde at tale til sine fjender var netop at oplyse
fjenden om hans syn på dem

når en kristen biskop ikke ærligt siger til muhamedanerne at han anser
dem for værende en bande formørkede morderiske afgudsdyrkere giver han
jo et helt forkert indtryk både hos muhamedanerne og de kristne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:21

@ <123@ivalid.net> skrev:

>når en kristen biskop ikke ærligt
> [...]
Det ville jo ikke være ærligt. Det ville være et udtryk for dine
angstneuroser. Dem er der ikke mange der bekymrer sig om. Eller
rettere sagt. Du har fundet dit rette forum på dk.politik .

Fra : N_B_DK

Dato : 26-12-08 12:53

"Peter Bang (slet M9YRH)" <peterbang@M9YRHprivat.dk> wrote in message
>Dem er der ikke mange der bekymrer sig om. Eller
> rettere sagt. Du har fundet dit rette forum på dk.politik .

Du tager grueligt fejl, det er langt fra kun her, at folk er ved at
fatte problemet med muslimer.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 13:00

N_B_DK wrote:

> Du tager grueligt fejl, det er langt fra kun her, at folk er ved at
> fatte problemet med muslimer.

Er du skræmt fra vid og sans?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 26-12-08 13:31

"Thomas M" <WTFZOMG> wrote in message

> Er du skræmt fra vid og sans?

Næ men tager mine forholdsregler, agter ikke igen at blive truet med
pistol eller kniv.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 21:10

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:
> [...]
message

>Du tager grueligt fejl, det er langt fra kun her, at folk er

Og stadig er der ikke mange, der bekymrer sig om talentets
angstneuroser.

Fra : @

Dato : 26-12-08 13:08

On 26 Dec 2008 10:20:34 GMT, Peter Bang <peterbang@M9YRHprivat.dk>
(slet M9YRH) wrote:

>Det ville jo ikke være ærligt.

jo det er lige hvad det ville

en kristen biskop må da af alle folk netop være den som tager sin
religion alvorlig og går ud og gør alle folkeslag til hans guds
diciple

det gør han ikke ved at lefle venskab med vantro med hang til dyrkelse
af en pædofil morder og karavanerøver

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 21:08

@ <123@ivalid.net> skrev:
> [...]
>diciple
>

>det gør han ikke ved at lefle
>venskab med vantro med hang til dyrkelse

Kan du ikke lige prøve at uddybe, hvem det er du mener er
formørket?

Fra : @

Dato : 26-12-08 22:38

On 26 Dec 2008 20:07:50 GMT, Peter Bang <peterbang@N4PU2privat.dk>
(slet N4PU2) wrote:

>Kan du ikke lige prøve at uddybe, hvem det er du mener er
>formørket?

<<<<<<<
siger til muhamedanerne at han anser
dem for værende en bande
formørkede morderiske
afgudsdyrkere
<<<<<

det er skam ikke noget jeg mener, muhamedanernes dyrkelse af en
pædofil massemorder kvindeundertrykker og karavanerøver viser tydeligt
at sådanne folk må have en temmelig formørket forstand

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Bang

Dato : 27-12-08 11:35

@ <123@invalid.net> skrev:
>On 26 Dec 2008 20:07:50 GMT, Peter
> [...]
Hvad mener du så?!?

Fra : \"@-

Dato : 27-12-08 11:45

On 27 Dec 2008 10:35:24 GMT, Peter Bang <peterbang@KA517privat.dk>
(slet KA517) wrote:

>Hvad mener du så?!?

læs ovenover

det er IKKE en mening men en konstatering

Fra : Peter Bang

Dato : 27-12-08 18:52

\"@- <1_@1_23.net> skrev:
>On 27 Dec 2008 10:35:24 GMT, Peter Bang
<peterbang@KA517privat.dk>

>læs ovenover
>
>det er IKKE en mening men en konstatering

så du mener ikke noget? ... altså udover, at biskoppen er
uærlig!?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 00:03

"Peter Bang (slet N4PU2)" <peterbang@N4PU2privat.dk> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke lige prøve at uddybe, hvem det er du mener er
> formørket?

Fx ikke at acceptere ytringsfrihed vedr profettegninger

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 17:13

"Volger Garfield" <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]

Det er en meget atypåisk IKKEAGGRESSIV islam-sekt der bor i Hvidovre

Så lad bispen spilde sin tid - "lad dog barnet"

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:11

> [...]
>

>en sådan invitation burde retteligen besvares med:
>
>"nej tak, jeg ønsker ikke at omgås kvindeundertrykkende

Nu er der heldigvis ikke mange mennesker ude i verden, der
bekymrer sig synderligt om, hvad du synes de burde.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:09

"@" <123@ivalid.net> skrev i meddelelsen

> små hjerner små "fornøjelser"

Så må det være små fornøjelser du beskæftiger dig med.

hvad er muhamedanismen? en ny afart af underyder @s paranoia.

> en sådan invitation burde retteligen besvares med:
>
> "nej tak, jeg ønsker ikke at omgås kvindeundertrykkende
> formørkede
> afgudsdyrkere"

akkurat som vi normale mennesker burde sige at vi ikke vil
omgås formørkede fremmedhadere som dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-12-08 13:32

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> akkurat som vi normale mennesker burde sige at vi ikke vil
> omgås formørkede fremmedhadere som dig.

Kan brække mig over din leflen for muslimer.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-12-08 16:28

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> hvad er muhamedanismen? en ny afart af underyder @s >paranoia.

Det var almindeligt i tale og skrift til langt op i 1970'erne.
Jeg har skolebøger hvor man skriver Muhamedaner !

På Engelsk var det lige så almindeligt .
"Until at least the mid 1960s, many English-language writers used the term
Mohammedans or Mahometans"

http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim

http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammedan

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 17:29

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Mon ikke bare de skulle være glade for, at der er nogen som >ikke er
> generet af at arbejde juleaften, så de gode folkedanskere kan sidde

Ja i det mindste er der nogle der gider at gå på arbejde hva Thomas !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 17:35

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Ja i det mindste er der nogle der gider at gå på arbejde hva Thomas !

Ja, at gå på arbejde er ret normalt. Har du prøvet det?

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 17:42

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Ja, at gå på arbejde er ret normalt. Har du prøvet det?

Har du fået arbejde Thomas ? , eller kan du bare på dit arbejde skrive
usenet indlæg når det passer dig .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 19:10

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Har du fået arbejde Thomas ? , eller kan du bare på dit arbejde skrive
> usenet indlæg når det passer dig .

Du er ikke bekendt med konceptet juleferie?

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 19:35

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Du er ikke bekendt med konceptet juleferie?

Jo da !

http://news.frostbyte.dk/author/114229
http://news.frostbyte.dk/author/12357
http://news.frostbyte.dk/author/115955

Nu er det jo ret interessant at se lidt på din egen relation til
arbejdsmarkede, når du prøver at male et billede af "folkedanskeren" som
doven og forædt !!.

du skrev :
"
[...]

Ikke bare generaliserer du her groft men du insinuerer også at
"folkedanskeren" er doven !.

Derefter skrive du gud hjælpe mig

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 20:10

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Jo da !
>
> http://news.frostbyte.dk/author/114229
> http://news.frostbyte.dk/author/12357
> http://news.frostbyte.dk/author/115955

Du ved godt, at der ikke er noget hemmeligt ved IP adresser, ikke? Alle har
en.

> Nu er det jo ret interessant at se lidt på din egen relation til
> arbejdsmarkede, når du prøver at male et billede af "folkedanskeren"
> som doven og forædt !!.

Prøv at fortælle mig, hvad min relation til arbejdsmarkedet er? Det ville
være et ret cool trick, hvis du vidste det bedre end jeg gjorde.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 20:11

> Prøv at fortælle mig, hvad min relation til arbejdsmarkedet er? Det
> ville være et ret cool trick, hvis du vidste det bedre end jeg gjorde.

Skriver du usenet-indlæg fra dit arbejde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 21:42

> "Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Skriver du usenet-indlæg fra dit arbejde?

Det gør du jo ikke mere.. KMD ville jo ikke sættes i forbindelse med dine
udgydelser på usenet...

/Johnny

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 20:40

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Prøv at fortælle mig, hvad min relation til arbejdsmarkedet >er? Det ville
> være et ret cool trick, hvis du vidste det bedre end jeg >gjorde.

Jeg går på arbejde hver dag , og at jeg ikke skriver usenet indlæg menes jeg
er på arbejde ses tydeligt her .
http://news.frostbyte.dk/author/728

Nu er det naturligvis arbejdsgiver og ansattes egen sag hvad man bruger sin
tid på når man er på arbejde , men disse tre link
taler altså for dem selv.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 21:09

> [...]

> Nu er det naturligvis arbejdsgiver og ansattes egen sag hvad man
> bruger sin tid på når man er på arbejde , men disse tre link

Ahhhh, så gik det op for mig, hvad din idé med det der halløj var. Du regner
med, at fordi mine indlæg har været skrevet fra forskellige IP'er, at så må
jeg have skrevet indlæg fra min arbejdsplads?

Nej, det har ikke været tilfældet. Jeg har ikke altid haft en fast IP, som
jeg har nu. Har du aldrig haft skiftende IP'er og udbydere?

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 21:14

> Ahhhh, så gik det op for mig, hvad din idé med det der halløj var. Du
> regner med, at fordi mine indlæg har været skrevet fra forskellige
> IP'er, at så må jeg have skrevet indlæg fra min arbejdsplads?

Nej, det var vist ikke pointen. Pointen var, at du er særdeles produktiv
mht. at skrive usenet-indlæg på de tider af døgnet, hvor de fleste andre
mennesker passer et arbejde.

> Nej, det har ikke været tilfældet. Jeg har ikke altid haft en fast
> IP, som jeg har nu. Har du aldrig haft skiftende IP'er og udbydere?

Du taler udenom.

Du har lige fortalt os, at du ikke skriver indlæg fra din arbejdsplads. Det
efterlader to muligheder:

1) Du har ikke noget arbejde
2) Du arbejder på tidspunkter, hvor de fleste andre mennesker holder fri

Hvilken af de to alternativer passer bedst på din konkrete situation?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 21:30

Jens Bruun wrote:

> 1) Du har ikke noget arbejde
> 2) Du arbejder på tidspunkter, hvor de fleste andre mennesker holder
> fri

3) Du arbejder ikke fuld tid.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 21:34

> 3) Du arbejder ikke fuld tid.

Jamen hvor meget arbejder du da? Kan du ikke bare fortælle dét, i stedet for
at kredse om den varme grød? Når man kigger lidt på frostbyte og din
usenet-aktivitet ser det ud til, du ikke arbejder. Det er jo en ærlig sag,
så fortæl nu bare...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 21:44

Jens Bruun wrote:

> [...]
> frostbyte og din usenet-aktivitet ser det ud til, du ikke arbejder.
> Det er jo en ærlig sag, så fortæl nu bare...

Jeg arbejder rigeligt.

Kan ikke klage.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 21:45

> Jeg arbejder rigeligt.
>
> Kan ikke klage.

Ja, det er jo også en slags svar.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 21:47

> "Thomas M" <WTFZOMG> skrev i en meddelelse

> Ja, det er jo også en slags svar.

Hvad med dig, Jens Erik? Hvordan går det hos KMD?

/Johnny

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 21:38

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Ahhhh, så gik det op for mig,

Nææ vist ikke rigtig !
De tre link er skribenter , alle med samme IP eller "vært" om man vil.
http://news.frostbyte.dk/host/139649

> Du regner med, at fordi mine indlæg har været skrevet fra forskellige

Sen nu på kurven " fordeling af indlæg over døgnet "

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 21:13

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Jeg går på arbejde hver dag , og at jeg ikke skriver usenet indlæg
> menes jeg er på arbejde ses tydeligt her .
> http://news.frostbyte.dk/author/728

http://news.frostbyte.dk/author/728

At dømme efter denne, så har du selv skrevet indlæg fra forskellige IP'er.

Ikke at jeg kan se, hvad der egentligt skulle være underligt ved det.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 21:27

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Ikke at jeg kan se, hvad der egentligt skulle være underligt >ved det.

øhhh.... Prøv at se på tidspunkterne for hvornår indlæg er skrevet -

Det har intet med IP at gøre ......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:27

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>øhhh.... Prøv at se på
>tidspunkterne for hvornår indlæg er skrevet -
>
>Det har intet med IP at gøre ......

Har du virkelig både tid, lyst og energi til at gå op i den
slags??? ... det er ikke sundt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:18

> [...]
> forskellige IP'er.
>
> Ikke at jeg kan se, hvad der egentligt skulle være underligt

Næ, men prøv at forklare ham og andre dette faktum.

Nogle har beskyldt flere af os for at udgive os for andre end
dem vi er ved at henvise til ip-adresserne, selvom det er
evident at man netop ikke altid har samme ip-adresse med
mindre man har en fast af slagesen (til fx et
egenadministreret webhotel). Kim L og jeg har fx forsøgt at
forklare disse grødhoveder at vi ikke er lig med nogle af de
personer der har udtrykt sig her på nettet. Det forsøger de så
at hævde på trods af disse kendsgerninger. Så går der en rum
tid- måske et par år, og så kommer fjolserne igen med deres
påstande som de ellers blev sat til vægs med sidste gang.

Nogle tror at en løgn bliver til sandhed blot den gentages en
masse gange.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-12-08 13:33

> Nogle tror at en løgn bliver til sandhed blot den gentages en
> masse gange.

Vi ved godt du har det sådan.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-12-08 16:32

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næ, men prøv at forklare ham og andre dette faktum.

Jeg gentager lige en gang til for dig også , det har intet med IP at gøre !.

Hvis man øffer op om at andre over en kam er dovne og ikke gider gå på
arbejde , ja så er ens egen relation til arbejdsmarkedet rimelig relevant.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 21:44

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4953e1ad$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nu er det naturligvis arbejdsgiver og ansattes egen sag hvad man bruger
> sin tid på når man er på arbejde , men disse tre link

Spild ikke din tid på Jens Erik Bruun. Manden er psykopat og truer alle på
usenet, som ikke er enig med ham.

/Johnny

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 21:45

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:4953e1ad$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Spild ikke din tid på Jens Erik Bruun. Manden er psykopat og truer alle på

Fejl post. Mit indlæg var til Thomas.

/Johnny

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-12-08 22:13

"Johnny Andersen" skrev i en meddelelse

> Spild ikke din tid på Jens Erik Bruun. Manden er psykopat >og truer alle
> på usenet, som ikke er enig med ham.

Who's afraid of the big bad Bruun , the big bad Bruun.

Nu du skrive "alle" , er du selv blevet truet af ham ?

Jeg for mit vedkommende har svinet manden til , jeg er ikke blevet truet !

Og hvis han er psykopat må jeg sige at han er rimelig vidende og skarp i sin
retorik for en psykopat at være.

Og det er så mænd ikke for at slikke bamsen i røven , tværtom

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 22:28

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4953f757$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Who's afraid of the big bad Bruun , the big bad Bruun.
>
> Nu du skrive "alle" , er du selv blevet truet af ham ?

Prøv at søg på "Jens Bruun og trusler"

> Jeg for mit vedkommende har svinet manden til , jeg er ikke blevet truet !

Jeg skulle have skrevet "mange" og ikke alle. Jeg beklager!

> Og hvis han er psykopat må jeg sige at han er rimelig vidende og skarp i
> sin retorik for en psykopat at være.

Du kender definitionen på psykopati?

> Og det er så mænd ikke for at slikke bamsen i røven , tværtom

??

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 20:13

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Derefter skrive du gud hjælpe mig
>
> "Men det er jo så dejligt nemt for DF - og flere individer herinde -
> at generalisere alt og alle"

Ja, præcist; Det er DF, og mange her i gruppen, gode til, når det kommer til
at diskutere muslimer.

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-08 20:15

> Ja, præcist; Det er DF, og mange her i gruppen, gode til, når det
> kommer til at diskutere muslimer.

Ved du hvad? Muslimer har en sjælden evne til at sikre, at man hurtigt
kommer til at generalisere, når talen falder på dem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 20:27

Jens Bruun wrote:

> Ved du hvad? Muslimer har en sjælden evne til at sikre, at man hurtigt
> kommer til at generalisere, når talen falder på dem.

Se, dét kan vi faktisk hurtigt blive enige om.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 25-12-08 21:38

> Se, dét kan vi faktisk hurtigt blive enige om.

Og alligevel skaber du dig over at DF så rent faktisk udtaler sig ret
generelt om muslimer, du er jo enig med dem, men vil åbenbart ikke stå
ved du selv mener.

Fra : Peter Bang

Dato : 26-12-08 11:23

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>Ikke bare generaliserer du her groft
>men du insinuerer også at
>"folkedanskeren" er doven !.

Du synes ikke, at selve begrebet "folkedanskeren" er en ubegavet
generalisering i sig selv??

Fra : Kim2000

Dato : 25-12-08 19:46

> [...]
>
> Men det er jo så dejligt nemt for DF - og flere individer herinde - at
> generalisere alt og alle, og se selvmordsbombere alle vegne, når ordet

Du synes ikke det underligt at en KRISTEN præst ævler løs med vantro.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 20:15

Kim2000 wrote:

> Du synes ikke det underligt at en KRISTEN præst ævler løs med vantro.

Det må du lige uddybe.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 25-12-08 22:14

> Det må du lige uddybe.

Synes du ikke det virker underligt for en _kristen præst_ at tale i en
moske. Det ville da også være mærkværdigt om en iman kom til gudstjeneste i
en kirke.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-12-08 22:30

> [...]
>>

> Synes du ikke det virker underligt for en _kristen præst_ at tale i en
> moske. Det ville da også være mærkværdigt om en iman kom til gudstjeneste

Kan du ikke forklarer hvorfor?
Du ser åbenbart religioner som modpoler, det er de ikke.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-08 02:47

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke forklarer hvorfor?
> Du ser åbenbart religioner som modpoler, det er de ikke.

Kristendom afviser at du lyver overfor noget menneske

Islams moral. er kun imod løgn overfor muslimer

Alt for ofte er helligkriger-"religionen" en modpol til vor private,
uaggresive gudstro

Islam er primært politisk - en erobringsbevægelse. Logik for avislæsere
Hvopr meget terror står kristne bag? Muumbai? WTC?

Selv Krarup juleprædiken har aldrig anbefalet vold

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-12-08 21:27

Kim2000 wrote:

> Du synes ikke det underligt at en KRISTEN præst ævler løs med vantro.

Kristen, vantro. Hmm.
For et intelligent og tænkende menneske er der udelukkende tale om formørket
overtro i begge henseender.

--
Kurt Lund

Fra : Kim2000

Dato : 25-12-08 22:15

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Kristen, vantro. Hmm.
> For et intelligent og tænkende menneske er der udelukkende tale om
> formørket overtro i begge henseender.

Nu er det jo sådan at alt hvad der står i biblen er sandt, og der står at
der ikke findes andre guder, og at der kun findes een gud.

Og hvordan ved jeg så det er sandt?

Det står i biblen og alt hvad der står i blblen er sandt.

Simpelthen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-12-08 22:22

Kim2000 wrote:

> [...]
>
> Og hvordan ved jeg så det er sandt?
>
> Det står i biblen og alt hvad der står i blblen er sandt.

Hvis du ikke laver fis, hvad jeg håber, så er du hinsides enhver form for
hjælp til at blive et ræsonnerende individ.

--
Kurt Lund

Fra : @

Dato : 25-12-08 23:29

On Thu, 25 Dec 2008 21:27:18 +0100, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Kristen, vantro. Hmm.
>For et intelligent og tænkende menneske er der udelukkende tale om formørket
>overtro i begge henseender.

jeps

men da den der modtager invitationen er kristen biskop må han
nødvendigvis se på de muhamedanske månegudstilbedere som hedninger

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 19:44

On 25 Dec., 21:44, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Ja, det er jo også en slags svar.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Hvad hvis man har hjemme arbejdsplads, er men så ikke på arbejde
mellem kl. 08 - 16??
Hvad hvis man betaler sin egen løn, er man så ikke på
arbejdsmarkedet??

Fra : @

Dato : 26-12-08 12:23

On Thu, 25 Dec 2008 18:44:04 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>Hvad hvis man har hjemme arbejdsplads, er men så ikke på arbejde
>mellem kl. 08 - 16??

ikke nødvendigvis

en person som har hjemmearbejde med f.ks. bogføring kan da sagtens
arbejde på helt andre tider

>Hvad hvis man betaler sin egen løn, er man så ikke på
>arbejdsmarkedet??

det kommer da an på om man arbejder

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 25-12-08 19:52

On 25 Dec., 22:13, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> Synes du ikke det virker underligt for en _kristen præst_ at tale i en
> moske. Det ville da også være mærkværdigt om en iman kom til gudstjeneste i
> en kirke.

Sys du ikke det er mærkeligt at tro på en uafsluttet faderskabssag som
har står på i over 2000 år nu ??
Maria havde en lille flirt ved floden da der skulle bygges udestue i
nabobyen, så da mand kom hjem fik byens ældre brygget en god historie
sammen, og som godtroende på de ældre, behøvede han ikke vedkende sig
faderskab og en jomfru fødte,, jo jo den er hjemme …

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:07

> [...]
> herinde - at generalisere alt og alle, og se
> selvmordsbombere alle vegne, når ordet muslim bliver nævnt.

Der er blot den hage ved det at disse underydere - fx @ og
Knud den Hellige Larsen og Steen Thomsen - fremturer med at
kalde dem for "muhamedanere", så de fatter nok ikke det ord
"muslim".
Nu er det så at Steen Thomsen hævder at han ikke bruger ordet
"muhamedaner", men kun ordet "muslim" - men hans forargelse
kan ligge på et meget øde sted, når han uden videre lyver i
sine indlæg, sådan som han ofte gør. Så jeg tager ham lige med
for en ordens skyld.

Fra : Kim2000

Dato : 26-12-08 13:25

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> et meget øde sted, når han uden videre lyver i sine indlæg, sådan som han
> ofte gør. Så jeg tager ham lige med for en ordens skyld.

Nu hørte jeg faktisk også Amin Jensen bruge ordet muhamedanere, som iøvrigt
også står i retskrivningsordbogen. At du så enten ikke kender ordet eller
lægger noget negativt i det, må jo være din sag.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-12-08 13:34

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> Der er blot den hage ved det at disse underydere - fx @ og
> Knud den Hellige Larsen og Steen Thomsen - fremturer med at
> kalde dem for "muhamedanere",

Endnu en løgn fra din side, Steen Thomsen kalder ikke muslimer
muhammedanere, men hvad, kan du sprede lidt løgne så er din dag jo
reddet.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 16:24

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Endnu en løgn fra din side, Steen Thomsen kalder ikke muslimer
> muhammedanere, men hvad, kan du sprede lidt løgne så er din dag jo

Og jeg gør det heller ikke, men Arne foretrækker altid en løgn, hvis han har
valget mellem sandhed og løgn. Det er 100 pct indbygget hos ham.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-12-08 17:54

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Og jeg gør det heller ikke, men Arne foretrækker altid en løgn, hvis han
> har valget mellem sandhed og løgn. Det er 100 pct indbygget hos ham.

Arne er en forfærdelig kujon der ikke tør stikke sin stalin-glaskæbe frem.
På en måde forståeligt med alle de tæsk han har fået.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-12-08 20:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:0118fa9c$0$22558$c3e8da3@news.astraweb.com

> Og jeg gør det heller ikke, men Arne foretrækker altid en løgn, hvis
> han har valget mellem sandhed og løgn. Det er 100 pct indbygget hos
> ham.

Stalinisten er ikke aktiv i denne gruppe for at diskutere politik. Han er
her for at trolle, og han får fuld valuta for skillingen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 26-12-08 14:46

On Fri, 26 Dec 2008 13:07:15 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Der er blot den hage ved det at disse underydere - fx @ og
>Knud den Hellige Larsen og Steen Thomsen - fremturer med at
>kalde dem for "muhamedanere",

det er og bliver da også den rette betegnelse for lige netop
muhamedanere

>så de fatter nok ikke det ord
>"muslim".

den totale mangel på fatteevne er som sædvanlig hos den
faktaresistente underlærer,

kun folk som virkelig tror på at måneguden fra Mekka er den eneste
sande gud og at den pædofile massemorder Muhammed er hans profet,
(altså muhamedanere)
kan da i ramme alvor bruge benævnelserne islam og muslim

http://www.islamstudie.dk/islam_introduktion.htm

Hvad betyder 'islam'?
Det arabiske ord 'islam' betyder ganske enkelt 'hengivelse' og er
afledt af et ord, der betyder 'fred'. I religiøs sammenhæng betyder
det 'fred gennem uforbeholden og fuldstændig hengivelse til Guds
vilje'.

http://www.islamstudie.dk/koranen_dansk.ordforklaring.htm

islam = gudhengivelse
Islam betyder "underkastelse" - et ord, der for mange har en kedelig,
negativ undertone og forbindes med en forestilling om, at man blindt
og mekanisk udleverer sig til en altdominerende, despotisk gud.
For muslimer betyder "underkastelse" imidlertid stort set det
samme, som ordet "gudhengivelse" betyder for jøder og kristne: Et
bevidst, oprigtigt og ydmygt ønske om at følge Guds lov - et ønske,
der ganske naturligt opstår hos enhver oprigtigt troende, der stoler
på, at Gud, den Almægtige, har skabt os i kærlighed, at Han
udelukkende vil os det bedste, at Han er den, der bedst ved, hvad der
gavner os - idet det jo er Ham, der har skabt os og den verden, vi
lever i. Begrebet er uløseligt forbundet med ærefrygt og
taknemmelighed for Gud og Hans skaberværk.

http://da.wikipedia.org/wiki/Islam

Islam (al-'islam arabisk: ???????) er en monoteistisk abrahamitisk
religion baseret på åbenbaringerne af Muhammed, en arabisk religiøs og
politisk leder. Ordet islam betyder "underkastelse", mens ordet
muslim, som er en tilhænger af islam, betyder en "der underkaster sig"
[Guds vilje].

http://danskmuslim.urbanblog.dk/

Det arabiske ord "muslim" betyder ordret "én som underkaster sig til
Allahs Vilje".

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Steen Thomsen

Dato : 26-12-08 17:17

On Fri, 26 Dec 2008 13:07:15 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Der er blot den hage ved det at disse underydere - fx @ og
> Knud den Hellige Larsen og Steen Thomsen - fremturer med at
> kalde dem for "muhamedanere", så de fatter nok ikke det ord
> "muslim".

Det er da utroligt så hårdnakket du holder fast i dine løngehistorier.

Jag har ALDRIG brugt betegnelsen "muhammedaner".

> Nu er det så at Steen Thomsen hævder at han ikke bruger ordet
> "muhamedaner", men kun ordet "muslim" -

Ikke "hævder", men fortæller SANDHEDEN.

Det kunne du lære en hel del af.

>men hans forargelse
> kan ligge på et meget øde sted, når han uden videre lyver i
> sine indlæg, sådan som han ofte gør.

Lyver HVOR ?

Så henvis dog til et eneste sted hvor jeg har løjet. !

>Så jeg tager ham lige med
> for en ordens skyld.

Dvs. du talet usandt om mig, selvom du godt ved at det ikke passer.

Det kaldes AT LYVE. !!!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-12-08 11:12

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er da utroligt så hårdnakket du holder fast i dine
> løngehistorier.
>
> Jag har ALDRIG brugt betegnelsen "muhammedaner".

Og jeg har ALDRIG sagt at jeg går ind for højere straffe, blot
det ikke gælder venstreorienterede. Når du slår mig i hartkorn
med Kim Larsen på netop det område ved at hævde at vi
venstreorienterede går ind for højere straffe blot det ikke
gælder venstreorienterede, så lyver du og tager mig med i en
gruppe om netop det strafretlige hvor jeg intet har at gøre.
Det er dit parti og den talende kavalergang der gang på gang
snakker udenom når hun - på trods af at hun har fået indført
"højere straffe" må se at antallet af lovovertrædelser er
eksploderet i hendes justitsministertid. Hun har negligeret
forebyggelse og andre tiltag i sin ostinate tale om "højere
straffe" selvom alle eksperter på området taler imod det.
Nu slår du mig ikke alene i hartkorn med "hardlinere" som Kim
L i netop den forbindelse, hvor du udmærket ved at vi er
glasklart uenige, derpå vræler du fordi du selv får igen med
samme mønt.

Tør øjnene og tag en tudekiks - eller besøg www.kinagrill.dk

> Ikke "hævder", men fortæller SANDHEDEN.

Akkurat som jeg fortæller SANDHEDEN -

> Det kunne du lære en hel del af.

Det kunne du lære en hel del af.

> Lyver HVOR ?
>
> Så henvis dog til et eneste sted hvor jeg har løjet. !

Det har jeg jo allerede gjort, tumbe.

Jeg har fremdraget at du slår mig i hartkorn med Kim Larsen
der jo netop går ind for højere straffe, men han har aldrig
talt for at socialister skal fredes i den anledning. Jeg er
lodret imod højere straffe for jeg ved at de ikke hjælper. På
det punkt er vi altså lodret uenige, men du er mere enig med
Kim Larsen end med mig i dette spørgsmål ifølge dit påståede
partitilhørsforhold.

Men du kan intet steds finde belæg for at jeg mener at
venstreorienterede skal slippe for straffe. Det er opfundet af
dig, og er en infam løgn.

> Dvs. du talet usandt om mig, selvom du godt ved at det ikke
> passer.

Jeg har lært det af mesteren - nemlig DIG.

> Det kaldes AT LYVE. !!!

Nåeh, gør det det? Jamen, det må du jo kende alt til.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 27-12-08 19:35

On Sat, 27 Dec 2008 11:11:37 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og jeg har ALDRIG sagt at.....

Som sædvanlig KUN udenomssnak.

Hvorfor vil du ikke indrømme at du lyver ?

Du påstår gang på gang, at jeg bruger betegnelsen "muhammedaner", hvilket
du udmærket godt ved ikke passer.

> Akkurat som jeg fortæller SANDHEDEN -

> Det kunne du lære en hel del af.

Gaaaaaaaaaaaaaaab. Kan du ikke komme med andet ?

> Det har jeg jo allerede gjort, tumbe.

HVOR ?

> Jeg har fremdraget at du slår mig i hartkorn med Kim Larsen
> der jo netop går ind for højere straffe, men han har aldrig
> talt for at socialister skal fredes i den anledning.

Mener du da ikke at de autonome er uretfærdigt dømt, samtidig med at du
mener politibetjentene blev uretfærdigt frikendt ?

> Men du kan intet steds finde belæg for at jeg mener at
> venstreorienterede skal slippe for straffe. Det er opfundet af
> dig, og er en infam løgn.

Nej det er det ikke. Du mener bare at venstreorienteret kriminalitet, slet
ikke er kriminalitet, eller slet ikke venstreorienteret.

IGEN skyder du dig selv i begge fødder.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 16:05

> [...]
>
> Hans
> agnostiker
>
> "lad de små børn komme til mig, og de skal få røvfuld"

Krarups datter virker ikke som om hun har fået tæv -

Han docerer personlig frihed og ikke vold