Gårdtur-overfald kan let sikres imod
Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-08 13:51

Gårdtur-overfald kan let sikres imod
Da jeg var i lukket fængsel for at hjælpe barnløse med adoption fik jeg
tilbudt gårdtur i del af Stjernegård = Cirkel med tremmer mellem
lagkagesnittene.
Det var regnvejr, og kun en fange foruden jeg sagde ja til tilbuddet om
frisk luft.
Da den anden fange så, at jeg havde shorts og bare tær bad han om at få sin
egen stjernegård og det fik han (så vi snakkede gennem tremmerne, for han
var jo nysgerrig og havde på få minutter afreageret sit behov for at føle
sig hævet over aparte påklædte personer. )
Bagger er ikke troværdig mht trusler, hvis han ikke har bedt om at få denne
nemmme særbehandling - isoleret gårdtur
At Politiet har ladt ham være fri udenfor fængslet sammen med sin kone er
sært , når han måske kan forbedre sin gemning af 1 mia kr.
TV oplyste, at han havde samarbejdet med politiet, så de stolede på ham.