www-sms som kan sende til dk-telefoner i u~
Fra : Lasse

Dato : 26-07-01 19:39

Hejsa, er der nogen som har et link til en sms-sender som kan subj.?
- hvis jeg f.eks. bruger besked.dk så kommer sms´erne altså ikke frem

Mvh
Lasse

Fra : Hmm

Dato : 26-07-01 21:44

Jeg har brugt www.besked.dk masser af gange, og de er også kommet frem

Fra : Lasse

Dato : 26-07-01 23:33

"Hmm" <heino@ferieudlejning.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brugt www.besked.dk masser af gange, og de er også kommet frem

-altså til telefoner i udlandet??

mvh
Lasse

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 26-07-01 23:59

>-altså til telefoner i udlandet??
[...]

Ja. Danske numre i udlandet.

Det burde virke.

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : Devast8or

Dato : 27-07-01 02:04

www.besked.dk virker fint for mig. Er det kun når telefonen er i udlandet at
det ikke virker? Fro hvis de heller ikke kommer frem når den er herhjemme er
det nok ikke udlandet der er problemet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Allan Anonym

Dato : 28-07-01 09:29

> Hejsa, er der nogen som har et link til en sms-sender som kan subj.?
> - hvis jeg f.eks. bruger besked.dk så kommer sms´erne altså ikke frem

Besked.dk (og de fleste andre) kan sende til telefoner med _danske_
SIM-kort - også når de er i udlandet.

Hvis du vil sende til en telefon med et udenlandsk SIM kort, kan du

) Bruge instant messaging programmet ICQ - det har jeg selv gjort med
succes. www.icq.com
) Bruge en WWW service der er lavet til at sende til udenlandske telefoner
(SIM kort) - det har jeg ikke selv prøvet. Men prøv evt.:
http://www.speedytomato.co.uk/