Glædelig jul
Fra : René Løweneck

Dato : 24-12-08 10:13

Hej !

Jeg vil gerne ønske alle herinde en rigtig glædelig jul og et rigtigt godt
og lykkebringende nytår )

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : @

Dato : 24-12-08 10:53

On Wed, 24 Dec 2008 10:13:29 +0100, René Løweneck <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Hej !
>
>Jeg vil gerne ønske alle herinde en rigtig glædelig jul og et rigtigt godt
>og lykkebringende nytår )

også jeg vil ønske alle kristne en god jul,

men håbe på at de snart forsager denne tro på en ond krigsgud af
mellemøstlig herkomst og komme tilbage til den eneste sande tro

http://da.wikipedia.org/wiki/Asetro

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-08 13:57

@ wrote:

> men håbe på at de snart forsager denne tro på en ond krigsgud af
> mellemøstlig herkomst og komme tilbage til den eneste sande tro
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Asetro

Religion er massernes opium.

Bliv agnostiker eller ateist.

--
/ Thomas

Fra : @

Dato : 24-12-08 15:34

On Wed, 24 Dec 2008 13:57:02 +0100, "Thomas M" <WTFZOMG> wrote:

>Religion er massernes opium.
>
>Bliv agnostiker eller ateist.

npe

kan godt li' alt det med Valhal mjød stegt svin skønne møer osv.

sammenlignet med det virker alt andet kedeligt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-12-08 21:23

@ wrote:

> npe
>
> kan godt li' alt det med Valhal mjød stegt svin skønne møer osv.
>
> sammenlignet med det virker alt andet kedeligt

Er du medlem af Forn Siðr eller er du rigtig dyrkere af asatro ?

Ole Mogensen

Fra : @

Dato : 25-12-08 00:33

On Wed, 24 Dec 2008 21:23:19 +0100, Ole Mogensen <I_R_Onslow@c.dk>
wrote:

>Er du medlem af Forn Siðr

nej

>eller er du rigtig dyrkere af asatro ?

hvad er en rigtig dyrker?

jeg har det meget svært med at tro på trolde, nisser, guder og den
slags

blot er asetroen den der tiltaler mig mest, og helt sikkert har
kristendommen medført en masse af det der kan kaldes dansk kuturarv,

men Den Højes tale er heller ikke at foragte

http://www.mjodvitnir.dk/havamal.php

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Henning Sørensen

Dato : 24-12-08 14:09

"@" <124@invalid.net> skrev i meddelelsen

> også jeg vil ønske alle kristne en god jul,
>
> men håbe på at de snart forsager denne tro på en ond krigsgud af
> mellemøstlig herkomst

Så ond var han nu ikke, tiden taget i betragtning.
Og idéen om at man kan komme i himlen ved at tænde nogle lys eller sige
trosbekendelse er da heller ikke værst.

>................................... og komme tilbage til den eneste sande
>tro
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Asetro

Hvordan bliver man medlem?
(Kan godt lide ritualet med at skåle for Aserne)

> --

/Henning.

Fra : @

Dato : 24-12-08 15:39

On Wed, 24 Dec 2008 14:08:49 +0100, Henning Sørensen <hkks@news.dk>
wrote:

>"@" <124@invalid.net> skrev i meddelelsen

>Så ond var han nu ikke, tiden taget i betragtning.

så læs GT eller koran

>Og idéen om at man kan komme i himlen ved at tænde nogle lys eller sige
>trosbekendelse er da heller ikke værst.

de kristnes forestilling om himmerige lyder meget kedelig

>Hvordan bliver man medlem?

find en flok nær din bopæl

>(Kan godt lide ritualet med at skåle for Aserne)

jo flere skål'er jo bedre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/